Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Meillähä menis helvetin hyvin jossei ajettas passia työpaikoille eikä olis rajotteita. Elämä olis niinku ennenkin. Molemmat pois vaan samantien
Miksi? Pääset näistä rajoituksista eroon hakemalla rokotteen. Ymmärrätkö, että ketään rokotteen hakenutta ei kiinnosta teidän itku ja parku rajoituksista, koska ne rajoitukset eivät koske itseä. Olette itse ajanneet itsenne nurkkaan ettekä kykene rationaalisesti sitä perustelemaan (edelleen: kaikissa ikäryhmissä rokote on huomattavasti turvallisempi kuin tauti -- oli ne prosentit sitten 0.001 vs. 0.002 - vanhemmissa ikäryhmissä rokote keskimäärin dramaattisesti turvallisempi kuin taudin sairastaminen ilman rokotteen suojaa). Ja samalla tavalla rokotteen hakeneita vituttaa huolella, että osa ihmisistä omien typerien päätösten takia päätyy julkisilla rahoilla teholle hoidettavaksi. Vaikka todennäköisyys tähän on 25v ikäiselle tosi pieni, niin se on jo paljon isompi 45+ roinaajalla saatika sitten +60v rokottamattomalla läskillä (joiden videoita tännekin linkitätte).

Joo saapa nähdä miten käy, kun about 20% (?) Suomen työväestöstä lomautetaan, kuulostaa taloudellisesti kovin kestävältä ratkaisulta. Ansiopäivärahoille pääsyä odotellessa..

Miksi? Pääset näistä rajoituksista eroon hakemalla rokotteen. Ymmärrätkö, että ketään rokotteen hakenutta ei kiinnosta teidän itku ja parku rajoituksista, koska ne rajoitukset eivät koske itseä. Olette itse ajanneet itsenne nurkkaan ettekä kykene rationaalisesti sitä perustelemaan (edelleen: kaikissa ikäryhmissä rokote on huomattavasti turvallisempi kuin tauti -- oli ne prosentit sitten 0.001 vs. 0.002 - vanhemmissa ikäryhmissä rokote keskimäärin dramaattisesti turvallisempi kuin taudin sairastaminen ilman rokotteen suojaa). Ja samalla tavalla rokotteen hakeneita vituttaa huolella, että osa ihmisistä omien typerien päätösten takia päätyy julkisilla rahoilla teholle hoidettavaksi. Vaikka todennäköisyys tähän on 25v ikäiselle tosi pieni, niin se on jo paljon isompi 45+ roinaajalla saatika sitten +60v rokottamattomalla läskillä (joiden videoita tännekin linkitätte).

Laita tänne ne kaikki terveet tehohoitoon joutuneet rokottamattomat alle 40-vuotiaiden ikäryhmästä ku ite täytän tammikuussa 34. Mä oon noita listoja odotellu mut niitä jostain syystä ei ole julkastu tässä 2 vuoden aikana yhtäkään. Muiden takia piikkiä en ota ja se on edelleen mulle aivan turha. Ihan sama mitä sepostat. Mikasan käppyröiden mukaan viimesen 2kk aikana 7 pääty teholle ikäryhmästä 30-49

Miksi? Pääset näistä rajoituksista eroon hakemalla rokotteen. Ymmärrätkö, että ketään rokotteen hakenutta ei kiinnosta teidän itku ja parku rajoituksista, koska ne rajoitukset eivät koske itseä.

No juu, media/some antaa kyllä vähän eri kuvan. Taitavat päättäjätkin tuolla Arkadiankadulla olla kiinnostuneita :unsure:. Etkä kyllä olisi sinäkään täällä, jos ei kiinnostaisi.

2021 terveitä ihmisiä voidaan syrjiä 👍🤗
clown world totisesti

Olisi pitänyt arvata mihin tämä menee kun kaikenmaailman sukupuoletkin keksitään nykyään, pedareitakin taidetaan normalisoida, läskiys on kaunista ja haluttua sekä terveellistäkin!, liha on pahaa ja tekee pahaa, maskuliinisuus on paha ja toksista, perhe on paha, aseet on aina paha, valkoinen on rasisti aina ja muut ei voi olla rasisteja jne jne jne jne.

Voisin nyt herätä sieltä teltasta krapulassa kiitos

nope

Ennenkään en ole kiristykseen alistunut.
Sehän on hyvä tajuta, että jos tämä menisi läpi että kaikki vaan antaa periksi kiristykselle tultaisiin tämä sama paska tekemään uudestaan, uudestaan ja uudestaan. Samalla menetämme jatkuvasti oikeuksiamme.

Kai sä ymmärrät ettei se ole edes pöydällä vaihtoehtona mitä kerrot?

Milloinkohan pällitestejä muutetaan.
Enää ei kysytä puristaako vanne päätäsi, se korvataan ajanmukaisella kysymyksellä.

Tuntuuko sinusta että sinulle pakotetaan koronapiikkejä? Ovatko muut ihmiset mielestäsi psykoosissa korona rajoituksineen?
Nyt ku luin seuraavia viestejä, niin aloin miettimään että kumpaa mieltä sä tossa olitkaan asiasta😅 Sehän on siis päivänselvä asia, että nuita piikkejä pakotetaan järjettömällä teholla jokapuolella. Ja kyllä, ihmiset on aika psykooseissa tän koko korona homman kanssa.

No juu, media/some antaa kyllä vähän eri kuvan. Taitavat päättäjätkin tuolla Arkadiankadulla olla kiinnostuneita :unsure:. Etkä kyllä olisi sinäkään täällä, jos ei kiinnostaisi.
sanotaanko näin tarkemmin, että ei kiinnosta niiden rajoitusten höllentäminen rokottamattomien itkun ja parkumisen takia. Persuistakin (siis äänestäjistä) taitaa olla suurin osa rokotettuja, joten sieltäkään ette saa tukea. Turtiainehan on ihan vitsi, sekä ajatuksiltaan mutta ennen kaikkea vaikutusvallaltaan.

Aidosti noin ajattelet? Miten sokea sä olet tälle touhulle? Piikkiä tungetaan joka uutisessa, paikkoja suljetaan rokottamomilta ja sitten sinä et näe sitä ja kysyt onko joku joukkopsykoosissa. Kyllä on, sä olet elävä todiste siitä. Sut on aivopesty ajattelemaan noin, vaikka objektiivisesti katottuna tää on aivan katastrofi.
Sitähän se kysyi😄 kyllä jengi on joukkopsykooseissa, mutta nää psykoosissa olevat on rokotettuja.

Keittiöpsykologina sanoisin, että tällaisille ihmisille yhteinen nimittäjä on äärimmäinen tottelevaisuus ja kyseenalaistamattomuus heidän auktoriteetteina pitämiään ihmisiä ja instansseja, tässä tapauksessa valtiota, kohtaan. Kun käsky käy, he toteuttavat käskyn välittömästi ja vaativat myös muilta samaa, eivätkä kysele syitä.

Nyt tämän pitkään jatkuneen aivopesun seurauksena heidän tottelevaisuutensa on noussut kokonaan uudelle tasolle. Heistä on tullut "omatoimisia gestapon agentteja", kuten Mr. Roopeli tuossa osuvasti totesi, hehe.
Tuo kuvauksesi sopii hyvin myös tuohon toiseen ääripäähän. Joku heidän auktoriteettinään pitämä satunnainen öyhöttäjä, jolla ei ole mitään ymmärrystä aihepiiristä, horisee jotain epäloogista oikein nettiin, niin heti on lauma seuraajiaan levittämässä tätä Oikeaa Tietoa. Kaikenlaisen alkeellisetkin valheet niellään koukkuineen, kun ei ole halua eikä edes kykyä tarkastella kriittisellä silmällä asioita. Hölmöimmillään itseään patriootteina pitävät suomalaiset syövät paskaa suoraan Putinin tiedottajan lautaselta.

On tämä logiikka niin uskomatonta 🤣 Kun valtio rikkoo omaa perustuslakiaan ja ihmisoikeussopimuksia jotka se on allekirjoittanut, niin se on juuri minun vikani että valtio niin tekee! No kappas kehveliä! Kyllä mä oon tyhmä. Huomenna varaan ajan rokotteeseen vaikka olen koronan jo sairastanut, olen 33-vuotias, terve, en kuulu mihinkään riskiryhmään. Todennäköisyys kuolla tautiin... Hmm... 0,00000001%? Joo, siinä sitä on lääketieteellistä syytä kerrakseen 🤣🤣

sanotaanko näin tarkemmin, että ei kiinnosta niiden rajoitusten höllentäminen rokottamattomien itkun ja parkumisen takia. Persuistakin (siis äänestäjistä) taitaa olla suurin osa rokotettuja, joten sieltäkään ette saa tukea. Turtiainehan on ihan vitsi, sekä ajatuksiltaan mutta ennen kaikkea vaikutusvallaltaan.
Kuinka monta rokotetta olet valmis ottamaan? Itse olen täysin terve, täysin. Miksi ottaisin 3 tai kuinka monta niitä tuleekaan tautiin joka minun ensin pitäisi jostain saada ja sittenkin riskit on todella pienet. Vaikutat joltain heikkohappiselta säkiltä joka vaatii samaa kurjuutta muille

On tämä logiikka niin uskomatonta 🤣 Kun valtio rikkoo omaa perustuslakiaan ja ihmisoikeussopimuksia jotka se on allekirjoittanut, niin se on juuri minun vikani että valtio niin tekee! No kappas kehveliä! Kyllä mä oon tyhmä. Huomenna varaan ajan rokotteeseen vaikka olen koronan jo sairastanut, olen 33-vuotias, terve, en kuulu mihinkään riskiryhmään. Todennäköisyys kuolla tautiin... Hmm... 0,00000001%? Joo, siinä sitä on lääketieteellistä syytä kerrakseen 🤣🤣
Hehe, kuten monesti todettu, näitä juttuja ei vaan voi keksiä. Jotkut näkevät asiat oikeasti tuolla tavalla.

Tää kommentti osoittaa sun täydellisen sokeuden ja ymmärryksen puutteen sille mistä puhutaan ja miksi tietyt asiat ei oo ok. Ja myös sen, että sulla on vaikeuksia yrittää ymmärtää toisten vaikeuksia millään tapaa jos ne ei koske sua itseä. Tsemppiä elämään. Toisinsanoen ehkä paskin kommentti ikinä ja toivon ettei sun kanssa kukaan yritä keskustella koska se on ton kommentin perusteella sama asia kuin puhuisi seinälle. Palaa asiaan sitten kun pystyt tarkastelemaan asioita oikeasti ja edes ymmärtämään vastapuolen esittämiä ongelmia, jotta voisit niihin ottaa jotain kantaa. Moikka.

Back
Ylös Bottom