Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Toi visiiri muutenkin on jo ideana ihan täys trolli.
Minua ihmetyttää, että visiiri on sairaalassakin vaihtoehto kirug.suunenäsuojalle. Moni pitää sitä vielä niin vinossa, että sylki roiskuu suusta ihan vapaasti. Siihen maskiin sentään jää ne isoimmat pärskeet.

Minua ihmetyttää, että visiiri on sairaalassakin vaihtoehto kirug.suunenäsuojalle. Moni pitää sitä vielä niin vinossa, että sylki roiskuu suusta ihan vapaasti. Siihen maskiin sentään jää ne isoimmat pärskeet.
64-vee mutsini on sairaalassa töissä (ollut jo 47 vuotta) ja mieluummin ottaa lopputilin ku pistää maskin tai ottaa rokotteen. Visiiri naamalla siis töissä eikä oo pakotettu ottaamaan rokotettakaan. Kyllähän siellä ois pitäny aikanaan ottaa sika- ja lintulentsu ym. rokotteet / painostusta oli HUSin sisäisissä infoissa, että otettava mutta eipä tota kenkää tullu vaikkei ottanukaan. Sikalentsu kyllä tuli...

Itse en niin skeptikko ole, joten otin just 1,5 viikkoa sitten 1. rokotteen kun oli poistuvan flunssan takia vielä reenitaukoakin niin eipä se haitannut mitään (ja kattelin että niin monta miljoonaa jo annettu ja haittailmoituksia Fimealla häviävän vähän prosentuaalisesti ja niistäkin paljon vaan lievän haitan ilmoituksia) - päinvastoin tuntuu olevan nyt töissäkin in urakointi- ja rakennusalalla. 2 kk sitten kaikki vielä vannoi työmailla etteivät varmaan ota, mutta on ääni muuttunu kellossa about kaikilla nyt kun työmaita myöhässä jne. ja kohta pääsee piikillä lyhkäsempään karanteeniinkin...

Ajattelin ihan lapsienhoidon ja treenien jatkumisen kannalta, että jos tulee niin todennäköisemmin lievempänä eikä oo sitte kuukauden kooma ja voimat laskis tai jäis lapset hoitamati.

Käpälässä pistokohta oli pistopäivän ja sitä seuraavan kosketuskipee ja siitä seuraavana tein jo oikein hyvän penkkitreenin.

Systeri ja puoli sukua sitten aivan kahjoja salaliittolaisia tän suhteen. Nanobotit, 5g jne., tappopiikki, ydinkärjet, huuhaa jne.. Jännä minkälaista hysteriaa tämä aiheuttaa ennen ihan fiksuissa ihmisissä ns. molemmissa ääripäissä.

Viimeksi muokattu:
4434b9e1-355e-4e48-86e1-f0c737ee948d.webp

Jokainen antaa 500e suoraan palkasta köyhille kuukausittain. Ai ei vai... sinun takiasi meillä on köyhyyttä!

Jokainen tarjoaa jollekin asunnottomalle kodin yhdeksi yöksi. Ai ei vai... sinun takiasi meillä on asunnottomia!

Jokainen valmistaa päivän ateriat yhdelle nälänhädässä olevalle. Ai ei vai... sinun takiasi meillä nähdään nälkää!

Hei, täähän toimii kaikkeen. The whole world is sunshine and rainbows.
Koronan kantilta tässä on kyse rokotuksista ja tietyissä paikoissa maskin köytöstä.

Simple as fucking that.

Koronapassi on valmisteilla- Sanna Marin.
---

RUOTSIN valtionepidemiologi Anders Tegnell toteaa Aftonbladetin mukaan, ettei koronarajoituksista välttämättä päästä maassa eroon vielä jouluun mennessä.

– Luulen, ettei kukaan voi luvata sellaista. Meidän täytyy elää tämän viruksen kanssa vielä hyvän aikaa, Tegnell sanoo.

Tegnell ei lehden mukaan usko, että rajoitukset olisivat laajoja. Hän kuitenkin arvelee, että ihmisten tulee jatkossakin sopeutua pandemian aikaisiin olosuhteisiin.

– Sitä, mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa, on vaikea tietää nyt. Se riippuu hyvin paljon (tilanteen) kehityksestä.

12-15 vuotiaiden rokotukset alkaa ens viikolla ja näköjään se koronapassi tulee syys-lokakuussa, luulen että tää passi on päätetty kulisseissa jo aikoja sit.
Ilman passia kuitenkin saa peruspalvelut.
Hyvin muuten marin muuttanu mielipiteensä paris kuukaudessa.

Koronapassi on valmisteilla- Sanna Marin.
---

RUOTSIN valtionepidemiologi Anders Tegnell toteaa Aftonbladetin mukaan, ettei koronarajoituksista välttämättä päästä maassa eroon vielä jouluun mennessä.

– Luulen, ettei kukaan voi luvata sellaista. Meidän täytyy elää tämän viruksen kanssa vielä hyvän aikaa, Tegnell sanoo.

Tegnell ei lehden mukaan usko, että rajoitukset olisivat laajoja. Hän kuitenkin arvelee, että ihmisten tulee jatkossakin sopeutua pandemian aikaisiin olosuhteisiin.

– Sitä, mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa, on vaikea tietää nyt. Se riippuu hyvin paljon (tilanteen) kehityksestä.

Vihdoin. Hieno uutinen! Veikkaan, että jokunen urpovitonenkin kääntää kelkkansa jos toteutuu.

Back
Ylös Bottom