Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Ajattelin tuoda oman näkemykseni tähän. Ei niinkään liity koronaan vaan noihin osan kammoksumiin maskeihin enemmänkin. Puhuttiin duunikavereiden ja muun henkilöstön kanssa kun ollaan paljon tekemisissä isojen asiakasryhmien kanssa, että nyt kun on kohta puolitoista vuotta ollut tätä täällä kammoksuttua maskihysteriaa, niin työpaikalla on lähes kokonaan kadonnut flunssapoissaolot/sairaslomat. En siinä mielessä pitäisi yhtään pahana että Japanin tyyli tulisi tänne ja maskeista tulisi pysyviä.

Ollut tälläisenä semi allergikkona oikeasti aika upea puoltoistavuotinen kun ei ole ollut ylimääräisiä nenänvaluutusoperaatioita kuin nuo muutamat kesällä kukkivat perkeleet.

Ajattelin tuoda oman näkemykseni tähän. Ei niinkään liity koronaan vaan noihin osan kammoksumiin maskeihin enemmänkin. Puhuttiin duunikavereiden ja muun henkilöstön kanssa kun ollaan paljon tekemisissä isojen asiakasryhmien kanssa, että nyt kun on kohta puolitoista vuotta ollut tätä täällä kammoksuttua maskihysteriaa, niin työpaikalla on lähes kokonaan kadonnut flunssapoissaolot/sairaslomat. En siinä mielessä pitäisi yhtään pahana että Japanin tyyli tulisi tänne ja maskeista tulisi pysyviä.

Ollut tälläisenä semi allergikkona oikeasti aika upea puoltoistavuotinen kun ei ole ollut ylimääräisiä nenänvaluutusoperaatioita kuin nuo muutamat kesällä kukkivat perkeleet.
Ihan kuin maskit tuossa oikeasti vaikuttaisi. Etätyö vaikuttaa eniten.

Japanissa porukka pitää maskeja jos/kun menevät kipeänä töihin ja sullovat itsensä niihin metroihin mitkä muistattaa enemmänkin jotain karjavaunuja... Silti moni sielläkään ei pidä. Se on enemmänkin sellaista signalointia.

Joo se maskithan ne flunssat(koronat) on poistanu . Ai nyt sitä koronaa ei ookkkaan ollu ollenkaan ?

Mä asun Vantaalla ja käytän lähes päivittäin Vantaan suurimpia marketteja ja kauppakeskuksia niin heitän ihan mutulla et oikea prosenttimäärä on lähempänä 80% maskeja käyttäviä kuin, että se olisi 100%. En tosin laske enkä kyttää ketkä niitä käyttää kun ei se niin paljoa kiinnosta mutta kyllä kaupoissa on edelleen paljon jengiä joilla ei maskeja ole. Maskien käyttö alkoi hitaasti ja näköjään niistä luopuminen tapahtuu myös hitaasti kun niitä vielä kuitenkin näkee kaupoissa ollessa.

Maskisuositukset kun alkoi niin ei niitä kukaan samantien käyttänyt vaan ne lisääntyi pikkuhiljaa, nyt niistä luopuminen tapahtuu todennäköisesti myös hitaasti.
Luulen, että tuollainen tosiaan arvio kun on niin 80% on aika lähellä.
Ja jos vielä epämääräisempi mutta ns. tarkka arvio niin jos käyttäs sanallista arviota "suurimmalla osalla", niin osuis aina oikeaan.
Tuo varmasti on totta ja osuu, että hitaasti tuli ja hitaasti ne lähteekin.

Itsekin voin suoraa sanoa, että normaalisti olisin ottanut saikkua jos olisi joutunut lähtemään töihin pari kertaa tässä 1.5v aikana, mutta kun kävelen makkarista työhuoneeseen niin meni hommat siinä kurjuudessa silti etiäpäin vaikka vähän lämpöjä olikin ja olo kehnohko toisella kertaa oli mahasekaisin. En olisi lähtenyt ajamaan mihinkään kotoa näiden kanssa.

Eli näistä se totuus alkaa löytyä eikä mistään maagisista koronamaskeista ja hyvepuheista.

Joo se maskithan ne flunssat(koronat) on poistanu . Ai nyt sitä koronaa ei ookkkaan ollu ollenkaan ?

Siis missä mä sanoin ettei koronaa ole ollut? Lue ihan ajatuksella uudestaan. Ei ne maskit varmaan ainoana, lisääntynyt käsidesin käyttö ja yleinen asenne jäädä herkemmin kotiin jos on kipeä olo, lopputulos on kuitenkin se että meillä on firmassa tippunut flunssapoissaolot lähes nollaan.

Siis missä mä sanoin ettei koronaa ole ollut? Lue ihan ajatuksella uudestaan. Ei ne maskit varmaan ainoana, lisääntynyt käsidesin käyttö ja yleinen asenne jäädä herkemmin kotiin jos on kipeä olo, lopputulos on kuitenkin se että meillä on firmassa tippunut flunssapoissaolot lähes nollaan.
"yleinen asenne jäädä herkemmin kotiin jos on kipeä olo, lopputulos on kuitenkin se että meillä on firmassa tippunut flunssapoissaolot lähes nollaan."

????????????????????????

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
"yleinen asenne jäädä herkemmin kotiin jos on kipeä olo, lopputulos on kuitenkin se että meillä on firmassa tippunut flunssapoissaolot lähes nollaan."

????????????????????????
Varmaan ne asiakkaat? Oot kyllä tätä ketjua lueskelleena harvinaisen yksinkertainen yksilö.

Kerro mulle sit mitä se korona on ? Kukaan maailmassa ei ole pysytny todistaa covid 19 olemassaoloa. Koronoita on ollu iät ja ajat täällä. Kukaan maailmasasa ei ole pystyny todistetusti eristämään covid 19 virusta.

Kerro mulle sit mitä se korona on ? Kukaan maailmassa ei ole pysytny todistaa covid 19 olemassaoloa. Koronoita on ollu iät ja ajat täällä. Kukaan maailmasasa ei ole pystyny todistetusti eristämään covid 19 virusta.
Miten mä voisin tollaisen kertoa, en mä ole mikään tiedemies. Mä en ole väittänyt puolesta enkä vastaan, miksi sä multa tälläisiä kyselet? Mä otin kantaan maskeihin ja siihen että kun sattuneesta syystä minä noita sairauspoissaoloja hoitelen ja syyt näen että flunssapoissaoloja ei ole aikaisempiin vuosiin nähden juurikaan.

Kerro sinä kun kaikesta kaiken tiedät että miksi meillä on dropannut ne niin paljon, jos ne ei johdu näistä koronan sivutuotteena tulleista rajoitteista? Onko muut flunssat kesälomalla kenties?

Miten mä voisin tollaisen kertoa, en mä ole mikään tiedemies. Mä en ole väittänyt puolesta enkä vastaan, miksi sä multa tälläisiä kyselet? Mä otin kantaan maskeihin ja siihen että kun sattuneesta syystä minä noita sairauspoissaoloja hoitelen ja syyt näen että flunssapoissaoloja ei ole aikaisempiin vuosiin nähden juurikaan.

Kerro sinä kun kaikesta kaiken tiedät että miksi meillä on dropannut ne niin paljon, jos ne ei johdu näistä koronan sivutuotteena tulleista rajoitteista? Onko muut flunssat kesälomalla kenties?
Jaa meillä ne on ainaki lisääntyny. Ku vähänki nenä vuotaa ni jäädään herkemmin himaan ku nyt on iskenyt tää korona (flunssa). Ja sit juostaan niihin pcr testeihin millä ei oo mitään tekemistä tän korona testamiesen kanssa eikä kyllä minkään muunkaan kanssa.

ja ei ne muut flunssat missään kesälömalla ole vaan ne kaikki lyödään koronoiks. koska kaikki on sitä

Minä olen kunnon flunssamagneetti, joka vuosi sen pari kertaa lentsu.
Viimeksi oli viime vuoden keväällä useampi putkeen joista yksi taatusti korona, sen jälkeen en kertaakaan.
Totta hitossa noi toimet vaikuttaa niin koronan kuin muiden tautien leviämiseen mutta kyse onkin millä kustannuksella?
Lisäksi kun on ihan fakta että korona jää tänne pyörimään yhtenä flunssana niin meillä on jatkossa vaihtoehtona aloittaa tämä sama leikki joka syksy uudestaan tai sitten hyväksyä että taas se tulloo ja vanhuksia kuolee siihen, kuten ennenkin on influenssaan ja jopa ihan perus flunssiin kuollut.

Minä olen kunnon flunssamagneetti, joka vuosi sen pari kertaa lentsu.
Viimeksi oli viime vuoden keväällä useampi putkeen joista yksi taatusti korona, sen jälkeen en kertaakaan.
Totta hitossa noi toimet vaikuttaa niin koronan kuin muiden tautien leviämiseen mutta kyse onkin millä kustannuksella?
Lisäksi kun on ihan fakta että korona jää tänne pyörimään yhtenä flunssana niin meillä on jatkossa vaihtoehtona aloittaa tämä sama leikki joka syksy uudestaan tai sitten hyväksyä että taas se tulloo ja vanhuksia kuolee siihen, kuten ennenkin on influenssaan ja jopa ihan perus flunssiin kuollut.
Hei mut lääkeyhtiöt tekee fyrkkaa ku saa nälle lampaille myytyä joka vuos sen tehostepiikin ja siihen vielä lisäks otetaan varmaan influenssa piikit. Kyllä sit on turvallinen olo :D

''first argument relating to isolation is not true. There are multiple examples of scientists isolating SARS-CoV-2 (here, here, here, here), the virus that causes COVID-19 disease, where they also sequenced the complete genome (here, here, here). Pictures of isolated SARS-CoV-2 particles have been released by the U.S. National Institute of Allergy and Infectious Diseases (here).''

''Kun henkilö kuolee, kuollut ei ymmärrä eikä koe sitä vaan ympärillä olevat ihmiset kärsii. Sama tapahtuu kun ihminen on tyhmä''

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom