Deleted member 139151
Kaikella kunnioituksella mutta jos tommonen saldo lähipiirissä niin menit rokotteen ottamaan, mun tuttapiirissä yks jäi autonalle tk n pihassa kun oli menossa hakeen rokotetta eli rokotteen piikkiin menee. Juttusi haiskahtaa provokaatiolta.Pakko piiiitkästä aikaa kirjoitella pakkikselle. Nimittäin kyrsii tällä hetkellä aika kovasti kaikki tämä painostus, miten rokotetta pyritään vähintäänkin puoliväkisin ihmisille tyrkyttämään ja väitetään sen olevan täysin turvallista. Samaan aikaan kuitenkin esim. työpaikoilla tuntuu olevan normaalia smalltalkia käydä läpi rokotteen aiheuttamia oireita. Enää ei puhuta säästä, vaan siitä miten Sirpalla kättä jomottaa ja Sepolla rintaa pistää.
Omassa tuttavapiirissä mm. seuraavia seuraamuksia rokotuksen jälkeen: menkat sekaisin ja muuttuneet todella kivuliaiksi, veritulppa teini-ikäisellä tytöllä, veritulppa vanhuksella, sydänpysähdys jonka jälkeen henkilö sairaalassa koomassa, usea työkaveri ottanut sairaslomaa rokotuksen jälkeen ja yksi ollut useamman viikon poissa - ei tarkemmin tietoa oireista..Nämä vain omasta lähipiiristä äkkiseltään mieleen tulleet tapaukset, joista tiedän.
Itse olen ottanut yhden rokotuksen ja nyt kaduttaa. Piikki tökättiin kesäkuussa ja nyt on sen jälkeen kaksi kertaa imusolmukkeet turvonnut kaulalla ja veriarvioissa ollut poikkeamia. Ekalla kerralla oli viikon ajan todella väsynyt olo, mutta ei muuten mitään suurempaa - meni itsestään ohi. Nyt sitten rävähti myös vyöruusu päähän ja kasvoille. Ihan hieman ns. vituttaa, kun naama on kuin spitaalisella ja kivut suht voimakkaat, eikä mitään nopeaa hoitokeinoa ole olemassa.
Joojoo, suurin osa ei kai saa juuri mitään oireita ja ei voida 100% varmuudella osoittaa, että nämä olisi rokotuksen syytä. Mutta ainakaan itselläni ei tässä reilun 30 vuoden aikana ikinä ole ollut vastaavia vaivoja ja nyt sitten rokotuksen jälkeen suht lyhyessä ajassa jo 2 kertaa ihan uudenlaisia oireita. Mitähän seuraavaksi..