Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Aiheen ympärillä on kuitenkin paljon kysymyksiä, joten rokotteen pakottaminen ihmisille on mielestäni väärin.
Niihin kysymyksiin kun ei pystytä sisäistämään vastausta, niin keskusteluun tulee tuo pakotus yms. aihe jolloin ollaan jo kaukana itse rokotteesta.
Onko räppäreissä joku vika?
Jos jotain tarkemman tieteen alaa pitäisi osata, niin kyllä siinä ei jää aikaa paljoa räpin tekemiseen. Eli eipä räppäreissä mitään vikaa ole mutta ei viruksista ja rokotteista vaan pysty omaksumaan tarpeeksi tietoa jos virtaa menee räpäytyksiin.

Kaikki valehtelee jotka on piikkien puolella... Ainakin joidenkin mielestä.

Ei asioita tarvitse katsoa vain yhdestä näkökulmasta.
Nimenomaan. Koko pandemian ajan on ollut vain yksi virallinen totuus, jonka mukaan mennään. Muita näkökantoja ei hyväksytä ja keskustelu niiden ympärillä hiljennetään. Jo se itsessään on mielestäni huolestuttavaa.

Oon sun kanssa samaa mieltä siinä, että ei asiat oo aina niin mustavalkoisia.

Jos jotain tarkemman tieteen alaa pitäisi osata, niin kyllä siinä ei jää aikaa paljoa räpin tekemiseen. Eli eipä räppäreissä mitään vikaa ole mutta ei viruksista ja rokotteista vaan pysty omaksumaan tarpeeksi tietoa jos virtaa menee räpäytyksiin.

Ei nyt liity koronaan, mutta tuo on aika vanha ajattelutapa.

Harrastukset, vapaa-aika ja uuden oppiminen tukee kaikkea mitä teet työksesi. Itse ainakin omassa työssä tiedän, että vapaa-aika ja harrastukset nostaa työtehoa huomattavasti. Itsellä monesti ohjelmointiin liittyvät ongelmat ratkeaa silloin kun en ole töissä, salilla, illalla sarjaa katsoessa, nukkuessa jne.

Nimenomaan. Koko pandemian ajan on ollut vain yksi virallinen totuus, jonka mukaan mennään. Muita näkökantoja ei hyväksytä ja keskustelu niiden ympärillä hiljennetään. Jo se itsessään on mielestäni huolestuttavaa.

Tämä on just häirinnyt mua. Yleensä Suomessa on keskusteltu ja hyväksytty eri näkökantoja

Ihmiset nykyään ajattelee aika mustavalkoisesti kaikesta. Joko olet puolesta tai vastaan.

Pitäisi enemmän keskittyä siihen, että ymmärtää myös sitä miksi toinen ajattelee jostakin asiasta eri tavalla. Samalla tapaa miettiä myös sitä, miksi toinen ei näe asiaa samalla tavalla.

Ei nyt liity koronaan, mutta tuo on aika vanha ajattelutapa.

Harrastukset, vapaa-aika ja uuden oppiminen tukee kaikkea mitä teet työksesi. Itse ainakin omassa työssä tiedän, että vapaa-aika ja harrastukset nostaa työtehoa huomattavasti. Itsellä monesti ohjelmointiin liittyvät ongelmat ratkeaa silloin kun en ole töissä, salilla, illalla sarjaa katsoessa, nukkuessa jne.
Mä ymmärsin että räppi on aika hallitseva asia kyseisellä hepulla. Ymmärsin sit varmaan väärin.

Mutta jos tosiaan se räp on vaan viaton harrastus niin varmasti tukee opiskelua.
Mutta jos opiskelu on vaan harrastus räpin ohella, niin sitten olen karu ja totean että harva harrastelija on lajissa parempi kuin ammattilainen.

Olisi mielenkiintoista nähdä tilastoa, kuinka moni myyjä saanut asiakkaalta tartunnan (Puhun nyt ruokakaupoista). Yhden artikkelin aiheesta nähnyt ja siinä todettiin, että tartuntoja ei ollut tullut. Altistumisaika on niin lyhyt, että tartunta käsittääkseni on melko mahdoton.

Sit tietysti asia erikseen jos kipeänä menee kauppaan ja aivastelet kassalla.

Mä ymmärsin että räppi on aika hallitseva asia kyseisellä hepulla. Ymmärsin sit varmaan väärin.

Mutta jos tosiaan se räp on vaan viaton harrastus niin varmasti tukee opiskelua.
Mutta jos opiskelu on vaan harrastus räpin ohella, niin sitten olen karu ja totean että harva harrastelija on lajissa parempi kuin ammattilainen.

Joo, en itse henkilöä tunne. Voi olla, että käyttää räppiin 90% ajasta ja loppu 10% muuhun.

Se täytyy sanoa, että melko paljon näitä "autotalli"-tutkijoita on (asiaan kuin asiaan), jotka keskittyy enemmän siihen, että haukutaan ja lytätään muiden tutkimuksia.

Ropisee ropisee
Ei jumalauta. Rokotettujen pitää varoa yhtälailla. Tähän yhtälöön ei nyt passi sovi lainkaan. 😂

View: https://twitter.com/i/status/1446003220476690438

"the industry aspect of the pandemic" :X3:

Joe Roganin hevoslääke toimii kuin junan vessa.

1633596522188.webp

Olisi mielenkiintoista nähdä tilastoa, kuinka moni myyjä saanut asiakkaalta tartunnan (Puhun nyt ruokakaupoista). Yhden artikkelin aiheesta nähnyt ja siinä todettiin, että tartuntoja ei ollut tullut. Altistumisaika on niin lyhyt, että tartunta käsittääkseni on melko mahdoton.

Sit tietysti asia erikseen jos kipeänä menee kauppaan ja aivastelet kassalla.
Kaupanalalla, oli sitten gigantti tai lähimarketti, on varmaan keskimäärin aika kova sietokyky tauteihin kun ihmisten kanssa ollaan tekemisissä kokoajan. Eli vastustuskyvyn luulisi olevan huipussaan kaupan kassalla. Tietty liika on liikaa mutta kaikki kausiflunssat ja pöpöt yms. niin varmasti käy jokaisessa asiakaspalvelupisteessä missä siis varsinkin paljon asiakkaita pyörii. Luulis siinä vastustuskyvyn kehittyvän.
Tästä teoriasti pitää vain tietty poistaa ja muistaa se, että ovat tietty matalapalkka-aloja ja täten luultavasti ns. "saikuttelu" pikku nuhan takia on yleisempää. (eli tilastoja tulkittaessa pitää olla tarkkana)
Tai sitten mä vedin tässä mutkia suoriks tässä mun hypoteesissa. Mutta ajatus tullee selville kuitenkin.

Se täytyy sanoa, että melko paljon näitä "autotalli"-tutkijoita on (asiaan kuin asiaan), jotka keskittyy enemmän siihen, että haukutaan ja lytätään muiden tutkimuksia.
Tilastoja on kanssa laidasta laitaan samalla pohja-aineistolla ja siihen listätään ja poistetaan osia niin saadaan just semmonen "tilasto" ja pylväsdiagrammi ku just itelle sopii. :unsure: :ROFLMAO:

Onhan tämä nyt sillai absurdia että kun pandemia alkoi koko maailma rukoili köntyllään tiedeyhteisöä että tehkää nyt vittu jotain, ainakin rokote ihan ensiksi että saadaan tauti stopattua. Sitten kun rokote kehitettiin, ainakin 20 eri yhtiötä löi all in, mm venäjältä tuli sputnik v joka on ns perinteinen rokote . Mitäs sitten tapahtui, erittäin pieni ja kovaääninen folliohattujengi alkoi ulvomaan äärimmäisen sekavaa agendaa että koronaa ei ole koska naapurin hessukaan ei ole saanut ja että dr evil on kehittänyt rokotteen jolla munat surkastuu ja pois putoaa . Nyt eniten vituttaa se että kun tilanteesta selvittiin täällä lihavassa skandinaviassa, ruotsi ei selvinnyt ,Tegnell myönsi että epäonnistuivat, niin alkaa pseudotieteellinen uhoaminen että kaikki tehtiin esim suomessa päin vittua. Jälkiviisaus on maailman tarkin tieteenlaji mutta auttamatta liian hidas kriisitilanteessa. Lisäksi ketään ei ole missään vaiheessa pakotettu mihinkään, mutta pelkästään suosituksista väännetään kyykkyitkua, on jumalauta porukkaa. Näille koviten sauhuaville suosittelisin matkailua sellaisille alueille missä tauti on todella raapaissut, ehkä se avartaisi näkökulmaa.
Mene nyt oikeasti tutkimaan mitä ruotsissa tapahtui. Vituttaa kun tiedot on mutta jatketaan saman valheen levitystä

katso liitettä 234836
Pariisissa kaikki hyvin
Itsekin käyttänyt tätä holokausti vertausta täällä usein ja siitäkin sai taas foliohattua vaikka kuten tässäkin on meno aivan samanlaista kuin juutalaisvainossa aikanaan. Se ruuvi kiristyy pikkuhiljaa ja vauhtia kasvatetaan ja kanssaihmiset katsoo sivusta hiljaa. Todella sairas maailma tällä hetkellä.

Back
Ylös Bottom