Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Tää oli kyllä mutuilun mutu. Mut vaikka näin olisikin, niin testopiikki on otettu vapaaehtoisesti ja sen ottamatta jättäminen ei sulje henkilöltä mitään oikeuksia pois.

Kokispullojen ja näppäimistöjen takaa huuteleville insel vässyköille tekis kyllä muutama testopiikki eetvarttia :)
Ei siinä mutuilua tartte.

Piti ihan googlettaa toi ´incel´ sana. Kaikenmoista sitä nykyään on.
Mä veikkaan, että tommosen epikriisin ku incel saaneella testopiikki sais aikaan vaan jonkinsortin massamurhan. :D

Helsingin uutisissa oli juttu, missä haastateltiin kauppakeskuksen ihmisiä ja kysyttiin heiltä maskien käytöstä. Jotain herraa ärsytti suunnattomasti, kun yhä useampi kulkee ilman mitään suusuojaa. Hän sanoi näin "Se ärsyttää, jos terveet ihmiset kulkevat kaikkialla ilman maskia".

Siis elääkö nää ihmiset oikeesti ees tässä todellisuudessa enää?!

En mä ole mitään mieltä. Mä tarjosin kattavan tutkimusdatan tosta ja sä olet eri mieltä sen kanssa. Minulle asia ei ole mielipide asia, jos se voidaan tilastoida.
Selvästikään tuo data ei ole enää käyttökelpoista eikä kuvaa nykyistä tilannetta. Virukset muuttuu jatkuvasti, ihmisten vastustuskyky muuttuu, tutkimukset ja data vanhenee nopeasti.

Ei siinä mutuilua tartte.

Piti ihan googlettaa toi ´incel´ sana. Kaikenmoista sitä nykyään on.
Mä veikkaan, että tommosen epikriisin ku incel saaneella testopiikki sais aikaan vaan jonkinsortin massamurhan. :D
Kyllähän testo lähtökohtaisesti parantaa elämänlaatua ja terveyttä. Varsinkin nyky-yhteiskunnassa, kun tasot monilla laskee kun lehmän häntä yhä nuorempina.

Helsingin uutisissa oli juttu, missä haastateltiin kauppakeskuksen ihmisiä ja kysyttiin heiltä maskien käytöstä. Jotain herraa ärsytti suunnattomasti, kun yhä useampi kulkee ilman mitään suusuojaa. Hän sanoi näin "Se ärsyttää, jos terveet ihmiset kulkevat kaikkialla ilman maskia".

Siis elääkö nää ihmiset oikeesti ees tässä todellisuudessa enää?!
Niitä ärsyttää kun toiset eivät ole samanlaisia tohveleita kuin he ja se purkautuu noin.
Ennen osattiin katsoa peiliin, mutta nykyään koitetaan vetää samalle tasolle eikä ottaa mallia.

Selvästikään tuo data ei ole enää käyttökelpoista eikä kuvaa nykyistä tilannetta. Virukset muuttuu jatkuvasti, ihmisten vastustuskyky muuttuu, tutkimukset ja data vanhenee nopeasti.

Juttu oli julkaistu alle viikko sitten ja delta on yhä vallitseva muunnos. Niin kauan kun näin on se on varsin käyttökelpoista. Toistaiseksi ei ole tullut muunnosta vastaan johon rokotteista ei olisi apua.

Kyllähän testo lähtökohtaisesti parantaa elämänlaatua ja terveyttä. Varsinkin nyky-yhteiskunnassa, kun tasot monilla laskee kun lehmän häntä yhä nuorempina.
Niin toi viittaamasi incel ei kyllä suorastaan tarkoita testovajausta.
Ja siis ei kuulu kyl koronaan mitenkään aihe, jotta eiköhän se ollu sit sen osalta täsä.

Kiviäkin kiinnostaa joten mä selasin Mullinssin viestejä taaksepäin. En löytänyt mitään "alatyylisiä"?

Sähän se täällä jääränä kiukuttelet tästä korona aiheesta. Tai sen kuvan sun viesteistä saa.

Välillä faktapohjaisen argumentaation puuttuminen ja faktojen tai tilastojen teilaamaksi tuleminen johtaa tuollaisiin ihme spinnauksiin.

Välillä faktapohjaisen argumentaation puuttuminen ja faktojen tai tilastojen teilaamaksi tuleminen johtaa tuollaisiin ihme spinnauksiin.
Nyt on paksua ottaen huomioon millainen koronasekopää olet... et ole siinä asemassa, että voisit kertoa yhtään mitään toisille argumentaation puuttumisesta. Oma lähteesi iltalehti ja mt-ongelmat kotona koronapsykoosissa.

Back
Ylös Bottom