Roopeli
VIP
Tää kuva hajotti jo yhden kasetin täällä äsken..USA:n demarieliitti näyttää taas vähän esimerkkiä hyvesignaloinnista, ensin vähän mukavaa jutustelua, sitten valmistaudutaan yhteiskuvaan...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää kuva hajotti jo yhden kasetin täällä äsken..USA:n demarieliitti näyttää taas vähän esimerkkiä hyvesignaloinnista, ensin vähän mukavaa jutustelua, sitten valmistaudutaan yhteiskuvaan...
![]()
Samalla joku vitun valopää koronafani täältä voisi kertoa
MIKSI TÄMÄ "PANDEMIA" VAATII JATKUVAA PELOTTELUA JA VALHEITA MEDIASTA sekä PÄÄTTÄJILTÄ?
EDELLEEN
Mikä vitun pandemia vaatii tällaista paskaa. Jos tämä olisi vaarallista niin KAIKKI ihmiset sen tietäisi, koska lähipiiri olisi sairastunut vakavasti tai kuukahtanut tähän.
Tämä on pelkkää keinotekoista hevonpaskaa jota media pitää kaikinkeinoin tulilla.
Kyllä, ja tuollaiset "puutteelliset" kuvatekstit vain houkuttelevat valitsemaan sen "paremman" puolen tai pysymään siellä entistä tiukemmin.Kyllä se on loppujen lopuksi 1 eläin josta kätevästi saa valita oman puolen.
Ei tosiaan kannata - mutta selvästikin tässä on hieman näkemyseroja, millaisin keinoin tavoitteisiin päästään.Edelleenkin kysyn että kannattaako meidän jakautua eri leireihin jos kaikkien tavoite on kuitenkin se hyvin vointi ja terveys?
Miksi en yllättynyt yhtään, ettet sinäkään tunnistanut kuvassa olevia republikaanipoliitikkoja. Taas vaan jostain mv-lehdestä löysit jotain kivaa ja pastesit tänne?USA:n demarieliitti näyttää taas vähän esimerkkiä hyvesignaloinnista, ensin vähän mukavaa jutustelua, sitten valmistaudutaan yhteiskuvaan...
Sinä jälleen kerran löysit sen oikean pointin mitä hain, upea saavutus. Ja kuten aina, löydät joka jutusta sen punaisen langan, maagista kerta kaikkiaan, nöyräksi vetää....Miksi en yllättynyt yhtään, ettet sinäkään tunnistanut kuvassa olevia republikaanipoliitikkoja. Taas vaan jostain mv-lehdestä löysit jotain kivaa ja pastesit tänne?
Miksi en yllättynyt yhtään, ettet sinäkään tunnistanut kuvassa olevia republikaanipoliitikkoja. Taas vaan jostain mv-lehdestä löysit jotain kivaa ja pastesit tänne?
On se jännää tälleen sivusta seurata kun jengi lahoilee toisilleen ihan totaalisesti… Kumpikaan puoli ei vaan millään viitti antaa olla. Ei mulla muuta. Jatkakaa.![]()
Aika surkeita leimaus taktiikoita taas käytetään ja koitetaan ohittaa itse asia tuossa.Miksi en yllättynyt yhtään, ettet sinäkään tunnistanut kuvassa olevia republikaanipoliitikkoja. Taas vaan jostain mv-lehdestä löysit jotain kivaa ja pastesit tänne?
Sä tunnet paljon ihmisiä. Mä en tunne enkä edes tiedä yhden ainutta, joka olisi sanonut saaneensa pistikohdan arkuutta kummempia haittavaikutuksia rokotteesta. En silti kiellä etteikö haittavaikutuksia voisi tulla.Mä oon itse nähnyt vakavia haittoja joka 10. kaksi piikkiä ottaneilla ja kuten näät niin tuo savolainenkin on sairaalassa 2 piikin jälkeen.
Itse tiedän muutaman lähipiiristä jotka olivat monta päivää kuumehorkassa. Toinen heistä soitti päivystykseen keskellä yötä kun alkoi jo pelottamaan mitä tässä käy.Sä tunnet paljon ihmisiä. Mä en tunne enkä edes tiedä yhden ainutta, joka olisi sanonut saaneensa pistikohdan arkuutta kummempia haittavaikutuksia rokotteesta. En silti kiellä etteikö haittavaikutuksia voisi tulla.
Saa olla kyllä hyvä lääkitys jos pystyy vakavalla naamalla väittämään, että Make on sairaalassa rokotteen takia. Todella vitun diippiä shittiä.
Ai, mä käsitin, että tarkoitus olisi antaa vaikutelma, että kuvassa olisi vain ja ainoastaan demokraatteja hyvesignaloimassa.Aika surkeita leimaus taktiikoita taas käytetään ja koitetaan ohittaa itse asia tuossa.
Ihan tosi? No vittu menenkin tästä ottamaan 100 piikkiä perseeseen heti. Kiitos kun valaisit minulle politiikkaa.Ai, mä käsitin, että tarkoitus olisi antaa vaikutelma, että kuvassa olisi vain ja ainoastaan demokraatteja hyvesignaloimassa.
Ja totta hitossa jenkeissä toimitaan juuri noin - mikäänhän siellä ei ole niin tärkeää kuin kulissien pystyssä pitäminen.
Itse tiedän muutaman lähipiiristä jotka olivat monta päivää kuumehorkassa. Toinen heistä soitti päivystykseen keskellä yötä kun alkoi jo pelottamaan mitä tässä käy.
Mä veikkaan että säkin tiedät, mutta et vaan halua kertoa.
Ihan tosi? No vittu menenkin tästä ottamaan perseeseen heti.
Voiko olla mahdollista, ettet havaitse Roopelin, Buddyn ja muutaman muun jatkuvaa huutelua? Näetkö heidät jonain kiusaamisen uhreina?Täällä keskustelun pääpointti tuntuu kyllä (nykyään) olevan roopelille , buddylle ja muutamalla muulle vittuilu. Naurettavan lapsellista touhua, ei voi oikein muuta sanoa. Laittakaa ignoreen jos ei pää kestä. Ei se teistä sen fiksumpaa tee, kun jauhatte paskaa ja vittuilette aamusta iltaan.
Niinhän se sanoi et jossei jaksa ni laittakee ignoreen. Tuntuu et näillä vastapuolen tyypeillä on pakottava tarve vittuilla takaisin, ja kertoohan se nyt jotain niistä itsestäänkin. Kyllähän mä huomaan et nää muutamat sankarit huutelee ns. vitusti mut antaa huudella. Jos joku Ropelli mulle alkaisi liikaa aukomaan enkä jaksaisi niin suljen sen pois mun foorumilta - ihan niinkuin erään toisen puolen vittupään.Voiko olla mahdollista, ettet havaitse Roopelin, Buddyn ja muutaman muun jatkuvaa huutelua?