Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Mitenkä passi ja henkilökortti? 6 vuoden välein annat kuvan ja sormenjälkes sinne ja vielä itse maksat. Eikös tuo oo enempi kontrollointia ja alistamista?
Passi voisi säilyä pidempään, mutta tärkeä dokumentti henkilön tunnistamiseen rajan ylityksissä. Tuohan suojelee valtioita mikä meillä toki heitettiin roskiin vuonna 2015 eräässä hulluudessa...

Aika huono lillukanvarsi tuo passi vs koronapassit ja muut rajoitteet/oikeuksien riistot

Miksi muuten puhutaan passeista ja tilaisuuksien valvomisesta rokottamattomilta? Eihän sen rokotettuja pitäisi jurikaan haitata?

Yhteiskunnan ongelmahan ei ole siellä, vaan sairaanhoidon ylikuormittuminen.

Eikö olisi paljon helpompaa että avataan yhteiskunta kokonaan, mutta rokottamattomat noudattaisivat vakaumustaan, nuha vaan, eli ei pääsyä sairaalaan koronanuhaoireiden takia?
Problem solved!

Miksi muuten puhutaan passeista ja tilaisuuksien valvomisesta rokottamattomilta? Eihän sen rokotettuja pitäisi jurikaan haitata?

Eikö olisi paljon helpompaa että avataan yhteiskunta kokonaan, mutta rokottamattomat noudattaisivat vakaumustaan, nuha vaan, eli ei pääsyä sairaalaan koronanuhaoireiden takia?
Problem solved!
Jos olet läski rokotettu niin et saa myöskään hoitoa, koska itsetuhoisasti syöt itsesi läskiksi ja kulutat yhteiskunnan voimavaroja.

Työtön ei saa myöskään, koska ei maksa veroja tarpeeksi jne.

Mitä vielä haluat?

Problem solved!
Miksi rajoittaa koronaan? Mites ne, jotka eivät ole ottaneet influnessarokotetta ja saavat kausi-influenssan? Sama juttu, ei pääsyä sairaalaan? Tai ylipainoiset, joilla on pumppuonglemia ja joita on kehoitettu laihduttamaan, mutta eivät ole? Ei sairaalaan esim. pumppukohtauksen sattuessa? Tupakoitsijat? Alkoholistit? Jos sairaus on yleensäkin itseaiheutettu, ei pääsyä sairaalaan?

Jos olet läski rokotettu niin et saa myöskään hoitoa, koska itsetuhoisasti syöt itsesi läskiksi ja kulutat yhteiskunnan voimavaroja.

Eikös ne rokottamattomatkin olleet läskejä? Pitäis ymmärtää olla lammas eikä leijona ja ottaa piikki jos on bullea.

Voithan sä mennä yksityiselle hoitoon edelleen. Eikä ole pakko ottaa rokotetta.
Et vaan pääse valtion hospitaaliin, jos muutut leijonasta lampaaksi.
Mä menen sinne mihin minulla on oikeus sekä sinne mistä maksan veroja.

Mikään kommaripenikka ei tule määrittelemään perusoikeuksiani. Sä oikeasti kuvittelet, että tahot jotka maksavat tämän kaiken saavat kusta päälle ja minä nielen sen?
Etkä sä voi cherry pickailla näitä kommarijuttuja koskemaan vain koronaa. Oletko sinä itse sen kanssa sinut mitä koitat ajaa?

Voithan sä mennä yksityiselle hoitoon edelleen. Eikä ole pakko ottaa rokotetta.
Et vaan pääse valtion hospitaaliin, jos muutut leijonasta lampaaksi.
Sama pitäisi loogisesti silloin soveltaa muihinkin itseaiheutettuihin sairauksiin. Jos on saanut ohjeet kuinka sairautta ehkäistään mutta on ollut liian leijona totellakseen, ei pääsyä valtion sairaalaan?

Vapaamatkustajat puhuvat aina vain oikeuksistaan, muttei koskaan velvollisuuksistaan.

Koskeeko tuo sinua?
Mä en haluaisi sanoa näin mutta tämän puolen vuoden katsomisen jälkeen täälläkin on koronafanit kyllä äärimmäisen yksinkertaista porukkaa joilla lähinnä leuka lonksuu, mutta mitään järkeä ei ole. Sellaista tunteella menemistä, mikä puree varmasti median kautta teihin kuin kuuma veitsi voihin.

Sitten kun puhutaan asiaa niin alkaa tuo pökäleiden viskominen joka suuntaan ulisten.
Huvittaa miten tässä ilmplikoit johonkin koronapsykoosiin lähtemisestä ja sen mukaan toimimisesta ikäänkuin "velvollisuutena".
Samaa varmaan hokivat natsisaksassa aikoinaan porukka kun leirittivät siellä tiettyjä tahoja ja veivät heiltä kaikki oikeudet koska näin meille kerrottiin...

Back
Ylös Bottom