Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Ite ajattelin alkaa käyttää pyöräilykypärää kävellessä, jos vaikka kaatuu. Ihan kaiken varalta.
Itse olisin voinut tehdä saman johtopäätöksen, jos olisin kulkenut viimesen puolitoista vuotta ketunhäntä kainalossa. En ole sairastellut yhtään, joten parempi pitää ainakin töissä mukana. Harmi vaan etten pitänyt mitään talismaania, joten jatkan myös ilman.

A new study found that some people that previously had a mild COVID-19 illness develop antibody-producing cells in the bone marrow that can last a lifetime.

Antibody-producing cells against SARS-CoV2 were also found in people 11 months after the first symptoms.

After a viral infection, a certain type of antibody-producing cells, called long-lived plasma cells, migrate to the bone marrow and continually secrete low levels of antibodies into the bloodstream in order to help protect against future infection with the same virus. These long-lived plasma cells can last a lifetime.

Many factors regulate the survival of long-lived plasma cells including metabolic fitness and particularly mitochondrial health.

These same researchers that published this study are now studying whether vaccination also induces long-lived antibody-producing cells.

Tässä Salmisen varoituksen sanoja, joita eilen jo osittain täällä ihmeteltiin:
F732D355-F497-447E-8793-235263E697CA.webp

Tässä Salmisen varoituksen sanoja, joita eilen jo osittain täällä ihmeteltiin:
katso liitettä 228673
En ole asiantuntija, mutta vaikuttaisi, että nyt ollaan jonkinlaisella vedenjakajalla, joka määrittee mihin suuntaan tilanne tulee kehittymään. Pari seuraavaa viikkoa lienee erityisen kriittistä tämän kannalta.

En ole asiantuntija, mutta vaikuttaisi, että nyt ollaan jonkinlaisella vedenjakajalla, joka määrittee mihin suuntaan tilanne tulee kehittymään. Pari seuraavaa viikkoa lienee erityisen kriittistä tämän kannalta.
"Takaiskujen riski kestää vielä pari kuukautta". Enää se ei ole kriittinen pari viikkoa, vaan nyt se on pari kuukautta. Jaksetaan vielä. Yhdessä tästä selvitään.

Tuleekohan tästä uudesta "pari kuukautta" megatrendi toitottamisessa? "seuraavat kolme viikkoa" taisi kokea niin kovan inflaation ettei "seuraavat kaksi viikkoa" pysynyt pinnalla kuin hetken.
Ihmisiä aletaan pelottelemaan valmiiksi syksyn vitunmistälie aallosta ettei vaan pääse vetämään henkeä, ilman naamaria luonnollisesti.

Nyt on huomannut että osa ihmisistä on ihan oikeasti sekaisin, kertovat kuinka välinpitämättömiä esim. vaalivirkailijat on kun koskee paljain käsin lappuihin vaikka heillä itsellään on kaikki suojavarusteet...

E: Olen myös hämmästynyt kuinka moni minun tuttu iloitsee rokotteesta ja ylpeänä esittelee kuvia itsestään rokotusjonossa/todistuksesta. Ei siinä mitään väärää ole ja hyvä että ottavat mutta olen vain aidosti hämmästynyt.

Mites muuten nykyään edes parinmuodostus onnistuu ihmisillä tai nuorilla varsinkin tässä helvetin hulluudessa? Kai ne viisaat kahden viikon päättäjät alkaa kohta mussuttamaan taas että maahanmuuttoa tarvitaan vahvasti, koska ette te surkeat suomalaiset lisäänny!

Ihmekö tuo kun et pääse paria metriä lähemmäs ja et näe edes naamaa maskien takaa puhumattakaan ettei missään voi edes kunnolla tavata ketään uusia tuttavuuksia, koska kyseessä olisi huippuvaarallinen herpaantuminen sekä koronakatapultti! "Koronatykki" on muuten tulevia termejä ja mä omistan siihen copyrightit nyt.

Eli lyhyesti we are fucked

Mites muuten nykyään edes parinmuodostus onnistuu ihmisillä tai nuorilla varsinkin tässä helvetin hulluudessa? Kai ne viisaat kahden viikon päättäjät alkaa kohta mussuttamaan taas että maahanmuuttoa tarvitaan vahvasti, koska ette te surkeat suomalaiset lisäänny!

Ihmekö tuo kun et pääse paria metriä lähemmäs ja et näe edes naamaa maskien takaa puhumattakaan ettei missään voi edes kunnolla tavata ketään uusia tuttavuuksia, koska kyseessä olisi huippuvaarallinen herpaantuminen sekä koronakatapultti! "Koronatykki" on muuten tulevia termejä ja mä omistan siihen copyrightit nyt.

Kysyin tossa pari viikkoa sitten yhtä Tinder mimmiä kävelylle, mut sanoi ettei voi nähdä ketään koska pandemia.

Olin sanaton ja laitoin sen piikkiin, ettei se oikeesti vaan halunnu nähä :D Muuten ei ymmärrys riitä...

Yön timot ei paljoa turvaväleistä ja maskeista välitä.
Hmmm... Salminen ei oo tähän ottanut mitään kantaa.

Miks mulla pitää olla aina kaksi viikkoa päällä veitsenterällä ja toiset sitten voi tehdä mitä lystää... mut täytyy aina muistaa kuinka etuoikeutettu olen tässä maailmassa niin voin vielä jaksaa sen kaksi viikkoa.

Itselläni on ollut tämä tilanne jo lähes 40 vuotta. Eri syy, sama lopputulos. Siinä mielessä mikään ei ole muuttunut influenssan myötä.

Minä olen jo luovuttanut. En enää tiedä, mikä "pari viikkoa" on meneillään. Elänkö nyt veitsenterällä vai vedenjakajalla? Huoh.
Se siis menee niin, että eka mennään veitsenterällä joka johtaa aallonharjaan, jonka jälkeen tulee viikko, koska ensi viikolla on kanssa viikko, se on sitten takaiskua pari viikkoa.

Back
Ylös Bottom