Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se vois olla se kuuluisa spagettisiivilä kans päässä. Ihan hyvin ja sama hyöty.Aivan naurettavaa tämä maski homma. Viimeksi salilla oli joku koululaisten likkuntatunti ja opettajalla oli maski. Tai siis se maski oli koko ajan leuan alla kun esitteli pojille eri liikkeitä. Eihän kukaan kuule jos maski naamalla mutisee. Kait niillä on ohjeistus että opettajilla pidettävä maskia.
Suomeksi flunssakausi on päällä.Onko se nyt sitten 2000 raja minkä rikkoutuminen on nyt se seuraava psykologinen murtumispiste. Sillon vedetään hätäjarrusta.
Siinä kuuluisa THL-hautakivi:
katso liitettä 236804
Eiköhän täällä ole keskusteltu asiasta säännöllisesti jo pitkän aikaa...Kun täällä on taas aktivoitunu rokotteita pelkääva porukka oikein aktiivisesti ja niitä antavaa hoitajaa verrataan natsiin, niin,
osoittakaa minulle todistaen YKSI perusterve nuori, joka on kuollut rokotteeseen.
Oliks ruotsis nyt joku hätä päällä koronan kans ja heidän taktiikat koronan nujertamiseen täysin epäonnistuneet?
Yks töissä vaan höpis nyt tämmöstä ja en oo jaksanu alkaa tutkimaan.

Varmaan jollaki suljetulla osastolla salittu netin käyttö.Tänne on viime aikoina eksynyt niin sakeaa sakkia, että alkaa Roopeli olla se järjen ääni tässä keskustelussa.![]()
Kun täällä on aktivoitunut koronaa pelkäävä porukka oikein aktiivisesti ja sitä kritisoivaa porukkaa verrataan foliohattuun niin, osoittakaa minulle todistaen YKSI perusterve nuori joka on kuollut koronaan (ei koronan kanssa)Kun täällä on taas aktivoitunu rokotteita pelkääva porukka oikein aktiivisesti ja niitä antavaa hoitajaa verrataan natsiin, niin,
osoittakaa minulle todistaen YKSI perusterve nuori, joka on kuollut rokotteeseen.
Kun täällä on aktivoitunut koronaa pelkäävä porukka oikein aktiivisesti ja sitä kritisoivaa porukkaa verrataan foliohattuun niin, osoittakaa minulle todistaen YKSI perusterve nuori joka on kuollut koronaan (ei koronan kanssa)
katso liitettä 236805
LÄHDE: https://ourworldindata.org
Tuossa kuolemat suhteessa väkilukuun vähän sieltä sun täältä. No en tiedä onko Ruotsissa sen paremmin kuin Suomessakaan muuta hätää kuin poliitikoilla oma jakkara vähän turhan kiikkerä, tai painostusta EU:n suunnilta. Aika hiljaseks vetää kun laittaa tätä meidän tilannetta vähän oikeaan kontekstiin.
Jos tätä kuvaa katsoo niin voi kyllä vetää meidän kotimaan tilanteesta pari johtopäätöstä:
- meidän politiikka ei ole ollut millään mittarilla ihan päin persettä (TALOUS ja LASTEN HYVINVOINTI toki asia mistä olisi hyvä käydä enemmän keskustelua!)
- terveydenhuoltosektoria lienee kyllä kiittäminen noista alhaisista kuolemista (veikkaanpa että ennen kaikkea sitä hoitohenkilökuntaa)
- meidän luvuissa näkyy vissiin kaksi vähän isompaa kiihdytystä, molemmat sattuu olemaan pikkujoulukaudella
- kun variantit on alusta alkaen vetäneet lussumpaa linjaa kuolleisuuden suhteen, niin nyt olisi juurikin hyvä hetki lakata kiristämästä jengin ruuvia, jäädyttää tilanne hetkeksi ja ruveta kutsumaan turisteja kylään, kunhan eivät ole elintasoturisteja --> näkisin jopa että jotain tällaista olisi pakko tehdä jos meinataan päästä vielä tulevaan matkailusesonkiin kiinni ja taas kasvun uralle
- laitetaan sitten vaikka ne kasvusta saadut massit sinne (mitä ilmeisimmin jo loistavalle) terveydenhuoltosektorille, jotta kestetään sitten jatkossakin pandemiat paremmin ilman mitään rajoituksia
- mitä vittua Romaniassa on tehty tai jätetty tekemättä?? Selittyykö köyhyydellä?
Myönnän että nämä on provosoivia - ampukaahan alas, viisaat tietäjät.
Eli ei ole nuoria perusterveitä koronaan kuolleita?? Me ei olla pelätty flunssaa. Me ei olla tehty flunssanpelossa paskoja päätöksiä. Vaan ollaan eletty niinkuin ennenkin. Sinä sen sijaan olet käynyt hakemassa ja tulet hakemaan ihan hyödyttömiä piikkejä itseesi koska pelkäät flunssaa. Eli kyllä sulle pikku psykoosi on.Eli ei ole. Kiitos. Ja rokotteita annettu jo Suomessa yhteensä miljoonia. Ja täällä taas rokotteiden takia maailmanlopun meininki. Saa taas miettiä itse kukin kenellä psykoosit on päällä ja kenellä ei.
Niitä on näytetty täällä jo monta.Jos sulle pitää joku kuolintodistus näyttää niin mee ottaa 4. piikki.Kun täällä on taas aktivoitunu rokotteita pelkääva porukka oikein aktiivisesti ja niitä antavaa hoitajaa verrataan natsiin, niin,
Totta, sitä se keskitysleirilaiffi teettää sitten kun tulee ajankohtaiseksi.Totta kai pääsee, itse asiassa todennäköisyys jopa suurempi kuin rokotetuilla.
Eli ei ole. Kiitos. Ja rokotteita annettu jo Suomessa yhteensä miljoonia. Ja täällä taas rokotteiden takia maailmanlopun meininki. Saa taas miettiä itse kukin kenellä psykoosit on päällä ja kenellä ei.
ei kai tota pitäs näkyäTällainen juttu HS:ssa, jonka joku oli jo nostanut tikun nokkaan. Näkeekö passista, miten se on saatu vihreälle, piikki vai testi? Ei kait pitäisi nähdä eli HS propagoi?katso liitettä 236792