Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Kuntosalit on ollut läskikiurun perseessä kiusallinen piikki kun ihmisillä on kivaa, nyt kun saadaan laki voimaan niin eihän sitä jätetä käyttämättä että ne voidaan laittaa kiinni.

On taas hämmentävää kun yhdessä kohdassa sanotaan että laumasuojasta ei ole hyötyä tartunnoissa ja toisessa sanotaan rokotteiden ansiosta tartuntojen vähentyneen.
Ettei menisi liian helpoksi niin "rokote" ei estä tartuttamasta eteenpäin niin mitenkäkö se nyt olikaan?
Tai sitten on se mahdollisuus, että koronarokote toimii ihan niin kuin rokotteen kuuluukin toimia ja antaa ihan oikean immuniteetin.

Korona = nokka vuotaa
Rokote = 40 asteen kuume

Ja ihmiset ottaa rokotteen, LOOOOOOL
Mun mielestä ihan hyvä lähtökohta on ajatella tätä sillä tavalla, että mikä on todennäköisin reitti takaisin normaaliin. Kukaan ei halua tätä pelleilyä enää jatkaa ja omasta mielestäni todennäköisin reitti takaisin normaaliin on se, että mahdollisimman moni ihminen rokotetaan. Siksi sun ja munkin olisi ihan hyvä se rokote ottaa.

Sille kun ei voi täällä pakkotoistolla kiukuttelemalla yhtään mitään, että maailma on tullut hulluksi. Silloin pitää pelata niillä korteilla mitkä on pöydässä, että saadaan peli joskus päätökseenkin.

Kuntosalit on ollut läskikiurun perseessä kiusallinen piikki kun ihmisillä on kivaa, nyt kun saadaan laki voimaan niin eihän sitä jätetä käyttämättä että ne voidaan laittaa kiinni.
Varmaankin perustelee sillä, että parempi sulkea aikuisten harrastuksia ja vähentää tartuntoja sieltä. Sitten voi paremmin pitää koulut ja lastenharrastukset normaalitoiminnassa. Lisäksi kuntosaleilla nyt ei yleensä mitään isoa työntekijämäärää ole joka sitten lomautetaan ja näivettää taloutta. Baareissa ja ravintoloissa enemmän porukkaa töissä siksi ne pidetään auki.
Minusta tuo logiikka taudintorjunassa ontuu ja pahasti ja osoitus siitä on baarien aukipysyminen.

Mun mielestä ihan hyvä lähtökohta on ajatella tätä sillä tavalla, että mikä on todennäköisin reitti takaisin normaaliin. Kukaan ei halua tätä pelleilyä enää jatkaa ja omasta mielestäni todennäköisin reitti takaisin normaaliin on se, että mahdollisimman moni ihminen rokotetaan. Siksi sun ja munkin olisi ihan hyvä se rokote ottaa.

Sille kun ei voi täällä pakkotoistolla kiukuttelemalla yhtään mitään, että maailma on tullut hulluksi. Silloin pitää pelata niillä korteilla mitkä on pöydässä, että saadaan peli joskus päätökseenkin.
Vaikka itse en ota sitä niin toivon että kaikki halukkaat "rokotetaan" mahdollisimman nopeasti, saavat sitten sen henkisen panssarin niin loppuu kouhotus.
Tosin pieni epäilys on että siltikin pahimmat hiihtelee tuolla naamarit päässä* ja kauhistelee ihmisten hauskanpitoa.

* Kun tämä rokote ei estä leviämistä niin periaatteessa pitäisi käyttää noita kaikki suojaustoimia, vaikka en vieläkään pidä naamarättiä kuin turhakkeena.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

En ole ottanut influenssarokotettakaan, enkä saatana ala hakkaamaan tätäkään täysin turhaan.

En ole ottanut influenssarokotettakaan, enkä saatana ala hakkaamaan tätäkään täysin turhaan.
En minäkään ole ottanut influenssarokotetta, mutta koronarokotteen taidan ottaa ihan edellä mainitsemastani syystä. Suurin osa ihmisistä nyt tuntuu pelkäävän / haluavat olla vaatuullisia ja mennä virran mukana, niin mitään muuta ulospääsyä tästä tilanteesta ei taida olla. Mä ainakin haluan tämän hulluuden loppuvan ja vähän helvetin äkkiä ja siksi teen myös oman osani.

Huomaatteko jotain- mun mielestä mielenkiintosta käppyrästä? Ja mikä ton selittää?
Näyttökuva (20).png
Näyttökuva (21).png

Ville-Veikko pohtii maski-ilmiötä ja ihmisten käyttäytymistä:

En jaksa selata oliko tämä jo aiemmin tänne laitettu.
Mietinpä tässä tätä maskiasiaa ja sitä mikä motivoi ihmisiä pitämään sitä. Ehkä sitten näemme, jos ja kun maskisuositus jossain vaiheessa poistuu, kuinka moni ihmisistä on oikeasti vastuullisia ja kuinka moni pitää siksi kun muutkin pitää.

Huomaatteko jotain- mun mielestä mielenkiintosta käppyrästä? Ja mikä ton selittää?
katso liitettä 226641katso liitettä 226642
On kyllä outo käppyrä. Tartuntoja vähemmän = porukkaa enemmän tehohoidossa. Tartuntoja tuplat = tehohoidossa alle puolet edelliseen verrattuna. Nyt on tainnut joku munia tuolla paniikkipäämajassa. Äkkiä käppyrät uusiksi ettei vain pelko ala laantua.

On kyllä outo käppyrä. Tartuntoja vähemmän = porukkaa enemmän tehohoidossa. Tartuntoja tuplat = tehohoidossa alle puolet edelliseen verrattuna. Nyt on tainnut joku munia tuolla paniikkipäämajassa. Äkkiä käppyrät uusiksi ettei vain pelko ala laantua.
Nope. Enempi tartuntoja- silti selkeesti vähemmän sairaalassa hoidettavana.
Tää oli se pointti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom