Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missähän päin satakuntaa asustelet? Sanoisin että Porissa 95% edelleen käyttää maskia kaupoissa.Vähenemiin päin maskit täällä satakunnassa. Ulkona ei näy enää kellään ja kaupoissakin alkaa maskilliset olla vähemmistö. Lounaspaikkoihin kaikki tulee ilman maskia.
Mike. Aikuinen ihminen.
Mulle ei ole kukaan tyrkyttänyt vieläkään mitään. Mulla ei ole koronaotsikot hyppineet silmille sen kummemmin.
Se, että maailman tilanteesta uutisoidaan ei ole mitään pakottamista.
Vai oliko se pakottamista tutustua amerikan politiikkaan kun trumppi oli kokoajan jossain uutisoinnissa vuosien ajan?
Se, että olen ottanut linja olla tappelematta vastaan niitä joita saattaa tämä maailman tilanne pelottaa enkä yritä sitä pelkoa turhaan lisätä, vaan päinvastoin ei tarkoita sitä että olisin mikään "lammas" yms. miksi haukut.
Sanotaan, niin että parivuotta sitten pidin vielä sinuakin jonain... En enään.
Tällä viestillä, voinet poistaa tunnarit pakkikselta. Eiköhän tämä ollut tässä. En koe enää saavani täältä yhtään mitään. Siirryn kuuntelemaan, jatkakaa te täällä muiden solvaamista.
Kannattaisi varmaan lukea mappanan viesti uudestaa.Kummasti nämä suuttuvat kun porukka ei ole samaa mieltä asioista. Sitten haihtuvat paikalta, kun eivät kestä itse sitä epälogiikkaa missä elävät. Selittyy myös hyvin miksi cancel-kulttuurilla pakko estää avoin keskustelu asioista, koska hyvin ikävää heille itselleen pidemmän päälle.
Noh se on semmosta.
Kyllä mä sen olen lukenut sekä lukemattomat muutkin hänen viestit täältä. Sama vastaus pysyy.Kannattaisi varmaan lukea mappanan viesti uudestaa.
Eli on vissiin sitten "epäloogista" olla lähtemättä kummankaan vouhotusääripään juttuihin mukaan?
En mä silti ymmärrä noita ihmisiä. Aksuhan veti esim aika törkeetä läppää mulle täällä, mutta eilen tehtiin kuitenkin video. Osa taitaa vain olla sen verran herkällä, ettei mitään kestä. Jos lampaaksi sanominen on nyt niin kauheaa, niin mä en sille mitään voi. Mites olis se miten mua herjataan netissä? Pedofiili, eläinrääkkääjä jne.Veikkaan että oot vittuillut johonkin sävyyn. Kuten olet tässäkin ketjussa huudellut.
Tuskimpa kukaan mainitsemaasi puhetyyliin mieltään pahottaa.
Kai mä olen joku mielisairas folihattuhullu nyt taas, mutta itse en usko tämän olevan mitään muutakuin kausiflunssaa mistä tehty helvetinmoinen numero. Edelleen on paljon isompia "pandemioita" jos ne ketään kiinnostaisi. Edelleen se ylipainokin tappaa pelkästään suomessa 9000 vuosittain.Espanjantautihan kesti sen parisen vuotta, 1918-1920 eikä silloin ollut mitään rokotteita, eikä tieto liikkunut samalla tavalla kuin nykypäivänä. Ihmisiä tällä pallollahan on nyt aika helvetin paljon enemmän. Mutta eikös tämäkin tauti alkaisi hiipua itsestään pois seuraavan 12kk aikana, vaikka ei oltaisi rokotettu ensimmäistäkään ihmistä?
41 tartuntaa. Shokissa - shocked. Kokkolassa ollaan nyt aivan veitsenterällä. Seuraavat viikot tulevat olemaan kriittisiä. Nyt tarvitaan jokaiselta venymistä. Vastuullista oli kuitenkin järjestää tapauksesta erillinen lehdistötilaisuus, jotta myös oireettomat osaavat hakeutua testeihin. Järkyttäviä tapauksia kerta kaikkiaan.Vappu perhana!
Yhteensä vappubrunssilta liikkeelle lähteneestä tartuntaketjusta on todettu 41 koronavirustartuntaa. Karanteenissa on noin 300 henkilöä. Alueen ilmaantuvuusluku on noussut nopeasti yli 50 tapauksen 100 000 asukasta kohden.
Tilanne ollaan saamassa hallintaan, mutta lähipäivät ovat kriittisiä.
![]()
Ravintolan vappubrunssilta lähti iso tartuntaketju: 41 sairastunutta – ”Tilanteessa on ollut huonoa onnea”
Keski-Pohjanmaalla on todettu iso tartuntaketju. Yhteensä vappubrunssilta liikkeelle lähteneestä tartuntaketjusta on todettu 41 koronavirustartuntaa. Karanteenissa on noin 300 henkilöä.www.is.fi
41 tartuntaa. Shokissa - shocked. Kokkolassa ollaan nyt aivan veitsenterällä. Seuraavat viikot tulevat olemaan kriittisiä. Nyt tarvitaan jokaiselta venymistä. Vastuullista oli kuitenkin järjestää tapauksesta erillinen lehdistötilaisuus, jotta myös oireettomat osaavat hakeutua testeihin. Järkyttäviä tapauksia kerta kaikkiaan.