Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Tai jos suosittelisi ottamaan ja se aiheuttaisi vaikka veritulpan. Juuri tämän takia en koskaan pystyisi suositella ottamaan tai olla ottamatta mitään lääkettä. Sen täytyy aina olla oma vapaaehtoinen valinta ilman pakkoa/käytännön pakkoa/kiristystä/painostusta. Aiemmat influrokotteet on hyvä esimerkki järkevästä toiminnasta.

Sitten ei kannata suositella edes lentomatkustamista riski saada tulppa on suurempi kuin rokotteissa. Minä kerron sen mitä tiedetään ja selvää on, että tilastojen valossa piikki ainakin aikuisilla pienentää riskikerrointa huomattavasti.
Tilannetta ei voi verrata aiempiin, koska tämä on uutta kaikille ja ihmiset pohtivat keskenään eri tavalla mikä on järkevää.

Sitten ei kannata suositella edes lentomatkustamista riski saada tulppa on suurempi kuin rokotteissa. Minä kerron sen mitä tiedetään ja selvää on, että tilastojen valossa piikki ainakin aikuisilla pienentää riskikerrointa huomattavasti.
Tilannetta ei voi verrata aiempiin, koska tämä on uutta kaikille ja ihmiset pohtivat keskenään eri tavalla mikä on järkevää.
Sun ongelma on se kun ihmiset pohtivat ja ajattelevat.
Luotto on nakerrettu päättäjiin ja "asiantuntijoihisi".

Varsinais-Suomen sairaaloista​

1628688513825.png

Mä en jaksa ymmärtää miten kukaan jaksaa vääntää ton Mullingsin kanssa. Tuommoinen vittuileva näsäviisastelija jolla on kaikkeen negatiivista sanottavaa. Harmi et ignore näyttää quotet.

Koronafanina pakko sanoa että hieno juttu kun tulee suomeenkin kunnon koronapassit.
EU alueella on jo monissa paikoissa ja antanut itselleni ymmärtää että hyvin on toiminut.
Pääsevät kunnon ihmiset passia näyttämällä tapahtumiin jotka olisi muuten suljettu.
Vieläkun saisivat hihamerkit rokottamattomille niin heitä osattaisiin varoa vaikkapa kaupoissa.

On ollut uutisissa juttua, et uusia variantteja on tulossa, mitkä osaa kiertää ton rokotteen. Miks lapsia rokotetaan, jos nää nykyiset piikit ei toimi niihin uusiin variantteihin? Ja miten muutenkaan tiedetään etukäteen et uusia variantteja tulee, kuulostaa oudolle...

Aivan varmasti olet varma. Kaikki on mahdollista kunhan vain jokainen ottaa sen piikin. Kunhan ottaa sen piikin. Kunhan ottaa sen piikin. Ota.
Mä edelleen puhuin siitä kuvitteellisesta D-K-efektin poistavasta piikistä, mutta sekin taisi mennä viuhahtaa sulta täysin ohi. Kato vaikka näistä omista videoistasi:

View: https://www.youtube.com/watch?v=y50i1bI2uN4

Mä edelleen puhuin siitä kuvitteellisesta D-K-efektin poistavasta piikistä, mutta sekin taisi mennä viuhahtaa sulta täysin ohi. Kato vaikka näistä omista videoistasi:

View: https://www.youtube.com/watch?v=y50i1bI2uN4

Ei ne flunssat ennenkään vaatineet mitään massapsykoosia tai pakkotoimia. Toki jos tämä kommaridystopia pahenee niin kaikki menee paskaksi kaikilla (sinullakin), mutta jos tästä vielä selvitään niin sinä ja moni muu syö täällä hattujaan.

Back
Ylös Bottom