Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Täällä kun näitä leijonia on meitä lampaita opastamassa ja kertomassa kuinka rokotteet ovat tyhmiä ja vääriä, niin mitä te meinaatte henkilökohtaisesti tehdä jos ja kun rokotteet tulee pakollisiksi? Jatkuuko purnaus pakkiksella vai nousetteko näytön takaa barrikadeille?
Ymmärtänet itsekin, että jos laki pakkorokotuksista menee läpi eduskunnasta ja perustuslakivaliokunnasta influenssan tasoista tautia vastaan, ei ole enää mitään merkitystä mitä kukaan tekee. Siinä vaiheessa on otettu niin iso askel kohti totalitärismiä, että peli on menetetty.

Nähtävästi itse kannatat koronapiikkien pakottamista kaikille valtion määrittelemällä intervallilla, halusivat he niitä tai eivät. Mitä itse meinasit tehdä jos rokotteet tulee pakollisiksi? Juhlitko vain virtuaalisesti Pakkiksella vai laitatko kunnon bileet pystyyn jossain koronapassia vaativassa ravintolassa?

Fauci totesi että omikron heikompi kuin delta,mutta leviää paremmin ja nuorten joutuminen sairaalaan epätodennäköisempää kuin vanhempien.

Lasse lomalla:
4467EEC3-A0CE-42F3-BE83-29FCA5ADAF8B.webp

Great reset Sanna potkii taas yhteiskuntaa kohti dystopiaa. On tää saatana, rokotettuja ei testata ja sit huudetaan kun rokottamattomat näkyy tilastoissa nousussa. Ota rokotteiden kestotilaus niin pääset baariin. Jos et, niin kielletään sulta kuntoilu ja viedään työt. Alistukaa nyt perkele me tehdään tää vaan teidän parhaaksenne

Great reset Sanna potkii taas yhteiskuntaa kohti dystopiaa. On tää saatana, rokotettuja ei testata ja sit huudetaan kun rokottamattomat näkyy tilastoissa nousussa. Ota rokotteiden kestotilaus niin pääset baariin. Jos et, niin kielletään sulta kuntoilu ja viedään työt. Alistukaa nyt perkele me tehdään tää vaan teidän parhaaksenne
Marin tietää, että lähes 100%:lle ihmisistä työpaikan menettämisen uhka on se, joka katkaisee kamelin selän. Se on ainoa syy, miksi tuota passia ajetaan noin aggressiivisesti kaikille työpaikoille. Terveydellä ei tietenkään ole asian kanssa yhtään mitään tekemistä. Italia jo paljasti korttinsa, siellä on työpaikoille pakollinen passi, joka koskee myös etätöitä.

Jos joku vielä kuvittelee, että tässä on kyse terveydestä, niin täytyy olla retardi.

Fauci totesi että omikron heikompi kuin delta,mutta leviää paremmin ja nuorten joutuminen sairaalaan epätodennäköisempää kuin vanhempien.
Tämän toteamuksen jälkeen passin laajentamiset työpaikoille pakkorokotuksista puhumattakaan on entistä kyseenalaisempia. Uskomatonta touhua.

Jahs mallintajat on päästetty taas irti. Niillähän oli muistaakseni hyvä track record osumatarkkuudessa:
katso liitettä 236789
Eli kuvaajan perusteella THL suosituksineen jyrätään ja 5-11 vuotiaiden keskuudessa tavoitellaan (edelleen) 75% rokotekattavuutta?
Kaikissa +12v ikäryhmissä +90%? Ja tällä leikataan erikoissaairaanhoidon tarvetta alle 20 potilasta päivässä?
No, ohan se 20 ihan jo luku, mutta onko se iso tai merkityksellinen? Tietysti vaikutus kumuloituu, mutta tuo skenaario on tehty taas joltain pohjalta ja voi hyvinkin pitää paikkaansa, tai sitten ei...
...tuntuu vaan vähän siltä, että rokotetaan ns. kaikki 5-11v (palonko populaa? Paljonko maksaa?) ja sillä saavutetaan tämän skenaarion perusteella selkeä vaiktus (varsinkin prosentuaalisesti), mutta onko tämä taas jostain slidesetistä poimittu se optimaalisin skenaario joka on valittu esitettäväksi nyt joka paikassa todennäköisimpänä skenaariona.

Varastossa on 1,5milj. rokotetta niin pitäähän ne tavalla tai toisella saada johonkin tuikattua.
Kyllä siellä 5-11v ikäisten vanhemmissa on kymmeniä tuhansia jotka menee muksun kanssa rokotuspisteelle jonottamaan että varmasti lapsukainen vihitään mukaan tähän riemuun.

Varastossa on 1,5milj. rokotetta niin pitäähän ne tavalla tai toisella saada johonkin tuikattua.
Kyllä siellä 5-11v ikäisten vanhemmissa on kymmeniä tuhansia jotka menee muksun kanssa rokotuspisteelle jonottamaan että varmasti lapsukainen vihitään mukaan tähän riemuun.

On on, jotkut oottaa ihan innoissaan että pääsee tuikkaa piikkiä lapsille. Minun mielestä tälläisiltä voitais ottaa huostaan lapset

On on, jotkut oottaa ihan innoissaan että pääsee tuikkaa piikkiä lapsille. Minun mielestä tälläisiltä voitais ottaa huostaan lapset

Mulle tuo aihe aiheuttaa sen verran närää, että toivon niiden vanhempien saavan vitunmoisia vaivoja noista boostereista jotka vievät riskiryhmään kuulumattomat lapset piikille. Ehkä siinä ois sopiva herätys tähän ettei ole vitunkaan järkeä. Mä oon noille parille vanhemmalle täs taloudessa asuvalle sanonu (16 ja 15v) , että jos tää menee niin pitkälle et alkaa vaikuttaa heidänki elämään, niin se on heidän oma päätös siinä vaiheessa mut mä en ainekaan suosittele. En pystyis elämää asian kanssa jos veisin piikille ja vammautus tms paskaa

Tuolla ilmeisesti on tosiaa hoitajia jotka on valmiita laittamaan talolainat koroille ja puuroa kaappiin. Samalla kuulemma sitte neuvotellaan myös palkat kohalleen
On :D

Sanotaan näin että tiedän usean varautuneen tähän skenaarioon jo aikaa sitten. Se hoitajapula ja varsinkin osaavista pula ei ole mikään vitsi niin hauska nähdä miten tästä selvitään.

Mulle tuo aihe aiheuttaa sen verran närää, että toivon niiden vanhempien saavan vitunmoisia vaivoja noista boostereista jotka vievät riskiryhmään kuulumattomat lapset piikille. Ehkä siinä ois sopiva herätys tähän ettei ole vitunkaan järkeä. Mä oon noille parille vanhemmalle täs taloudessa asuvalle sanonu (16 ja 15v) , että jos tää menee niin pitkälle et alkaa vaikuttaa heidänki elämään, niin se on heidän oma päätös siinä vaiheessa mut mä en ainekaan suosittele. En pystyis elämää asian kanssa jos veisin piikille ja vammautus tms paskaa
Sinun velvollisuus faijana on varoittaa vaaroista ja olet toiminut juuri niin. Aivan, kuten minäkin.

Back
Ylös Bottom