Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Fake Covid documents could cause real problems for travel
Fraudulent test result and vaccination documents are making their way onto the dark web.www.travelweekly.com
Väärennettyjä negatiivisia tuloksia(ei tarkoita että olisi korona tai edes testattu) ja koronapasseja alkaa tulemaan. Loistavaa että jotkut kusee tän paskakasan päälle.'
Se taas on väärin jos kipeenä lähtee kikkailemaan.
LOL, jeesus mitä hulluutta :D Oikeesti, ei voi enää kun nauraa. Rätti joka ei auta yhtään mitään ja ihmiset on niin sekaisin, että ne uskoo tommoista. Aivan mielisairasta komiikkaa. Sä kosket päivän aikana niin moneen saastuneeseen esineeseen ja obektiin, että on täysin mahdotonta vältellä bakteereja ja viruksia. Kotona siis ollaan pesty kädet ja oletetusti desinfioituja. Maski naamalle ja kauppaan, kaupassa ei missään nimessä kosketa naamaan, pidetään silmät kiinni ja korvissa tuplat. Siellä sitten imetään virusta käsillä joka paikasta, sitä kautta saadaan se vaatteisiin. Autossa edelleen maski päällä, ettei vaan virus pääse sun sisään, samalla kantaen sitä mukana käsissä, vaatteissa ja ostoksissa. Kotona sitten desinfioidaan vaatteet, kädet, ostokset, auto jne jne.Mikäli ei ole käsienpesu mahdollisuutta ottaessa maskia pois niin se on vaan oikeaa käyttöä toimia niin.
Kuule sitä sun pitää kysyä niiltä väärentäjiltä.Mikä ihme aivopieru on väärentää nega tulos? Miksei väärennä posi tulosta? 10d vanhalla posilla pääset puoli vuotta joka paikkaan ilman testejä. Etkä saa edes karanteenia mikäli altistut.
Noi nyt on ne ohjeet joka tapauksessa. Ei muuta, kun niistä sitten kiistelemään ja ajamaan asiaa eteenpäin ni loppuu se kansan sortaminen ja lääkäreiden ym hoitohenkilökunnan orjuuttaminen typerillä ohjeillaLOL, jeesus mitä hulluutta :D Oikeesti, ei voi enää kun nauraa. Rätti joka ei auta yhtään mitään ja ihmiset on niin sekaisin, että ne uskoo tommoista. Aivan mielisairasta komiikkaa. Sä kosket päivän aikana niin moneen saastuneeseen esineeseen ja obektiin, että on täysin mahdotonta vältellä bakteereja ja viruksia. Kotona siis ollaan pesty kädet ja oletetusti desinfioituja. Maski naamalle ja kauppaan, kaupassa ei missään nimessä kosketa naamaan, pidetään silmät kiinni ja korvissa tuplat. Siellä sitten imetään virusta käsillä joka paikasta, sitä kautta saadaan se vaatteisiin. Autossa edelleen maski päällä, ettei vaan virus pääse sun sisään, samalla kantaen sitä mukana käsissä, vaatteissa ja ostoksissa. Kotona sitten desinfioidaan vaatteet, kädet, ostokset, auto jne jne.
Oikeesti, ootteko te tosissanne? Ihan oikeesti, ihmiset on vittu sekaisin.
Ei se tartu nyt helvetti tosta vaan, joten luuletteko te oikeasti että maski autossa on millään tasolla ehkäisevää? Ei ole. Piste.
Ja sehän on ihan sama asia kuin ajella yksin autossa. Näätkö miten sutkin on aivopesty ajattelemaan aivan sekaisia. Mikä teitä vaivaa? Naurattaa jo miten teille voi syöttää jatkossakin aivan mitä tahansa paskaa ja te uskotte kaiken "koska kyllä ne tietää".lääkäreiden ym hoitohenkilökunnan orjuuttaminen typerillä ohjeilla
Kuinka monta tartuntaa on tullut ruokakaupassa käynnin yhteydessä? Tuossa ei ole sellaista vaihtoehtoa, niin onko näin, että niin ei ole tapahtunut? Tapahtuiko niitä ensimmäisen aallon aikana kun kellään ei ollut maskeja?
Samat kassatädit/ja sedät ollu mitä mä oon kattellu koko vuoden. Käsittääkseni kaupantyöntekijät ei ole yliedustettuina tartunnoissa. Kyl se tarvii näköjään sen suht ison määrän virusta jotta sairastuu. Toinen kysymys on, että onko oireettomia tästä syystä ihan vitusti. Tähän mulla ei ole vastausta. Tavallaan toivon että on, koska se tekee vieläkin vähemmän vaarallisen tästä. Toki huonojakin puolia sillä on. Kuten tuo oulun sairaalaakeissi, vanhustenhoitolat jne.Kuinka monta tartuntaa on tullut ruokakaupassa käynnin yhteydessä? Tuossa ei ole sellaista vaihtoehtoa, niin onko näin, että niin ei ole tapahtunut? Tapahtuiko niitä ensimmäisen aallon aikana kun kellään ei ollut maskeja?
"Teille"...Ja sehän on ihan sama asia kuin ajella yksin autossa. Näätkö miten sutkin on aivopesty ajattelemaan aivan sekaisia. Mikä teitä vaivaa? Naurattaa jo miten teille voi syöttää jatkossakin aivan mitä tahansa paskaa ja te uskotte kaiken "koska kyllä ne tietää".

Se on thl:än. Ite otin tän päiväsestä infosta. Voi tarkistaa vielä tästä:Onkohan tossa koko taulukko? Näyttää niinkuin graafii olis poikki. Eikä tossa oo mitään lähteitäkään. Eikä tekijääkään. Ei nää koronaan liittyvät graaffit ole lukukelpoisia yhtään.
edit. ja minkä alueitten? Koko Suomen, husin, pohjanmaan vai ruotsin?
Oletan, että harrastuksiin. Toki harrastuksiin lasketaan uinnit karatet ja kendot. Vitun typerä päätös noi salit.Mihin noista palkeista ne kuntosalitartunnat lasketaan?
On aivan eri asia läpeensä sairaat jotka ramppaa teholla harvase vuosi, ne nyt droppailee influenssaan, ripuliin, koronaan, vitutukseen. Suosittelen pysymään lopun elämää kotona."Teille"...
No onneksi tämä keskustelu ei ole polarisoitunut niin en pääse kyseiselle ilmiölle nauramaan.
Ja jos nyt henkilökohtaisella tasolla puhutaan niin kuulun riskiryhmään ja mielummin arvaan asiassa sinne turvalliselle puolelle, kuin keksin itse asiassa uusi ohjeita. Tässä ollu parikin kertaa melko vakavasta sairaskohtauksesta ja ollut ihan hengenlähtökin lähellä. Toinen näidtä oli vakava ongelma keuhkoissa.
Olen vieraillut useammalla teho-osastolla viime vuosina, joten kyllä se nyt aivopesu vaan on minutkin saanut valtaansa.![]()
Juu, harrastuksiin ne varmaan lasketaan. Sitä vaan meinaan kun niitä salitartuntoja on niin valtavasti (ainakin jos uskomme mielipidekirjoituksia) että kuinka toi palkki voi olla noin matala...Oletan, että harrastuksiin. Toki harrastuksiin lasketaan uinnit karatet ja kendot. Vitun typerä päätös noi salit.
WHO on jo ilmoittanut, että oireettomat ovat olleet harvoin tartuttajia. Lisäksi oireettomat jotka eivät sairastu vaikuttavat olevan myös sellaisia jotka ei tautia levitä, koska virus ei pääse ikinä lisääntymään. Nämä oli niitä asymptomatic. Sitten taas ne joille tauti kehittyy ovat niitä presymptomatic ja nämä voi levittää sitä sen 1-2 päivää ennen oireiden alkua.Samat kassatädit/ja sedät ollu mitä mä oon kattellu koko vuoden. Käsittääkseni kaupantyöntekijät ei ole yliedustettuina tartunnoissa. Kyl se tarvii näköjään sen suht ison määrän virusta jotta sairastuu. Toinen kysymys on, että onko oireettomia tästä syystä ihan vitusti. Tähän mulla ei ole vastausta. Tavallaan toivon että on, koska se tekee vieläkin vähemmän vaarallisen tästä. Toki huonojakin puolia sillä on. Kuten tuo oulun sairaalaakeissi, vanhustenhoitolat jne.
Joukkopsykoosin seas ei oo järjelle tilaa vaan mennään syvemmälle katso liitettä 227419
Olet heikko. Sun pitäisi pysyä himassa. Kaiken lisäksi käytät maskia autossa?? Mitä vittua oikeesti? Sairaat ja vanhat ihmiset kuolevat kuitenkin niin miksi bodarit ja muut pitää kärsiä siitä. En ymmärrä"Teille"...
No onneksi tämä keskustelu ei ole polarisoitunut niin en pääse kyseiselle ilmiölle nauramaan.
Ja jos nyt henkilökohtaisella tasolla puhutaan niin kuulun riskiryhmään ja mielummin arvaan asiassa sinne turvalliselle puolelle, kuin keksin itse asiassa uusi ohjeita. Tässä ollu parikin kertaa melko vakavasta sairaskohtauksesta ja ollut ihan hengenlähtökin lähellä. Toinen näidtä oli vakava ongelma keuhkoissa.
Olen vieraillut useammalla teho-osastolla viime vuosina, joten kyllä se nyt aivopesu vaan on minutkin saanut valtaansa.![]()