Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nuo rättien kantajat aiheuttaa valtavaa myötähäpeää. Voin melkee vannoa ensikevääseen asti nämä aivottomat munattomat lampaat hinaa tuolla vielä rätti naamalla. Kaiken huippu on nämä pellet ketkä ajaa autolla rätti naamalla ,ei saatana paljon päässä leikkaaSokkaril käymäs. Suositus hävis mut about 90% porukasta rätti naamalla
Ne on niin median pelottelemia ettei ne enää osaa ajatella omilla aivoilla.Ei ne mahda paljoa verrata sitä median antamaa kuvaa niiden todelliseen ympäristöön esim että monta tuttua on kuollut tohon yms.Nuo rättien kantajat aiheuttaa valtavaa myötähäpeää. Voin melkee vannoa ensikevääseen asti nämä aivottomat munattomat lampaat hinaa tuolla vielä rätti naamalla. Kaiken huippu on nämä pellet ketkä ajaa autolla rätti naamalla ,ei saatana paljon päässä leikkaa![]()
Niin saatanan totta. Mä en millään ymmärrä miten tämä paska on uponnut suomalaisiin niin hyvin. Meidän naapurimaissa kansa on valtaosin suhtautunut huomattavasti kriittisemmin koko "pandemiaan" ja kun hallitukset niissä lopettivat pelleilyn, niin ihmiset palasivat heti "normaaliin" (ja jo ennen sitä) Suomessa lampaat näyttävät itse haluavan että "pandemia" jatkuu. Alkaa loppua usko suomalaisiin......maailman lammasmaisin kansa. BÄÄ!Nuo rättien kantajat aiheuttaa valtavaa myötähäpeää. Voin melkee vannoa ensikevääseen asti nämä aivottomat munattomat lampaat hinaa tuolla vielä rätti naamalla. Kaiken huippu on nämä pellet ketkä ajaa autolla rätti naamalla ,ei saatana paljon päässä leikkaa![]()
Oliko samassa yhteydessä myös tämä: "useat ovat luulleet että heillä olisi ollut heinänuha."Muistutuksena heinäkuulta ennen kuin alkoi tämä massiivinen painostus rokottautua.
Tartuntataudeista vastaavan ylilääkäri Esa Rintalan sanat Delta-variantista:
-Sellainen näkemys meillä on, että tämä olisi hiukan lievempi, flunssan kaltainen tauti.
Kyllä. Sama uutinen.Oliko samassa yhteydessä myös tämä: "useat ovat luulleet että heillä olisi ollut heinänuha."
Sä et tiedä mitään mun isästä,ET MITÄÄN joten älä alota!

Ai jackyboi taas kerjää verta nenästään. Hah.

Mitä se kertoo ihmisestä että se aukoo päätää nimettömänä jonkun ruudun takaa?Sen verran tiedän, että aika huonoa jälkeä tuottanut![]()
Niin saatanan totta. Mä en millään ymmärrä miten tämä paska on uponnut suomalaisiin niin hyvin. Meidän naapurimaissa kansa on valtaosin suhtautunut huomattavasti kriittisemmin koko "pandemiaan" ja kun hallitukset niissä lopettivat pelleilyn, niin ihmiset palasivat heti "normaaliin" (ja jo ennen sitä) Suomessa lampaat näyttävät itse haluavan että "pandemia" jatkuu. Alkaa loppua usko suomalaisiin......maailman lammasmaisin kansa. BÄÄ!
Mä oon monesti miettinyt tässä hirrrrrveen pandemian aikana et tekisin paperista ja kuminauhasta semmosen kunnon yliampuvan tötterön ja vetäisin se päässä tuolla. Tai sit joku nasse. Vielä ehtis.Täytyy varmaan ihan piruuttaan alkaa käyttämään naamaria, jottei tämä lanka kuolisi pois.
Älä nyt :D joku vielä ottaa mallia ja luulee sen olevan uusin "suositus"Mä oon monesti miettinyt tässä hirrrrrveen pandemian aikana et tekisin paperista ja kuminauhasta semmosen kunnon yliampuvan tötterön ja vetäisin se päässä tuolla. Tai sit joku nasse. Vielä ehtis.
Hengenveto loppuu ja 3. piikki hyper-pakotukseen sekä pisteytysjärjestelmä tulille. Tässä pahin toki joulun aikaan/ennen maksimaalisen psykologisen shokin lisäämiseks.Mitä tapahtuu ku ryöpsahtää se perus influenssakausi ?? lisää piikkiä ? Paniikki päälle ja rajotukset takas ?