Roopeli
VIP
Ei helvetti
my nigga

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Ketkä sinne sitten pääsee? Ei kait niitä taas voi sulkea.Katotaan 1,5kk päästä miten noi passit auttaa ku rokottamattomat ei pääse baareihin,teattereihin jne...
Ketkä sinne sitten pääsee? Ei kait niitä taas voi sulkea.
Vittu mä haluan sinne marsiin viimeistään ens vuoden alussa.Hauska kuva. Nohynekki ottaa ohjeita ylhäältä.
katso liitettä 236932
Oliko niin että tuo nohynek ei ite ole ottanut ensimmäistäkään piikkiä?Vittu mä haluan sinne marsiin viimeistään ens vuoden alussa.
Ainoa yleisvaarallinen tauti mikä tässä riepoo ihmisiä on typeryys. Se vaarallisin tauti.
Eikä tuo varmaan ole edes virhe.. Tuolla ollut salit ja uimahallit kiinni vaikka koko pitäjässä ei ole koronaa edes ollut. Oulussa joka paikka auki ja tuolla kaikki kiinni. Ei taida Suomesta löytyä muualta yhtä peloissaan olevia päättäjiä.
). Sama julkasu on julkistanu 3.annoksestatutkimuksen.

Toimii epäilemättä hyvin, kunnes tehot taas tippuu.Tehän muistatte, THE LANCET oli huippujulkasu ja julkasija (). Sama julkasu on julkistanu 3.annoksestatutkimuksen.
Effectiveness of a third dose of the BNT162b2 mRNA COVID-19 vaccine for preventing severe outcomes in Israel: an observational study
katso liitettä 236934![]()
Effectiveness of a third dose of the BNT162b2 mRNA COVID-19 vaccine for preventing severe outcomes in Israel: an observational study
Our findings suggest that a third dose of the BNT162b2 mRNA vaccine is effective in protecting individuals against severe COVID-19-related outcomes, compared with receiving only two doses at least 5 months ago.www.thelancet.com
Ps. Terveisiä Rautiolle...![]()
En ole vieläkään hoksannut mikä autoilevan ihmisen maskissa hihityttää, mutta jokin ilmeisesti. Ei siinä, saahan sitä hihitellä.
Sitten kun on enää yksi rokottamaton, minä, niin voidaan sanoa että 100% rokottamattomista kärsii 24/7 oireettomasta koronasta lopun elämäänsä. Mähän olen niin jeesus, että tässäkin ketjussa mulla on ollut varmaan 10 kertaa oireeton korona. Kyllä on kamala tauti, herranjestas.Tuossa äskeisessä THL:n tiedotustilaisuudessa retosteltiin myös sillä, että taudin ilmaantuvuus on huomattavasti korkeampi rokottamattomilla kuin rokotetuilla.
Tuli mieleen, mitenhän siinä on huomioitu se että rokotettuja testataan huomattavasti tiukemmilla kriteereillä (= vähempiä määriä kuin aiemmin) kuin rokottamattomia. Mulla ei ole tiedossa dataa mistä näkisi testattujen rokotusstatuksen viime aikoina. Tietääkös kukaan..?
Tätä on muuten töissä tänään päivitelty kerrakseen. Jengi senkun tärisee :D4300 tartuntaa nice![]()
Älköön kukaan epäilkö numeroiden voimaa. -20 kesällä Hesari kauhisteli ruotsin katastrofaalista tilannetta kun siellä oli n 1500 ceissiä.Tätä on muuten töissä tänään päivitelty kerrakseen. Jengi senkun tärisee :D
Tätä on muuten töissä tänään päivitelty kerrakseen. Jengi senkun tärisee :D
Nykyihminen on kyllä kunnon paperikäsi.Tätä on muuten töissä tänään päivitelty kerrakseen. Jengi senkun tärisee :D
On se jumalauta kumma kun ei kyetä ajattelemaan yhtä askelta pidemmälle.
- Passien tullessa luvattiin, että se tulee käyttöön vain baareihin, tapahtumiin mutta esim. liikuntapaikkoihin ym. harrasteisiin ei missään nimessä.
=>Meni hetki ja iIhmiset hyväksyivät tai jopa vaativat tätä
- Passien käyttöä alettiin laajentaa liikuntapaikkoihin ja harrasteisiin toisin kuin luvattiin
=> Meni hetki ja ihmiset hyväksyivät tai jopa vaativat tätä
- Passien käyttöä ollaan nyt laajentamassa myös työpaikoille eli voit joutua lomautetuksi tai jopa menettää työsi ilman rokotteita
=> Menee hetki ja ihmiset hyväksyvät tämänkin, ellei jopa vaadi
- Passien käyttöä laajennettaan xxx
Oisko mitenkään mahdollista vähän ennakoida ennen kuin paskat on housuissa?
Pahin tilanne oli aamulla, kun semmoinen keskivartalolihava huuteli croissantit suupielessä, että kaikki kuntosalit pitäisi sulkea välittömästi. Meinasin kuristaa, mutta sitten mustin että oon töissä.Älköön kukaan epäilkö numeroiden voimaa. -20 kesällä Hesari kauhisteli ruotsin katastrofaalista tilannetta kun siellä oli n 1500 ceissiä.
Nyt samat suhteelliset luvut tarkoittaisi Suomessa että voitaisiin jo hengähtää..