Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Ei muutakuin tilaamaan ulkomaan matkaa niin sittenhän näet miten hommat toimii, tuskin siitä noin vaikeata asiaa kannattee tehdä. Eikös ne availe jo paikkoja pikkuhiljaa niissä paikoissa missä korona on alkamassa hellittämään.

Ei tulisi mielenkään varata mitään ulkomaanmatkoja tässä hetkessä. Hauska vain miettiä millaisia hupaisia käänteitä saamme lukea kesän aikana.

Ei tulisi mielenkään varata mitään ulkomaanmatkoja tässä hetkessä. Hauska vain miettiä millaisia hupaisia käänteitä saamme lukea kesän aikana.
Miksi et varaisi? eihän se ole kuin perusflunssa vaan. Ei kai se nyt sun lomaa mitenkään pilaisi, sähän meet niinku haluut, näin ainakin olin lukevinan jostain aikasemmasta postauksesta.

Minä toivon että moni ottaa rokotteen ja voidaan taas olla kuin mitään ei oisi tapahtunut enkä toivo että kellee tulee mitään mutta...
En voi olla pohtimatta mitäpä jos rokotteen saaneet saisi jotain oikeasti vakavia oireita?
Mitä sen jälkeen tapahtuisi? Unohdetaanko korona ja kiroillaan rokotetta vai ollaan iloisia kun kannettiin vastuu?

Minä toivon että moni ottaa rokotteen ja voidaan taas olla kuin mitään ei oisi tapahtunut enkä toivo että kellee tulee mitään mutta...
En voi olla pohtimatta mitäpä jos rokotteen saaneet saisi jotain oikeasti vakavia oireita?
Mitä sen jälkeen tapahtuisi? Unohdetaanko korona ja kiroillaan rokotetta vai ollaan iloisia kun kannettiin vastuu?
moni on varmaan saanukkin. anafylaktinen shokki esimekiks. ainakin hoitajat on saanu korvauksia kohtauksesta muistaakseni joku 3k. kokoajan seurataan turvallisuutta.

Kyllä juu, ja auto onnettomuuksissa kuolee joka vuosi kymmeniätuhansia ihmisiä ympäri maapallon ja jengiä kuolee mitä ihmeellisimpiin sairauksiin joka päivä. Silti tämä vitun korona on lisänä tuohon kaikkeen paskaan. Miksi edes vertailla tätä johonkin kausi-influenssaan? tämä on eri tauti, miksi edes vertailla tätä mihinkään muuhun kuoleman aiheuttajaan, jengiä lakoo koko ajan eri syistä.

Kokonais kuolleisuus ei ole tainnut nousta yhtään.Nyt en ole tarkistanut vähään aikaan mutta ainakaan täällä ei ole ollut tilastollisesti merkittävään nousua kuolleisuudessa.Normi influenssa ja muutama muu tauti on kuitenkin maagisesti kadonnut.

Ei se taida mennä noin kun nimen omaan nuo rokotteen ottaneet sairastuu.

Kokonais kuolleisuus ei ole tainnut nousta yhtään.Nyt en ole tarkistanut vähään aikaan mutta ainakaan täällä ei ole ollut tilastollisesti merkittävään nousua kuolleisuudessa.Normi influenssa ja muutama muu tauti on kuitenkin maagisesti kadonnut.
itseasiassa laskenu kokonaiskuolleisuus. kyl influu ja tavallista flunssaa on. ainakin lähitestauspisteessä on ollu pirusti enemmän tapauksia kuin päiväkohtasta 30ntä tapausta pv koronaa.

Ei se taida mennä noin kun nimen omaan nuo rokotteen ottaneet sairastuu.
Enmä ihan tohon usko vaikka en itse aio sitä ottaa.
Valtio aloittanut ainakin massiivisen kampanjan että pitäisi ottaa rokote ja silti muistaa naamarit yms. propagandaa joten en taida olla ihan yksin.

Janne Pohjala:
ROKOTETUT OVAT KORONAPOSITIIVISIA - CDC LASKI PCR:N 28 KIERROKSEEN, ONGELMA RATKAISTU
Harmillista, rokotetut näyttävän levittävän koronaa koska saavat PCR -testissä positiivisia. Mutta ei ongelmaa CDC laski PCR testin monistuskerrat 28:n. [1]
Jos 40 sijaan olisi käytetty koko ajan 28 monistuskertaa, eivät oireettomat olisi olleet positiivisia, terveitä ei olisi tarvinnut eristää terveistä ja koronaa olisi voitu hoitaa kuin influenssaa.
Mutta kun pitää saada rokote näyttämään hyvältä, niin näin helposti asia hoitui.
[1]
https://www.cdc.gov/…/Information-for-laboratories-COVID…

188009103_10159162289753419_1684224825196704744_n.jpg

Onhan noita ollu jonkun verran jotka ovat saaneet vakaviakin oireita koronapiikistä, tuossa yksi emännän tuttu kiidätettiin sairaalaan kun sai jonkun pahemman luokan kohtauksen piikistä, oli sairalassa useamman päivän sen takia. Mä en edes miettiny et kannattaako piikkiä ottaa sen pelossa et tulis joitain vakavampaa jälkeenpäin, on tuonne lihaan menny sen verran aineita et siinä ei koronapiikki tunnu enään missään. Asia sitten erikseen jos joitain sikapiikin tapaista tulisi, siitähän osalla saaneista puhkesi narkolepsia.

Miksi et varaisi? eihän se ole kuin perusflunssa vaan. Ei kai se nyt sun lomaa mitenkään pilaisi, sähän meet niinku haluut, näin ainakin olin lukevinan jostain aikasemmasta postauksesta.
Minä elän peruselämää mutta nämä tahot eivät siihen suostu taas toiminnoissa. Oletko taas ihan pihalla mitä kaikkea nuo pöllöt kikkailee tämän ympärillä mihin en voi vaikuttaa? Sä kipuilet todella pahasti, kun missaat tärkeimpiä pointteja miksi ihmiset eivät pidä tästä menosta. Juuri selitin skenaarion mikä pilaisi kenen vain loman.

Minä elän peruselämää mutta nämä tahot eivät siihen suostu taas toiminnoissa. Oletko taas ihan pihalla mitä kaikkea nuo pöllöt kikkailee tämän ympärillä mihin en voi vaikuttaa? Sä kipuilet todella pahasti, kun missaat tärkeimpiä pointteja miksi ihmiset eivät pidä tästä menosta. Juuri selitin skenaarion mikä pilaisi kenen vain loman.
Jos täällä joku kipuilee niin se taidat olla sinä. Noi sun keksimät scenaariot on sun ihan omia mutuiluja. Mitä tässä pitäisi sinun mielestä tehdä että päästään yli tästä koronapaskasta? rokote ei toimi, sen olet jo todennu, korona ei häviä mihinkään se on varma asia, voisit jakaa noita sun viisauksia päättäville elimille niin selvittäisiin tästäkin paskasta.

Tiedän ihan helvetin hyvin miksi tästä menosta ei pidetä, en pidä minäkään tämä on hoidettu suomessa ihan päin persettä koko koronahomma. Ainoat jotka tästä pitää on lääkeyhtiöt jotka tienaa tästä miljardeja.

Onhan noita ollu jonkun verran jotka ovat saaneet vakaviakin oireita koronapiikistä, tuossa yksi emännän tuttu kiidätettiin sairaalaan kun sai jonkun pahemman luokan kohtauksen piikistä, oli sairalassa useamman päivän sen takia. Mä en edes miettiny et kannattaako piikkiä ottaa sen pelossa et tulis joitain vakavampaa jälkeenpäin, on tuonne lihaan menny sen verran aineita et siinä ei koronapiikki tunnu enään missään. Asia sitten erikseen jos joitain sikapiikin tapaista tulisi, siitähän osalla saaneista puhkesi narkolepsia.
Oma muksu oli ihan pieni kun neuvolassa haluttiin tuikata sikapiikki enkä laittanut vastaan. Ei tullut mitään oireita.
Itse sen sairastin ja olin päiväkausia kovassa kuumeessa mutta ei se loppujen lopuksi kovasta flunssasta muuten eronnut.

Jos täällä joku kipuilee niin se taidat olla sinä. Noi sun keksimät scenaariot on sun ihan omia mutuiluja. Mitä tässä pitäisi sinun mielestä tehdä että päästään yli tästä koronapaskasta? rokote ei toimi, sen olet jo todennu, korona ei häviä mihinkään se on varma asia, voisit jakaa noita sun viisauksia päättäville elimille niin selvittäisiin tästäkin paskasta.

Tiedän ihan helvetin hyvin miksi tästä menosta ei pidetä, en pidä minäkään tämä on hoidettu suomessa ihan päin persettä koko koronahomma. Ainoat jotka tästä pitää on lääkeyhtiöt jotka tienaa tästä miljardeja.

Maskien myynti on kanssa noussut ihan ok.

En jaksa aloittaa mitään typerää väittelyä, mutta ihan vain infona, että "sikapiikistä" johtuneiden narkolepsia oireet alkoivat useimmilla vasta 1-2 vuotta rokotuksen jälkeen. Kukaan ei vielä oikeasti tiedä myöskään koronapiikin pitkäaikaisvaikutuksista, ja joka näin väittää valehtelee.

En jaksa aloittaa mitään typerää väittelyä, mutta ihan vain infona, että "sikapiikistä" johtuneiden narkolepsia oireet alkoivat useimmilla vasta 1-2 vuotta rokotuksen jälkeen. Kukaan ei vielä oikeasti tiedä myöskään koronapiikin pitkäaikaisvaikutuksista, ja joka näin väittää valehtelee.
Ihan oikeassa olet, ei tuossa ole mitään miksi asiasta edes pitäisi väitellä, pitkän ajan vaikutuksia ei todella tiedä kukaan. Sikapiikistä lapsuuden ystävän poika sai narkolepsian. Aihe on suht tuttu.

Back
Ylös Bottom