Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
No jaa. Ei kyllä täällä "aktiivisesti huuda rokotteiden puolesta" kukaan?

Sun tyyli kyllä kirjottaa on niin provosoiva, että taas tekis mieli kirjotella takas vittuperkelettä. :ROFLMAO: Mutta se luultavasti on nyt vaan sunkin tapa.
Sun tapa on kokoajan keskittyä muhun, keskity siihen koronaan. Jos sulle on niin kamalaa lukea mun sanoma viesteistä, niin älä enää niitä lue, mutta en mä jaksa joka kerta katsoa sun kitinää miten mä kirjoitin sun mielestä väärin. Mä kirjoitan just niinkuin haluan kunhan en hyökkää ketään yksilöä vastaan, koita ymmärtää se. Tee säkin samoin, älä viittaa muhun kokoajan, mä tiedän että saat sillä tykkäyksiä mutta se nyt ei tämän ketjun pointti ole.

Te kaikki jotka huudatte aktiivisesti rokotteiden puolesta, te ette itse nää tossa kiimassa sitä mihin se rokotuspakotus johtaa. Se johtaa juuri sanomiini asioihin, kokoajan vaan pahenee. Ja te pesette kätenne, vaikka ei se paska teidän käsistä lähde, pitkälti teidän ja median syytä tämä on. Jos suomalaiset olisivat alusta saakka pitäneet päänsä, niin ei oltais tässä tilanteessa. Mutta te otitte ilomielin kakkoseen heti kun valtio vähän pelotteli ja aktiivisesti olette tunkemassa meillekin samaa.
Miks säkin jatkat tommosta? Miksi osoitat mulle viestin, puhut "te"? Varmaan modena löydät nopeasti aika läjän mun viestejä joissa huudan rokotteiden puolesta, kun sitä kerran aktiivisesti teen? En tajua tommosta.

Henkilöllisyyden varmentaminen ei taida ainakaan tällä hetkellä olla pakollista joten teoriassa passin voisi tarkistaa kulunvalvonnalla, ei vaan taida laitteet taipua siihen että ensin lukee passin ja sitten salin oven avaava kortti/läpyskä.
Ja ei ne tosta vain taivu, vaan pitää koodata tai vaihtaa peräti laitteistoa ja se nyt maksaa x määrän taas joka salille.

Miks säkin jatkat tommosta? Miksi osoitat mulle viestin, puhut "te"? Varmaan modena löydät nopeasti aika läjän mun viestejä joissa huudan rokotteiden puolesta, kun sitä kerran aktiivisesti teen? En tajua tommosta.
Onko sulla asiaa koronasta ollenkaan?

No ei toi sun toisten suuhun sanojen laittaminenkaan toimi. Sori, mulla ei oo tommosta hauskaa taktiikkalunttilappua. Voit varmaan sitten vastata Miken puolesta, että kuka ja millä tavalla täällä on pakottanut tai kannattanut noita Themapan mainitsemia juttuja? Veikkaanpa, ettei tule mitään järkevää vastausta.

Mä en yritä yhtään mitään, sä yrität tolla paskan puhumisella. Sano vaan rohkeesti kuinka täällä on pakotettu ja kannatettu asioita tai pidä suus kiinni.

Etpä tainnut kertoa. Mutta pidä toi linja. Lisää huutoa ja syyttelyä ilman yhtäkään perustetta. Teet itestäs vaan naurettavamman jatkuvasti. Eiköhän tää taas ollut tässä.
Sun anti tähän ketjuun liittyy enää harvoin itse aiheeseen.

Sun tapa on kokoajan keskittyä muhun, keskity siihen koronaan. Jos sulle on niin kamalaa lukea mun sanoma viesteistä, niin älä enää niitä lue, mutta en mä jaksa joka kerta katsoa sun kitinää miten mä kirjoitin sun mielestä väärin. Mä kirjoitan just niinkuin haluan kunhan en hyökkää ketään yksilöä vastaan, koita ymmärtää se. Tee säkin samoin, älä viittaa muhun kokoajan, mä tiedän että saat sillä tykkäyksiä mutta se nyt ei tämän ketjun pointti ole.
Kyllä tää vähän ihmetystä sit aiheuttaa, että mistä "teistä" säkin meuhkaat täällä? Kyllä se on aika "henkilökohtaisuuksiin" menemisen kaltaista.
Mutta jos sun kanssa ei saa keskustella niin pyrin välttämään sun viestien lukua tässä ketjussa.
Eli no hard fiilinks! (y)

Kyllä tää vähän ihmetystä sit aiheuttaa, että mistä "teistä" säkin meuhkaat täällä? Kyllä se on aika "henkilökohtaisuuksiin" menemisen kaltaista.
Mutta jos sun kanssa ei saa keskustella niin pyrin välttämään sun viestien lukua tässä ketjussa.
Eli no hard fiilinks! (y)
Keskustella saa koronasta ja sen vaikutuksista, mutta ei nyt tartte kokoajan tarttua johonkin ja kääntää se mun arvosteluun. Argumentoi vastaan siihen, että kyllä täällä selkeesti on melkolailla 70/30 tuo suhde jotka kannattavat rokotteita ja ovat alusta saakka paisutelleet tautia ja pienempi osa on alusta saakka ottanut rauhallisemmin.

Keskustella saa koronasta ja sen vaikutuksista, mutta ei nyt tartte kokoajan tarttua johonkin ja kääntää se mun arvosteluun. Argumentoi vastaan siihen, että kyllä täällä selkeesti on melkolailla 70/30 tuo suhde jotka kannattavat rokotteita ja ovat alusta saakka paisutelleet tautia ja pienempi osa on alusta saakka ottanut rauhallisemmin.
No en mä arvostellut kun olen kysynyt ihan asiallistikin, että ketä ne muka on jotka "aktiivisesti" tms. tuputtaa ja tunkee niitä rokotteita tai näitä rajoitteita täällä?
Ei sitä tartte ottaa henkilökohtaisesti jos mä kysyn sun väittämästä lisätietoa eikä se vieläkään ole sun arvostelua.
Mutta jos useat sun lisäksi viittaa kokoajan "teihin" ja "meihin" ja "ne" ja "te" ja "he" pakottaa jotain rajoituksia yms. niin ei se oo keskustelua!
edit. se on sitä spämmiä, kun kokoajan jatketaan samaa mantraa miten "teillä on spykoosit" jne. (enkä nyt viittaa suhun)

Riittäiskö kaikki kortit kiinni ja laajennetulla vastaanotto ajoilla ekalla viikolla passin tarkistus ja kortti auki. Koska passihan ei punaselle mene kun sitten joskus kun alkaavat vaatimaan sitä kolmatta piikkiä siihen.

Mä kans ihmettelen miksi tuntuu kuin foorumin pitäjään olisi nyt joku kohdistettu hyökkäys aloitettu.
Tuskin sattumaa. Varmasti osalle ikävä paikka tämä, kun asioista puhutaan vähän erilain kuin A-studiossa.
Täh? Foorumin pitäjä tuli kommentoimaan mun viestiin, miten "me" huudetaan kiimassa rokotteiden puolesta ja otetaan kakkoseen jne. Sitten jos siihen vastaa mitään, niin on aloitettu hyökkäys häntä kohti? Juuh.

No en mä arvostellut kun olen kysynyt ihan asiallistikin, että ketä ne muka on jotka "aktiivisesti" tms. tuputtaa ja tunkee niitä rokotteita tai näitä rajoitteita täällä?
Ei sitä tartte ottaa henkilökohtaisesti jos mä kysyn sun väittämästä lisätietoa eikä se vieläkään ole sun arvostelua.
Mutta jos useat sun lisäksi viittaa kokoajan "teihin" ja "meihin" ja "ne" ja "te" ja "he" pakottaa jotain rajoituksia yms. niin ei se oo keskustelua!
edit. se on sitä spämmiä, kun kokoajan jatketaan samaa mantraa miten "teillä on spykoosit" jne. (enkä nyt viittaa suhun)
Tää on samaa vääntöä kuin kysyisin tältä tai muilta näiltä, että kuka muka täällä vastustaa rokotteita tai passeja??
hä hä?

Naurettavaa kehävääntö taktiikkaa. Mappa, tartsanit, mikasat, coop jne. ovat kokoajan lobanneet täällä koronaa ja tietävät sen itsekin. Tässä on nyt kysy derailaamisesta sekä ihmisten turhauttamisesta

mutta joo riittää tämän näyttäminen tästä. Muuten pelaa vain noiden pussiin.

Täh? Foorumin pitäjä tuli kommentoimaan mun viestiin, miten "me" huudetaan kiimassa rokotteiden puolesta ja otetaan kakkoseen jne. Sitten jos siihen vastaa mitään, niin on aloitettu hyökkäys häntä kohti? Juuh.
Älä enää kirjoita tänne.

Mayors Gym ei ainakaan aio ottaa passia käyttöön. Iso hatunnosto heille!
Näitä tarvitaan. Nyt on kans ne hetket, jos omalle kohdalle tai firmoille tulee näitä niin pitää sanoa kuuluvasti se EI
Se antaa voimaa myös niille jotka ovat kypsiä, mutta epäröivät vielä mitä tekevät asioissa.

edit. mitä se muuten tarkoittaa? joutuvat laittamaan kiinni vai

Back
Ylös Bottom