Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Mitä et itsekään tiedä. Kunhan lyöt nyt hienonkuuloisia sanoja peräkkäin.
Mitä hän muuten irroitti voitko kertoa?
Oli puhe suurien massojen tavoittelusta ja siitä miten tämä sinun agendasi etenee. Nyt sitten annoit esimerkkinä vain yhden joka koski yhtä kontaktia. Täten siitä tulee tahtomattaan hauska tilanne.
Tavoite = suuret massat, useat ihmiset
Toteutus = yksilölle juttelu

Ottamatta kantaa kukaonoikeassajakukaei. Nyt sarmx otti ainoastaan tuon yhden kommentin, joka viittasi sivujen teksteihin. Mutta niin tekee moni. Varmaan minäkin. Ei poista sitä tosiasiaa, että hauska se kommentti oli.

Voinen väittää, että suurin osa ei näe mitään muutettavaa tässä. Piikki, maski ja festareille mars mars.

Varmasti moni tekee näin. Silti itse ja moni muu ei siihen kuulu.

On säälittävää miten porukkaa voi kiristää omien oikeuksien menetyksellä ja te vain taputatte ja virnuilette kun saatte ne takaisin täytettyä ehdot.
Säälittävää.

Valitettavasti taidat olla oikeassa, aivopestyjä lampaita on liikaa Suomessa
Tätä mä en ymmärrä. Miksi pitää olla tommonen kusipää. Sinähän se olet nyt samalla tavalla lammas kommentteines, koska samantyylisiä kommentteja on netti pullollaan? EIkö. LAMMAS!!! Oot vaan ruskea lammas ku mä oon valkonen. Leijonia on vain Vatanen! Joka ei puutu näihin hömpötyksiin vaan tekee businesta!!!

Tuota asiaa ei olisi voinut kirjoittaa: "Valitettavasti taidat olla oikeassa, monet uskovat koronaan Suomessa".???

Oli puhe suurien massojen tavoittelusta ja siitä miten tämä sinun agendasi etenee. Nyt sitten annoit esimerkkinä vain yhden joka koski yhtä kontaktia. Täten siitä tulee tahtomattaan hauska tilanne.
Tavoite = suuret massat, useat ihmiset
Toteutus = yksilölle juttelu

Ottamatta kantaa kukaonoikeassajakukaei. Nyt sarmx otti ainoastaan tuon yhden kommentin, joka viittasi sivujen teksteihin. Mutta niin tekee moni. Varmaan minäkin. Ei poista sitä tosiasiaa, että hauska se kommentti oli.

Yksilöt juttelee yksilöille. Juttelen vaikka 3 yksilölle asiasta tällä viikolla. He juttelevat asiasta 3 yksilölle sen jälkeen... näetkö mitä tapahtuu?
Jos tästä ei olisi vaikutusta ei medialla ja muulla aivopesulla olisi mitään hätää valehdella törkeästi asioista, mutta heillä on koska vapaa/realistinen keskustelu asioista on pahinta myrkkyä. Siksi meitä leimataan jopa hulluiksi, koska se on taktiikka millä meidän uskottavuus koitetaan viedä perus iltalehti lampaan aivoissa ettei ajatukset heräisi.

On todella surkeaa millaiseksi osa mennyt nykyaikana. Myyvät oikeutensa ja itsekunnioituksen vaatien muita tekemään näin myös. Taputusten kera.

On säälittävää miten porukkaa voi kiristää omien oikeuksien menetyksellä ja te vain taputatte ja virnuilette kun saatte ne takaisin täytettyä ehdot.
Säälittävää.
EI. Kun tässä ei kiristä nyt yhtään ketään. Jos osaat lukea. Suurin osa ihmisistä ottaa piikin, pitää maskia tarvittaessa ja nauttii festareista.
Se, että sinä päätät jäädä kotiin ei aiheuta mitään tunteita siinä kaljaa lipittävästä iloisesta (ok käytän sun termiä niin ymmärrät) lampaassa. Koska se Lammas on iloinen, kun pääsee festareille. Sitä ei vittuakaan kiinnosta joku netissä uliseva omien periaatteidensa kanssa nukkuvaan menevä Roopeli.

edit. niin ja tämä liittyi sarmx utopiseen kommentiin, johon on viitattu täällä muutenkin, että "jos kukaan ei ottais ja menis konkurssiin jne."

EI. Kun tässä ei kiristä nyt yhtään ketään. Jos osaat lukea. Suurin osa ihmisistä ottaa piikin, pitää maskia tarvittaessa ja nauttii festareista.
Se, että sinä päätät jäädä kotiin ei aiheuta mitään tunteita siinä kaljaa lipittävästä iloisesta (ok käytän sun termiä niin ymmärrät) lampaassa. Koska se Lammas on iloinen, kun pääsee festareille. Sitä ei vittuakaan kiinnosta joku netissä uliseva omien periaatteidensa kanssa nukkuvaan menevä Roopeli.

Olet osittain oikeassa. Osa on täysin aivopestyjä kuten täällä nähdään ja osa tekee vain koska "muutkin". Jälleen oletat kaikki täysiksi idiooteiksi. Itse uskon edelleen parempaan, mutta te olette jo kaivautuneet hiekkaan persepystyssä.

Kiva tieto...

Lähes puolella tehohoitoon joutuneilla ''Kuva 4. Charlson Comorbidity Index (CCI) -luokittelun mukaisten pitkäaikaissairauksien esiintyvyys tehohoidossa olleilla COVID-19-potilailla. Noin puolella potilaista ei ole ollut tähän luokitteluun sisältyvää merkittävää pitkäaikaissairautta. Menehtyneillä on ollut pitkäaikaissairauksia useammin kuin eloon jääneillä, mutta menehtyneistäkin 40 % on ollut vailla CCI-luokitteluun sisältyviä pitkäaikaissairauksia.''
Näyttökuva (58).png
Teho-osastot kirjaavat potilaidensa akuuttia sairastumista edeltävän toimintakyvyn WHO/ECOG-luokittelun mukaisesti. COVID-19-tehohoitopotilaista 78 %:lla ei ole ollut fyysisen toimintakyvyn rajoituksia ennen sairastumista. Menehtyneillä toimintakyvyn rajoitteet ovat olleet yleisempiä, mutta menehtyneistäkin 60 %:lla on ennen sairastumista ollut normaaliksi luokiteltu fyysinen toimintakyky.

Viimeksi muokattu:
Tätä mä en ymmärrä. Miksi pitää olla tommonen kusipää. Sinähän se olet nyt samalla tavalla lammas kommentteines, koska samantyylisiä kommentteja on netti pullollaan? EIkö. LAMMAS!!! Oot vaan ruskea lammas ku mä oon valkonen. Leijonia on vain Vatanen! Joka ei puutu näihin hömpötyksiin vaan tekee businesta!!!

Tuota asiaa ei olisi voinut kirjoittaa: "Valitettavasti taidat olla oikeassa, monet uskovat koronaan Suomessa".???

Vatanen mitä sä sen tähän vedät, mua kiinnosta tippakaan mikää vatanen tai mitä tekee ei ole mun asia. Lammas on lammas eikä se siitä muutu, käyttää maskia ottaa rokottee kaivautuu bunkkeriin = lammas.

Ihan alussa tänne jo kirjoitin säälittää kun porukka paniikissa pikku viruksesta ja edelleen sama homma jatkuu, jäätävä paniikki vaikka monessa paikassa jo todettu KORONA EI KUMMOINEN VIRUS OLE

Kokoajan ajetaan eriarvoistusta teidän sekoilun tuloksena. Älä edes väitä ettet tiedä mistä puhun.
Mitä nyt helvettiä :D
Eilen ainakin ihan sulassa sovussa Stadissa tallusteltiin osalla maski, osalla ei ja voin todennäköisyyksiin viitaten myös arvata että osa rokotettuja ja osa ei. Ei tappelua, ei pakotusta. Osa hengas terassilla, osa käveli kadulla. Kukaan ei tuijottanu ketään sen kummemmin vaikka osalla oli maski ja osalla ei.
Se on nyt sun päässä toi käsittämätön "eriarvoistus".

Mitä nyt helvettiä :D
Eilen ainakin ihan sulassa sovussa Stadissa tallusteltiin osalla maski, osalla ei ja voin todennäköisyyksiin viitaten myös arvata että osa rokotettuja ja osa ei. Ei tappelua, ei pakotusta. Osa hengas terassilla, osa käveli kadulla. Kukaan ei tuijottanu ketään sen kummemmin vaikka osalla oli maski ja osalla ei.
Se on nyt sun päässä toi käsittämätön "eriarvoistus".

Pihalla kuin kehari.
Sä missaat sun aivossa rokotepassit sekä kaikki muut rajoitukset mitä tehtaillaan. Oikein maksukortteihin mietitään terveystietojen yhdistämistä liittyen koronaan. Oikeuksien polkemista vitun flunssan takia...

Miten elät kuplassasi? Et voi selvästi hyvin... Eikä se taida niin merkityksetöntä ollakaan minun periaatteet?

Säälittävää.
Tuossa on tehty aivan väärä oletus, että ihmiset yleisesti ottaen jotenkin vastahakoisesti ottaisivat rokotteen. Valtaosa odottaa innolla, että pääsee ottamaan rokotteet ja päästään tässä kurimuksessa etiäpäin. Sillä ei ole edes väliä olisiko ne rokotteet oikeasti tarpeen vai ei, vaan sillä, että ihmiset todella haluaa ne rokotteet, jolloin he eivät ole luopumassa mistään oikeuksistaan. Rokotteen saanti ilmatteeks on valtaosan mielestä etuoikeus, ihan sama vaikka se olisi turhaa ja aivopesun tulosta. Eli oikeuksistaan joutuu luopumaan lähinnä ne periaatteesta vastaan ämpyilevät leijonat. Näin se vaan on, vaikka se joidenkin mielestä vituttaakin.

Pihalla kuin kehari.
Sä missaat sun aivossa rokotepassit sekä kaikki muut rajoitukset mitä tehtaillaan. Oikein maksukortteihin mietitään terveystietojen yhdistämistä liittyen koronaan. Oikeuksien polkemista vitun flunssan takia...

Miten elät kuplassasi? Et voi selvästi hyvin... Eikä se taida niin merkityksetöntä ollakaan minun periaatteet?
Miksiköhän mä jatkan tätä? :D
Mä oon kerran vääntäny asiasta. Rautakangen kanssa. Viisampi väsyi. Silloin. Nyt olen viisaampi. Harmi, kun silloin vääntyi hyvä rautakanki.

@ehec tuossa hyvin kiteyttikin sen mitä itse en osannut mutta täysin samaa tarkoitin.

edit. niin ja tämä liittyi sarmx utopiseen kommentiin, johon on viitattu täällä muutenkin, että "jos kukaan ei ottais ja menis konkurssiin jne."

Voitko kirjottaa edes niin kuin sanoin ja lopettaa tuon paskan jauhamisen??? Kirjoitin TARPEEKSI MONI, EN KIRJOITTANUT jos kukaan ei ottaisi.

Joten jos lainaat tekstiä tee se oikein älä VÄÄRISTELE.

Miksiköhän mä jatkan tätä? :D
Mä oon kerran vääntäny asiasta. Rautakangen kanssa. Viisampi väsyi. Silloin. Nyt olen viisaampi. Harmi, kun silloin vääntyi hyvä rautakanki.

Ja 0-arvoinen ulahdus taas.
Kerroin mitkä asiat ohitat ja sitten lähtee ulahdus-bingosta jotain jorinaa. En tosiaan tiedä miksi kirjoitat jos et osaa argumentoida asiaa mitenkään.

Voitko kirjottaa edes niin kuin sanoin ja lopettaa tuon paskan jauhamisen??? Kirjoitin TARPEEKSI MONI, EN KIRJOITTANUT jos kukaan ei ottaisi.

Joten jos lainaat tekstiä tee se oikein älä VÄÄRISTELE.
Noh, toimii lause oli sanan sitten kaikki tai tarpeeksi moni. Koska lopputulos on jo ilmoitettu.

Back
Ylös Bottom