Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g -40%
Mike. Aikuinen ihminen.
Mulle ei ole kukaan tyrkyttänyt vieläkään mitään. Mulla ei ole koronaotsikot hyppineet silmille sen kummemmin.
Se, että maailman tilanteesta uutisoidaan ei ole mitään pakottamista.
Vai oliko se pakottamista tutustua amerikan politiikkaan kun trumppi oli kokoajan jossain uutisoinnissa vuosien ajan?

Se, että olen ottanut linja olla tappelematta vastaan niitä joita saattaa tämä maailman tilanne pelottaa enkä yritä sitä pelkoa turhaan lisätä, vaan päinvastoin ei tarkoita sitä että olisin mikään "lammas" yms. miksi haukut.
Sanotaan, niin että parivuotta sitten pidin vielä sinuakin jonain... En enään.

Tällä viestillä, voinet poistaa tunnarit pakkikselta. Eiköhän tämä ollut tässä. En koe enää saavani täältä yhtään mitään. Siirryn kuuntelemaan, jatkakaa te täällä muiden solvaamista.

Kummasti nämä suuttuvat kun porukka ei ole samaa mieltä asioista. Sitten haihtuvat paikalta, kun eivät kestä itse sitä epälogiikkaa missä elävät. Selittyy myös hyvin miksi cancel-kulttuurilla pakko estää avoin keskustelu asioista, koska hyvin ikävää heille itselleen pidemmän päälle.
Noh se on semmosta.

Viimeksi muokattu:
Itselle tämä ketju ja koko koronakeskustelu on sellaista, jota voi "seurata sivusta". En koe kuuluvani kummassakaan ääripäässä oleviin leireihin.
Ymmärrän rajoitukset tiettyyn pisteeseen asti (piste on ohitettu jo aikoja sitten) ja toisaalta ymmärrän sen, että liialliset rajoitukset ja vouhkaaminen vituttaa. Molemmilla ääripäillä on hyviä pointteja ja molemmat ovat välillä pää syvällä jumissa omassa totuudessaan.
Sellaista järkevää keskitietä tämän homman hoidossa ei ole missään vaiheessa ollut, eikä varmaan tule olemaankaan. Itse odottelen kaikessa rauhassa sitä päivää, että tämä homma julistetaan päättyneeksi ja koitan sitä odotellessa elellä mahdollisimman normaalia elämää.

Kummasti nämä suuttuvat kun porukka ei ole samaa mieltä asioista. Sitten haihtuvat paikalta, kun eivät kestä itse sitä epälogiikkaa missä elävät. Selittyy myös hyvin miksi cancel-kulttuurilla pakko estää avoin keskustelu asioista, koska hyvin ikävää heille itselleen pidemmän päälle.
Noh se on semmosta.
Kannattaisi varmaan lukea mappanan viesti uudestaa.

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
Kerran aikanaan joku täällä sanoi ettei tilaa enää meidän kaupasta mitään kun sanoin etten kissoista välitä, että koirat on omaan mieleen. Oli kissaihmisiä. Toi on ihan oma ryhmänsä jotka pahoittaa mielensä millon mistäkin.

Veikkaan että oot vittuillut johonkin sävyyn. Kuten olet tässäkin ketjussa huudellut.

Tuskimpa kukaan mainitsemaasi puhetyyliin mieltään pahottaa.

Veikkaan että oot vittuillut johonkin sävyyn. Kuten olet tässäkin ketjussa huudellut.

Tuskimpa kukaan mainitsemaasi puhetyyliin mieltään pahottaa.
En mä silti ymmärrä noita ihmisiä. Aksuhan veti esim aika törkeetä läppää mulle täällä, mutta eilen tehtiin kuitenkin video. Osa taitaa vain olla sen verran herkällä, ettei mitään kestä. Jos lampaaksi sanominen on nyt niin kauheaa, niin mä en sille mitään voi. Mites olis se miten mua herjataan netissä? Pedofiili, eläinrääkkääjä jne.

Mäkin olen tässä ketjussa viitannut yleisesti ihmisiin, en alkanut suoraan haukkumaan yksittäisiä, toisin kuin esim sinä. Montako kertaa mua trolliksi olet sanonut ja jos sun kioskin asiakkaana olisin, niin mua kiinnostais edelleen ne hinnat ja toimitus.

Kyllä se nyt ikävää on, jos miehet valuu naisten tasolle, menee rätit naamassa ja pahoittaa mieltänsä millon mistäkin. Oikeesti, tää on vain nettikeskustelua. Perkele kun nuoretkin nykyään vain nyyhkyttää netissä ja kirjottaa paskaa muista. Jotenkin tuntuu, että miehet pitäis pistää kaikki ryhtiin.

Viimeksi muokattu:
Espanjantautihan kesti sen parisen vuotta, 1918-1920 eikä silloin ollut mitään rokotteita, eikä tieto liikkunut samalla tavalla kuin nykypäivänä. Ihmisiä tällä pallollahan on nyt aika helvetin paljon enemmän. Mutta eikös tämäkin tauti alkaisi hiipua itsestään pois seuraavan 12kk aikana, vaikka ei oltaisi rokotettu ensimmäistäkään ihmistä?

Espanjantautihan kesti sen parisen vuotta, 1918-1920 eikä silloin ollut mitään rokotteita, eikä tieto liikkunut samalla tavalla kuin nykypäivänä. Ihmisiä tällä pallollahan on nyt aika helvetin paljon enemmän. Mutta eikös tämäkin tauti alkaisi hiipua itsestään pois seuraavan 12kk aikana, vaikka ei oltaisi rokotettu ensimmäistäkään ihmistä?
Kai mä olen joku mielisairas folihattuhullu nyt taas, mutta itse en usko tämän olevan mitään muutakuin kausiflunssaa mistä tehty helvetinmoinen numero. Edelleen on paljon isompia "pandemioita" jos ne ketään kiinnostaisi. Edelleen se ylipainokin tappaa pelkästään suomessa 9000 vuosittain.
En sano että tällaista vastaava mediapakotusta sekä pelottelua kaipaisi nuokaan, mutta paljastaa vain kuinka halutaan tehdä tietystä asiasta helvetin iso mörkö keinotekoisesti.

Jos tämä olisi oikeasti vaarallista ja niin tappavaa niin ei median ja päättäjien olisi tarvinnut nolata itseään jo yli vuoden ajan tässä asiassa. Ei olisi mitään tarvetta pakotukseen vaan tauti pitäisi itse huolen siitä.

Vappu perhana!

Yhteensä vappubrunssilta liikkeelle lähteneestä tartuntaketjusta on todettu 41 koronavirustartuntaa. Karanteenissa on noin 300 henkilöä. Alueen ilmaantuvuusluku on noussut nopeasti yli 50 tapauksen 100 000 asukasta kohden.

Tilanne ollaan saamassa hallintaan, mutta lähipäivät ovat kriittisiä.

Vappu perhana!

Yhteensä vappubrunssilta liikkeelle lähteneestä tartuntaketjusta on todettu 41 koronavirustartuntaa. Karanteenissa on noin 300 henkilöä. Alueen ilmaantuvuusluku on noussut nopeasti yli 50 tapauksen 100 000 asukasta kohden.

Tilanne ollaan saamassa hallintaan, mutta lähipäivät ovat kriittisiä.

41 tartuntaa. Shokissa - shocked. Kokkolassa ollaan nyt aivan veitsenterällä. Seuraavat viikot tulevat olemaan kriittisiä. Nyt tarvitaan jokaiselta venymistä. Vastuullista oli kuitenkin järjestää tapauksesta erillinen lehdistötilaisuus, jotta myös oireettomat osaavat hakeutua testeihin. Järkyttäviä tapauksia kerta kaikkiaan.

41 tartuntaa. Shokissa - shocked. Kokkolassa ollaan nyt aivan veitsenterällä. Seuraavat viikot tulevat olemaan kriittisiä. Nyt tarvitaan jokaiselta venymistä. Vastuullista oli kuitenkin järjestää tapauksesta erillinen lehdistötilaisuus, jotta myös oireettomat osaavat hakeutua testeihin. Järkyttäviä tapauksia kerta kaikkiaan.

Voiko tässä edes kavereita kutsua terassille juomaan vai onko kyseessä välittömästi koronalinko mistä pääsee iltalehteen?

Back
Ylös Bottom