MĂ–YKKYNEN
VIP
Ruotsin kokonaiskuolleisuus ei ole noussut. Toisin sanoen jos koronakuolemat olisivat nolla niin samat ihmiset olisivat kuolleet kuitenkin johonkin muuhun sairauteen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huoh, tarkoitan että se hyvin todennäköisesti juuri näillä kuolleilla oli luonnollisista syistä poistuma kalenterissa koronasta huolimatta. Varsinkin kun 35.5% kuolleista ikäryhmässä 80-89v ja 40% ikäryhmässä +90v. Eli jeesustele miten haluat, ei se niitä elämän normaaleja vakioita mihinkään muuta, kaikki kuollaan ennemmin tai sit myöhemmin.Tarkoitatko että 70-vuotiailla elämä on jotenkin muutenkin ohi että sama kuolla flunssaan? Voin kertoa sinulle että 70-80 vuotiaissa on yhtä paljon aktiivisia ja elämänjanoisia ihmisiä kuin vaikkapa tällä forumilla.
Täällä on paljon nuorempia, itseään lääkitseviä sohvalla makaajia ja monella pääkoppa prakaa.
Tuo ei täysin pidä paikkaansa.Ruotsin kokonaiskuolleisuus ei ole noussut. Toisin sanoen jos koronakuolemat olisivat nolla niin samat ihmiset olisivat kuolleet kuitenkin johonkin muuhun sairauteen.
Hmm mikähän tässä sitten aikataulu että ne saa tuon tehtyä...![]()
Liikuntapaikat halutaan kokonaan kiinni – hallitus esittää muutosta erimielisyyttä aiheuttaneeseen pykälään
Sosiaali- ja terveysministeriön tulkinnan mukaan tilat olisi pitänyt sulkea kokonaan.www.is.fi
Itse olen miettinyt ihan samaa ja aika vakuuttunut että pari haudankaivajaa saa lomautuslapun ensi vuonna.Menee muutama vuosi ennen kuin näkee menikö kotonaan ne jotka olisi kuolleet parin vuoden sisään joka tapauksessa. Jos korona nopeutti niiden kuolemia pitäisi olla edessä viikatemiehellä muutama laihempi vuosi kun sato on korjattu etuajassa.
Jos ei näy vähenemistä tarkoittaa se että kuolemia tuli tasaisesti muillekin ryhmille.
Kuolleisuuskäppyrä edelleenkin osoittaa missä tässä "mediapandemiassa" todellisuudessa mennään, sen takia kuolleisuudesta ei enää puhutakaan mitään. Keskitytään vain tartuntoihin, altistumisiin ja mahdollisiin altistumisiin. Näillä se "hyvä" paniikki luodaan.Itse olen miettinyt ihan samaa ja aika vakuuttunut että pari haudankaivajaa saa lomautuslapun ensi vuonna.
Kuolleisuuskäppyrä edelleenkin osoittaa missä tässä "mediapandemiassa" todellisuudessa mennään, sen takia kuolleisuudesta ei enää puhutakaan mitään. Keskitytään vain tartuntoihin, altistumisiin ja mahdollisiin altistumisiin. Näillä se "hyvä" paniikki luodaan.
katso liitettä 227019
Toisaalta eiköhän ne ole kerryttäneet sotakassaa koronavuoden aikana kun kuoppia on kaivettu 24/7/365.Itse olen miettinyt ihan samaa ja aika vakuuttunut että pari haudankaivajaa saa lomautuslapun ensi vuonna.