Ei ollut mitään outoja hajuja eikä makuja.Saako kysyä, sattuko olemaan omituisia makuja suussa ja hajuja nenässä joita ei pitäis olla lähimainkaan? Esimerkiksi bensan tuoksua tai parfyymin hajuja?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ollut mitään outoja hajuja eikä makuja.Saako kysyä, sattuko olemaan omituisia makuja suussa ja hajuja nenässä joita ei pitäis olla lähimainkaan? Esimerkiksi bensan tuoksua tai parfyymin hajuja?
Kuulostaa oudolta, mutta koronapositiiviset on puhunu nimenomaan pitkittyneestä omituisista maku/hajuvivahteista.Ei ollut mitään outoja hajuja eikä makuja.
Kuten lapsilla tapana tuossa taudissa on.Meinaatko että toi on 100%sti ehkäsee tartuntoja. Muistatko mikä oli alkuperänen syy miksi näitä rokotteita käytetään? Vakavat tapaukset saadaa estettyä. Ja siinä teho on lähellä 100%.
Kyllä briteissä rokotuksesta alle 14pv oli sairastunut. Syynä oli se, että ei muistettu että ekan piikin tehokin alkaa vasta 10pv jälkeen kasvamaan. Päivänä kakskyt jotain oli luokkaa erinomainen. 80% luokkaa. En muista tarkkaa lukua ulkomuistista.
Ei se mene niin jos vähäänkään ymmärtää ihmisfysiologiaa että samalla sekunnilla kun tulee piikki niin sä olet 100prosenttisen immuuni.Olen aina ajatellut että hyvä rokote estäisi taudin, tarttumisen sekä tartuttamisen muihin. Sekä ei tietenkään toimisi loputuspiikkinä tietyille ihmisille.
Nyt on sitten vaan eri tässä "uudessa normaalissa".
Mutta ei siinä mitään. Laittakaa vaan piikkiä ja vaikka tuplat jos kanahallitus sitten antaa teille vihreän valon normaaliin elämään. Peukkuja 70% heinäkuussa!

Läheskään kaikki rokotteet ei toimi näin. Mutta nyt koronarokotteen kohdalla sen jostain kumman syystä pitäisi olla.Olen aina ajatellut että hyvä rokote estäisi taudin, tarttumisen sekä tartuttamisen muihin. Sekä ei tietenkään toimisi loputuspiikkinä tietyille ihmisille.
Ei se mene niin jos vähäänkään ymmärtää ihmisfysiologiaa että samalla sekunnilla kun tulee piikki niin sä olet 100prosenttisen immuuni.
Minun mielestäni toi on ihan helvetin hyvä tulos.
''A recent study in Israel showed that a single dose of the Pfizer COVID-19 vaccine is highly effective, up to 85%.''
Using the data from the published study of the Pfizer vaccine, Public Health England determined that vaccine efficacy was 89% for 15-21 days after dose 1''
Iälle ei voi minkään. ;)Jos oikeasti haluttaisiin ymmärtää ihmisfysiologiaa olisi porukka motivoitu lenkille ja kuntoilemaan yleisesti. Syödä terveellisesti.
Toki jonkunhan nuo flunssapiikit pitää maksaa ja niitä pitää nyt lobata raivokkaasti.
On halpa ja helppo tapa pitää vain itsensä terveenä niin ei tarvitse kokeellisia hätäpiikkejä alkaa vetämään tähänkään flunssaan.
Kuten sanottu täysin turha perusterveelle ihmiselle mitä valtaosa on TAI voisi olla jos media ja päättäjät ei tykkäisi enemmän kauhukuvien maalaamisesta.

Iälle ei voi minkään. ;)
Mites texasilla meni kun lopetti kaiken koronahömpötyksen? Miksei käyrät nousseetRoopelilla vähän sama suhtautuminen rokotteeseen kuin maskeihin, jos teho ei ole 100% -> minä en tollasia, paska vehe!
Jos haluaa saada käsityksen miten tehokkaita rokotteet ovat, kannattaa vilkaista vaikka Israelin koronatapausten kehittymistä tässä keväällä.
Otat sen piikin vaan niin kaikki on tyytyväisiä. Nuo nyt haluaa sulle sen ja vastaan on aivan turha panna. Olet sitten pelastettu sielu ja ne alkaa painostamaan taas seuraavaa.Mites texasilla meni kun lopetti kaiken koronahömpötyksen? Miksei käyrät nousseet
Ja mun pappa poltti 60vuotta tupakkaa eikä saanu tupakasta ongelmia= tupakka ei ole vaarallista?Kaverini 80v mummo sairasti koronan testien mukaan viimevuoden syksyllä ja ei ollut edes kummoinen. Lähes oireeton.
Eli mitä ikä?
Oikea riskiryhmä tälle flunssalle on huonokuntoiset ja monisairaat jotka tähän oikeasti kuolee. Tosin he ovat veitsenterällä monessa muussa jo valmiiksi eli koronaflunssa on vain yks monista tekijöistä.
Perusterveitä ei tällä pitäisi häiritä ollenkaan.
En ole tarkemmin perehtynyt mitä jenkeissä on puuhailtu, mutta on tuolla Texasissakin edelleen ~100k aktiivista koronatartuntaa, vaikka on sielläkin rokotteet eurooppalaisiin verrattuna edenneet tietääkseni hyvin. Israelissa aktiivisia tartuntoja ~2k.Mites texasilla meni kun lopetti kaiken koronahömpötyksen? Miksei käyrät nousseet
Texasissa on rokotettu 10miljoonaa ihmistä myös.Mites texasilla meni kun lopetti kaiken koronahömpötyksen? Miksei käyrät nousseet
Kaikessa on riskiä ja kuten sanoin perusterveys on se ainoa oikea "rokote" vastaavia flunssia vastaan. Oli nuori tai vanha.Ja mun pappa poltti 60vuotta tupakkaa eikä saanu tupakasta ongelmia= tupakka ei ole vaarallista?
Miks sun n1 otos koko olisi merkityksellisempi kuin minun? Eli tälläset anekdootit ei ole mitään merkityksellisiä.
Niin ikä on itsessään riskitekijä. Huom riski. Ikä lisää riskiä. Se ei ole kuolemantuomio.
En ole tarkemmin perehtynyt mitä jenkeissä on puuhailtu, mutta on tuolla Texasissakin edelleen ~100k aktiivista koronatartuntaa, vaikka on sielläkin rokotteet eurooppalaisiin verrattuna edenneet tietääkseni hyvin. Israelissa aktiivisia tartuntoja ~2k.
Varmaan mitään tekemistä ei ole sillä, että se on samalla toiseksi suurin osavaltio jenkeissä.Texasissa on rokotettu 10miljoonaa ihmistä myös.
Toisekseen texasissa on toisiks eniten tartuntoja koko jenkeistä. Ja kolmanneks eniten kuolemia. Hyvin menny ja onnistuttu. Kannattaa käyttää texasia argumenttina toistekki. :D
Eihän täysin riskittömiä rokotteita tai lääkkeitä olekaan. Aina joku niihin kuolee. Veden juomiseenkin voi kuolla, vaikka sen katsotaan olevan hyödyllistä ja jopa pakollista ihmiselle.Olen aina ajatellut että hyvä rokote estäisi taudin, tarttumisen sekä tartuttamisen muihin. Sekä ei tietenkään toimisi loputuspiikkinä tietyille ihmisille.
Mutta ei siinä mitään. Laittakaa vaan piikkiä ja vaikka tuplat jos kanahallitus sitten antaa teille vihreän valon normaaliin elämään. Peukkuja 70% heinäkuussa!
Niin niiden pitäis, mutta nykymenoa kun katsoo, niin taitaa salit olla kiinni niin kauan että kaikki on kaatuneet, sitten ne isommassa omistuksessa olevat voidaan avata.HUS alueella tuskin aukeaa salit 28.4?