Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Mitä se neiti inisee, etkö muuta keksiny. Näitä kirja naaman edessä koulussa 24/7 kavereita ja käytönnössä tyhmä kuin saapas. Vasara annetaan käteen nii ei tiedä mitä naulalle pitää tehdä 😭?

Onko sulla oikeassakin elämässä tapana huoritella naisia?

Onko teillä joku kollektiivinen alapäävuoto vai muuten vaan kirvelee?
Päätä kirvelee katsoa millaisia pettureita hallinnossa tällä hetkellä sekä viranomaisissa. Samaten ihmisten/veronmaksajien yksinkertaisuus sattuu päähän mikä mahdollistaa heidän kusetuksen.

Toi on kieroa manipulointia ja toki tätä tehty paljon meillä nykyajassa eli uhriudutaan tai keksitään sitten "uhreja" mitä pitää auttaa "hinnalla millä hyvänsä" tässä kohtaa järki ja keskustelu lähes aina jää pois koska MEIDÄN PITÄÄ AUTTAA ja jos edes haluat vähän keskustella tästä sinut leimataan huonoksi ihmiseksi jonka tarvii pitää turpa kiinni.

Niin ja se "auttaminen" on jotain paskan agendan ajamista eteenpäin "hädän" varjolla.

"Olen itse vankka hyvinvointivaltion kannattaja."

Vai niin, vai niin, olihan se neukkulakin varmaan jonkun mielestä hyvinvointivaltio. Tuon jannun ulosanti on heittämällä vastenmielisintä paskaa mitä kohta viimeisen 2,5v aikana on ilmoille päästelty.
Ja kun tuo saatana ei osaa edes lopettaa! Muut "asiantuntijat" ovat jo vetäytyneet vähän syrjemmälle, mutta tuo vain jatkaa täydellä höyryllä!

Vähän alkaa kyl jännittään mitä sieltä nyt tulee.

Mulle on ainakin ihan sama mitä sieltä tulee. Olen ollut lähes täysin uloskirjautunut koko koronasta jo maaliskuusta asti, kun sairastin tämän niin tappavan taudin. Ikinä ollut noin vähän kipeä missään flunssassa, ihan vitun vitsi oli!

Joku helvetin Broas on vissiin ottamassa jotain roolia nyt mitä otsikoita olen lukenut. Mistään tartunta määristä ym. mulla ei ole ollut hajuakaan enää kuukausiin. Kummasti on helpottanut kun ei seuraa koko paskaa ollenkaan. Pitäkööt pandemiansa, ei koske mua!

Lähikaupassa tänään kaikilla S-marketin myyjillä maskit. Vielä tuossa viikolla oli ehkä yhdellä mummelimyyjällä. Uskomatonta jos tullut käsky alkaa pitää rättiä.

Mulle on ainakin ihan sama mitä sieltä tulee. Olen ollut lähes täysin uloskirjautunut koko koronasta jo maaliskuusta asti, kun sairastin tämän niin tappavan taudin. Ikinä ollut noin vähän kipeä missään flunssassa, ihan vitun vitsi oli!

Joku helvetin Broas on vissiin ottamassa jotain roolia nyt mitä otsikoita olen lukenut. Mistään tartunta määristä ym. mulla ei ole ollut hajuakaan enää kuukausiin. Kummasti on helpottanut kun ei seuraa koko paskaa ollenkaan. Pitäkööt pandemiansa, ei koske mua!
Joo tämä kävis. Harmi vaan kun mitä tekivät viimeksi eli tunkivat meidänkin elämään väkisin ja osa meistä menetti jopa työnsä heidän hullujen pelien takia.
Siksi ei ole syytä olettaa ettei näin tehtäisi uudestaan.

Välillä tää sanoo jotain fiksua. Kuinkahan kustannustehokasta on ollut rokottaa nuoria ja terveitä? Tai jo koronan lievänä sairastaneita ihmisiä?
NNV-luku ainakin hienosti kiertää haittavaikutusten kustannukset, eli niitä ei edes tarvitse arvioida jos lasketaan monenko ihmisen rokottaminen estää 1 vakavan tapauksen.

Kun pitäisi tietenkin kysyä, mikä on rokottamisen kokonaisvaikutus. Mitä ei kukaan kysele julkisesti.

Passista oli sittenkin hyötyä - kertoo Passi-Lasse.

View: https://mobile.twitter.com/lasleh/status/1548571428496150528

Nature voisi varmaan vaihtaa nimekseen Political. Uskomatonta shaibaa väittää, että se kun natsihallinnot "hyvää hyvyyttään" eivät pakottaneetkaan firmoja kiinni ihan niin paljon kuin olisivat voineet, niin se oli jonkunlainen voitto. Vähän sama kuin nyt jotkut hölmöt hurraavat sitä kun polttoaineiden hinnat laski sen parikymmentä senttiä, mitäpä siitä, että ne silti ovat edelleen 60-80c/l enemmän kuin vuosi sitten. 😷 🤡

Passista oli sittenkin hyötyä - kertoo Passi-Lasse.

View: https://mobile.twitter.com/lasleh/status/1548571428496150528

Jaa, kukas nyt levittää misinformaatiota. Lasse sanoo: koronapassi esti BKT:n laskua jne jne. Tutkijat sanovat "COVID certificates were associated with a sizeable, robust positive effect on vaccination rates, health outcomes, and the economy .. our analysis does not allow to directly infer causality and relies on the estimated increase in vaccine uptake."

Siellä nimenomaan sanotaan että suoraa syy-seuraussuhdetta ei voida vetää ja vaikutuksia perustellaan ennen kaikkea sillä, että koronapassin myötä rokotuskattavuus lisääntyi ja tämä on sitten vähentänyt sairastapauksia, lisännyt taloudellista aktiivisutta ja niin edespäin.

Hirvee määrä oletuksia, mm. se että rokotteilla ei ole haittavaikutuksia ja sitä myötä sairaalakuormitusta, vaikka on tutkittu mm sitä että hälytyskeikat (olikohan Israelilainen tutkimus) lisääntyivät selvästi uusien rokotekierrosten jäljiltä.

Back
Ylös Bottom