Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Itse tein tällaisen havainnon. Toimii. Eikä edes menetä mitään kun ei kaveri keskustele mitään.

Höpöhöpö. Jos selailet millasiin viesteihin kaveri noita huutonauruhymiöitä laittaa niin häiritähän tuo vain koittaa. Ei kyllä minua enää ton ignorauksen jälkeen häirihhe yhtään kun ei tule notifikaatteja, mutta jos ei osallistu keskusteluun ja tekee tuota mitä tekee, niin... Ei siinä mitään jos laittaisi niitä silloin kun on asiasta täysin eri mieltä tai joku kertoo vitsin yms, mutta kun nähtävästi meidän ei-leijonien ei tarvitse kertoa kuin esim päivän tartuntaluvut tai sääennuste niin turbiini repeilee.
Sä kuvittelet olevasi jotenkin merkittävä. Et ole. Höpinänne on niin invalid nykytilassa kuin olla ja voi mutta sananvapaus sekä vapaus olla mitä haluaa.
Ihan hyviä reaktioita mielestäni valtaosaan teidän juttuihin.

United States COVID-19 cases, hospitalisations highest in six months, led by Florida, Arkansas, Louisiana​

Coronavirus cases and hospitalisations in the United States have reached a six-month high, fuelled by the rapid spread of the Delta variant across swathes of the country grappling with low vaccination rates.

Nationwide, COVID-19 cases have averaged 100,000 for three days in a row, up 35 per cent over the past week, according to a Reuters tally of public health data.

Sä kuvittelet olevasi jotenkin merkittävä. Et ole. Höpinänne on niin invalid nykytilassa kuin olla ja voi mutta sananvapaus sekä vapaus olla mitä haluaa.
Ihan hyviä reaktioita mielestäni valtaosaan teidän juttuihin.
Viimeisen lauseen tajusin tuosta, muuten taas aika mitä helvettiä läppää. Päivän lääkkeet ottamatta?

Viimeisen lauseen tajusin tuosta, muuten taas aika mitä helvettiä läppää. Päivän lääkkeet ottamatta?
Selvästi tajusit ja kolahti kun lääkkeitä koitat määrätä. Annappa olla sen uhriutumisen jatkossa, koska missään asemassa et ole siitä valittamaan.

Nyt rupee haisee siltä et toi rokote pilaa ihmisten immuniteetin.... Delta on verrattavissa nuhaan ja silti sairaalat täynnä ja tartunnat piikkaaa.... Ettei vaan kävis toteen se mitä ennustettiin et sit ku tulee joku normi nuha viruski ni se rupeee kaataa näit rokotettuja...

Ei mut se oli salaliitto ku Iltalehti ei kertonu sitä :D Juu ja näit tietoja pimitetään viimeseen asti. Ei varmana kerrota totuutta missään tapauksessa....

Oho, yle yllättää…milloin tulee korjaus perään.
Vähän löysää ja sitten kiristetään kunnolla. Tehokeino.

Oho, yle yllättää…milloin tulee korjaus perään.

Siinä mä oon samaa mieltä et sairastaa ton vitun nuhan ja eikä pilaa omaa immuniteetta tunkemalla mitään myrkkyjä kehoon. Terveelliset elämäntavat, D-vitamiini, liikunta yms.

Aina kun normaaliin koitetaan päästä ryöpsähtää porukka sairaaksi ja testit näyttää sen kuun varianttia.

Joku vatsatautikin on nykyään varmaan lockdown juttuja.
Vähän kyl mietityttää miten lapsien immuunijärjestelmä kehittyy, jos altistusta asioille ei ole normaalia määrää?

Uuden normaalin lääkeorjia luodaan?

Viimeksi muokattu:
Kuten sanoin älä uhriudu. Samalla logiikalla häiritset itsekin täällä, kun joutuu sinun viestit kahlaamaan.

Mä voin jättää ilomielinen vastaamatta sulle tämän jälkeen yhtään mitään niin et näe huomautuksia. Itseasiassa niin jo jonkin aikaa teinkin. En ole kuitenkaan blokannut sinua tms koska siedän kyllä kaiken keskustelun oli miten kujalla tahansa, mutta se että joku ei kommentoi mitään ja spämmii samaa hymiötä jokaikiseen viestiin on puhdasta häirintää etenkin kun siitä tulee ilmoitus joka ikinen kerta.

Siinä mä oon samaa mieltä et sairastaa ton vitun nuhan ja eikä pilaa omaa immuniteetta tunkemalla mitään myrkkyjä kehoon. Terveelliset elämäntavat, D-vitamiini, liikunta yms.

Mikä on ymmärryksesi immunologiasta? Taidan kuitenkin kuunnella jatkossa lääketieteen ammattilaisia.

Mä voin jättää ilomielinen vastaamatta sulle tämän jälkeen yhtään mitään niin et näe huomautuksia. Itseasiassa niin jo jonkin aikaa teinkin. En ole kuitenkaan blokannut sinua tms koska siedän kyllä kaiken keskustelun oli miten kujalla tahansa, mutta se että joku ei kommentoi mitään ja spämmii samaa hymiötä jokaikiseen viestiin on puhdasta häirintää etenkin kun siitä tulee ilmoitus joka ikinen kerta.
Ei se ole. Älä viitsi uhriutua, kun porukka ei usko valheitasi.

Nyt herätys ja pää pois sieltä puskasta. Miksi vitussa uskoa maailman johtavia tutkijoita, kun voit täällä kuulla kaikki lääketieteiden faktat Roopelin ja Yeahbuddyn kirjoittamina? :david:
On vissiin joku uusi tieto sinulle hyvän ruokavalion ja kunnon auttavan immuniteettiin? Löytyy faktaa lääketieteestä ja kokemuksesta suoraan.

Miten te selviätte tulevaisuudesta?

Back
Ylös Bottom