Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Aika mielenkiintoinen juttu, kyllähän tuo nyt oikeasti pitäisi selvittää, että jos/kun mitään tutkimusta ei ole ollut, niin mihin tarkoitukseen gates on rahat antanut?

Korruptoitunut KRP ei halua tutkia Rämetin saamaa 24 miljoonan lahjusta olemattomasta tutkimuksesta!​

View: https://youtu.be/Vtb3D0LnsiI

Voi myötähäpeä sentään - tässäpä nyt ainakin "Rämetin lahjusrahoilla" tehdyistä tutkimuksista: https://trepo.tuni.fi/bitstream/han...bo-controlled_2020.pdf?sequence=2&isAllowed=y

Voin melko itsevarmasti todeta, että en tule saamaan apinarokkoa. Eikun sateenkaariliput liehumaan. En ole nähnyt kenenkään tuomitsevan homo- ja biseksuaaliyhteisön kuvottavaa elämäntyyliä, päinvastoin. Meidän pitäisi marssia sateenkaariliput tanassa kuin idiootit vaikka nää levittää tauteja jatkuvasti ja on kansanterveydellinen uhka. 80-luvun AIDS-epidemiastakin saimme kiittää näitä sodomiitteja.

Oho mikä otsikko. Harmi kun juttu on maksumuurin takana.

EU:n digihankkeissa vaarana vauhtisokeus – Koronapassi osoitti, kuinka helposti dystopia hiipii esiin​

Mun koronatilanne näin kesän jäljiltä töihin taas palanneena. Ei edelleenkään ole korona osunut mulle. Vaikka olen edelleen piikitön maskiton ja käsidesitön. Munhan piti varmasti saada tämä tappava virus kun en ole ottanut piikkejä? Missä on vika???????

Mun koronatilanne näin kesän jäljiltä töihin taas palanneena. Ei edelleenkään ole korona osunut mulle. Vaikka olen edelleen piikitön maskiton ja käsidesitön. Munhan piti varmasti saada tämä tappava virus kun en ole ottanut piikkejä? Missä on vika???????
Ootko käynyt salilla koska sieltä sen tämän ketjun perusteella sai aivan varmaan. Perusteluina oli että ihmiset räkii peiliin, huutaa ja sylkee ja sitten myös treenaaminen altistaa koronalle kun immuniteetti laskee. Kaikki muut oli trolleja jotka toisin väitti.

Back
Ylös Bottom