Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Eli siis helsingin kaupunki päättää (mielestään) maskien käytöstä julkisissa tiloissa ja kulkuvälineissä, siis niissäkin joita se ei edes omista? Melekosta!
Eipä voi kuin ihmetellä miten näin isolta osalta ihmisistä on pistetty pata täysin jumiin kuitenkin suht lyhyessä ajassa.

En mä nyt kellekään maskia käyttävälle menisi sanomaan että herää urpo, mutta jollain lailla tässä tekisi jo mieli alkaa viestittämään että niiden kanssa voisi relata.

Eipä voi kuin ihmetellä miten näin isolta osalta ihmisistä on pistetty pata täysin jumiin kuitenkin suht lyhyessä ajassa.

En mä nyt kellekään maskia käyttävälle menisi sanomaan että herää urpo, mutta jollain lailla tässä tekisi jo mieli alkaa viestittämään että niiden kanssa voisi relata.
Aikaisemmin minäkin pidin naamani ns. peruslukemilla näiden maskipellejen kanssa, mutta enää en ole jaksanut, pakko myöntää, että olen mulkoillut ja heitellyt jo useammin ilkeitä piikkejä, varsinkin kaupoissa näille maskihysteerikoille, ei vaan enää jaksa, toki vanhukset jättänyt rauhaan, mutta aika moni muu on saanut "nauttia" piikeistä. Ja tiedän, olen kauhea ihminen, mutta meikäläisen sietokyky on ylitetty, joten en enää välitä.

Aikaisemmin minäkin pidin naamani ns. peruslukemilla näiden maskipellejen kanssa, mutta enää en ole jaksanut, pakko myöntää, että olen mulkoillut ja heitellyt jo useammin ilkeitä piikkejä, varsinkin kaupoissa näille maskihysteerikoille, ei vaan enää jaksa, toki vanhukset jättänyt rauhaan, mutta aika moni muu on saanut "nauttia" piikeistä. Ja tiedän, olen kauhea ihminen, mutta meikäläisen sietokyky on ylitetty, joten en enää välitä.
En sanoisi että kauhea ihminen, sanoisin idiootti.
Mitä sitten vaikka joku käyttää maskia, onko se sinulta jotenkin pois? Miksi siitä pitää ihmistä piikitellä? En minäkään pidä esim. gaspin vaatteista tai crocseista mutta ei tulisi mieleenikään piikitellä siitä, varsinkaan jotain tuntematonta kaupassa

Ps. En ole käyttänyt maskia pitkiin aikoihin, ainoastaan asiakaskohteessa jos on pyydetty.

En sanoisi että kauhea ihminen, sanoisin idiootti.
Mitä sitten vaikka joku käyttää maskia, onko se sinulta jotenkin pois? Miksi siitä pitää ihmistä piikitellä? En minäkään pidä esim. gaspin vaatteista tai crocseista mutta ei tulisi mieleenikään piikitellä siitä, varsinkaan jotain tuntematonta kaupassa

Ps. En ole käyttänyt maskia pitkiin aikoihin, ainoastaan asiakaskohteessa jos on pyydetty.

Yleensä en vastaavan tasoisiin viesteihin edes vaivaudu vastaamaan, mutta tämän kerran. Hmm, että ihan idiootti, kun on käytännössä täysin todistettu, että maskeista ei ole ollut, eikä ole mitään hyötyä käytännössä, mutta silti niiden käyttöä tietyt tahot lietsovat käyttämään valheellisilla argumenteilla, niin minä joka vastustan tätä, ja niitä käyttäviä, olen idiootti. Täysjärkisten mielestä maskeja käyttävät ovat idiootteja (ja ihan syystä). Se toki on ihan eri keskustelu, että kun hyvin iso osa ihmisistä on uskonut jo yli kaksivuotta jatkuneen valhekampanjan koronasta, ja kaikesta siihen liittyvästä, maskit mukaan lukien, niin ovatko he idiootteja, vai vain pelottelun takia loogisen ja rationaalisen ajattelunkyvyn menettäneitä (= idiootteja)? Olipa niin tai näin, niin jatkan valitsemallani tiellä. Vielä tähän mennessä ei ole tullut harha-askeleita, mites sulla? Kysymys oli todellakin retorinen (eli ei tarvitse vastata), jos et sitä tajunnut...

Vaimon kaveri jätti tulematta lapsemme ristiäisiin, sillä pelkää altistumista sisätiloissa. Sama nainen ei järjestänyt 6-vuotiaalle pojalleen syntymäpäiväjuhlia pelkonsa takia. Hänen kaltaiset ihmiset eivät tästä ihan helpolla pääse enää normaaliin elämään kiinni.

On kuitenkin hyvä uutinen, että tästä lähin tiedämme maskia pitävien olevan sairaita tai altistuneita.
...Tai sekopäitä.

Heh, tuossa viikonloppuna käytiin taas ruotsinmaalla ja mieltä lämmitti kun yksi kavereista veti kyllä terminaaliin mennessä rätin naamallensa, ja hetken pidettyään heitti sen lähimpään roskiin saatesanoilla "Hittoako mä tätä ala pitää ku kukaan muukaan..."

Niin se laumakäyttäytyminen toimii. Stadissa ei vielä pahemmin näy muutosta.

Ainiinjoo, satuin kuuntelee Radio Cityä salimatkalla. Siellä satuttiin sitten puhumaan tästä naamarisuosituksen poistumisesta ja vähän jo vittuiltiinkin näille jotka meinaa naamioitua hamaan tulevaisuuteen saakka. Mutta tottakai sitten muistettiin myös naljailla sille "pienelle mutta äänekkäälle joukolle joka tekee kaiken juuri päinvastoin mitä hallitus ja thl sanoo". Toisinsanoen tässäkin kaikki vähänkään hommaa kyseenalaistavat niputettiin samaan foliohattukategoriaan. Mitäpä muuta sitä olisikaan odottanut.

Sama, ääneen muijalle monesti todennu mitä vittua näiden rätti naamojen päässä liikkuu pikku flunssa ja nämä rätit naamalla, kato nyt muutama järkevä ilman rättiä täällä.

Paras minkä kuullu, kaverin muijan porukat oli menossa tapaamaa jotai sukulaista,tämä sukulainen oli sanonu ei saa mennä huoltsikalle matkalla kuselle ettei vaa korona tartu 🤣

IMG-20220414-WA0003.webp

Back
Ylös Bottom