Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Ei tarvi kuin kävellä ulos kadulle tai kauppaan. Oletko denialismissa?
Nämä samat selvästi seuraa myös sitä mediaa kuin piru raamattua.
En ole missää deniassa. Näen kyllä maskin käyttäjiä mutta jos se sinun mielestä on paniikkia niin onnea vaan jatkoon. Älä panikoi muiden puolesta.

Mä en usko että tästä mitään älyttömän vakavaa keissiä lähtee. Joo joitain tulee, ehkä about 150 tartuntaa mut siinäpä. Pari kolme päivää vielä kohkataan mut se unohtuu. Tosin, on tuossa muutamia sudenkuoppia vielä, mutta en usko että mihinkään 100-200 pv tartuntamääriin nousis enää pidemmäks aikaan vaikka näyttäs delta-intian versio ihan hyvin tarttuvanki:
Näyttökuva (132).png

-------------------

Tuokin prkl hurri huomionu. :D

View: https://twitter.com/jhnhellstrom/status/1408818952264994818?s=20

Mä en usko että tästä mitään älyttömän vakavaa keissiä lähtee. Joo joitain tulee, ehkä about 150 tartuntaa mut siinäpä. Pari kolme päivää vielä kohkataan mut se unohtuu. Tosin, on tuossa muutamia sudenkuoppia vielä, mutta en usko että mihinkään 100-200 pv tartuntamääriin nousis enää pidemmäks aikaan vaikka näyttäs delta-intian versio ihan hyvin tarttuvanki:katso liitettä 229092
-------------------

Tuokin prkl hurri huomionu. :D

View: https://twitter.com/jhnhellstrom/status/1408818952264994818?s=20

Nyt varmasti seurataan huolella näitä sairastuneita turisteja ja sitten parin kolmen viikon päästä kerrotaan miten kävi. Kuinka moni joutui sairaalahoitoon ja kuka kuoli. Joku wrap-up ja lessons learned tästä tehdään.

Mulla nousee nykyään perskarvatkin pystyyn, kun joku rupeaa lainailemaan jotain"faktantarkistajia" Tuossa yksi esimerkki "faktantarkistajista" Ei jaksa moisia paljoa noteerata.
Tuo faktantarkistusilmiö on kyllä huvittava. Ihan yhtä pätevää kuin olisi jokapäiväisessä elämässä joku Rane selän takana huutamassa että Joo-o, kyllä se näin on!

En ole missää deniassa. Näen kyllä maskin käyttäjiä mutta jos se sinun mielestä on paniikkia niin onnea vaan jatkoon. Älä panikoi muiden puolesta.
Turhaa projisoit. Maskit on pelkkää oikeaa pelkoa mikä näkyy näin visuaalisesti nykyään.
Kysyit mitä paniikkia tuolla näkyy ja vastasin hyvin selvästi. Minä en panikoi. Minä havainnoin.

Miksi muuten niin monesti havaitsijoita tai ei trendikkään asian vastaan puhujia aina muuten sanotaan "pelkääjiksi tai nyt panikoijaksi"?
Joku aivopesty taktiikka massoille millä koitetaan viedä uskottavuus sekä hiljentää se puhuja?

Tässäkin kukahan pelkää? Se joka kävelee 30asteen helteessä hyödytön rätti naamassa koska covid flunssa vai se joka kattelee kadun toiselta puolen suun käydessä "voi vi*ttu".

Vastuuntuntoinen somppu, naamari naamalla, ettei vaan kukaan hänen tappamansa tai haavoittamansa ihminen sairastu koronaan...

Kolme kuoli veitsi-iskussa Würzburgissa – ”Allahu akbar!”​

Somali-1-990x556.jpg

Mikä pointti muuten noilla kumihanskoilla on kun käy kaupassa? Siis se kaupan kassahan koskee jokaiseen tuotteeseen mikä tulee sun kämppään? Meinaako hanskaihmiset desinfioida kaikki safkat sit mitä kotiinsa kantaa?

Vai onks niillä joku muu funktio?

Ei vaikuta mun elämään mitenkään vaikka jegi kulkis mikä paniikki päällä maski naamalla. Teen itse omat ratkaisut en seuraa muiden tekemisiä.
Etpä tee jos vaikka matkustat. Psykoosit sanelee miten teet matkasi jos aiot sen tehdä.

Tässä ne triggerit monelle miksi corona vituttaa.

Etpä tee jos vaikka matkustat. Psykoosit sanelee miten teet matkasi jos aiot sen tehdä.

Tässä ne triggerit monelle miksi corona vituttaa.
Sinä ja sun psykoosit. En ole matkustamassa mihinkään. Suomessa matkustelin lomalla. Sulla ne pahimmat psykoosit näyttää olevan. Elän edelleenki normaali elämää jos vielä ymmärrät sun psykooseissa mitä se tarkoittaa.

Nytkin olen vaimon kanssa rantahotellissa viettämässä laatuaikaa. Ja ihan ilman psykoosia.

Sinä ja sun psykoosit. En ole matkustamassa mihinkään. Suomessa matkustelin lomalla. Sulla ne pahimmat psykoosit näyttää olevan. Elän edelleenki normaali elämää jos vielä ymmärrät sun psykooseissa mitä se tarkoittaa.

Nytkin olen vaimon kanssa rantahotellissa viettämässä laatuaikaa. Ja ihan ilman psykoosia.
No ei helvetti jos vaimon kanssa ollaan, niin kuka silloin selaa puhelinta?? Ei nyt sentää nii hyvä foorumi ole tai sitten paska akka?

Back
Ylös Bottom