Deleted member 43228
Oletko itse edes käynyt läpi, mitä juomaveteesi lisätään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käsittääkseni sitä kloorataan ja ph:ta muutetaan lipeällä.Amerikassa ne lisää fluoria mutta ainakaan täällä sitä ei lisätä.Jos sulla on jotain tarkempaa tietoa niin kerro ihmeessä,mä koitan kuitenkin vältellä myrkkyjä ihan ilmeisestä syystä.Oletko itse edes käynyt läpi, mitä juomaveteesi lisätään.
Ennen kun otat sen niin käy läpi mitä se sisältää?
Käsittääkseni sitä kloorataan
Ejjjaksa.Käsittääkseni sitä kloorataan ja ph:ta muutetaan lipeällä.Amerikassa ne lisää fluoria mutta ainakaan täällä sitä ei lisätä.Jos sulla on jotain tarkempaa tietoa niin kerro ihmeessä,mä koitan kuitenkin vältellä myrkkyjä ihan ilmeisestä syystä.
Niin olikos se niin että yhdestä suklaalevystä sai 100x sen määrän alumiinia mitä rokotteessa on jne määrät on joka tapauksessa täysin mitättömiä mitä adjuvantteja ja stabiloivia aineita siellä mikrogrammoja sitten on. Ne ja itse RNA ja sen tuottama virusproteiini ja immunologiset reaktiot ei näiden kymmenien tuhansien koekaniinien perusteella näytä olevan ongelma ja teho alustavasti hyvä.
En mä vaan saa rakennettua keissiä rokotetta vastaan.
Pakkorokottamista vastaan olen.
Mä oon tutkinut sitä ja oon ollut harjottelussa vedenpuhdistamolla.Mun käsittääkseni täällä tohon vesijohtoveteen ei liity mitään skandaalia.Ejjjaksa.
Löydät itse kyllä tiedon, jos kiinnostaa. Ja luultavasti kyllä, kun mietit jotain rokotteenkin sisältöä nolla koulutuksella asiaan.
Ite sä kysyit että oonko mä käynyt läpi mitä vesijohtovesi sisältää ja nyt sä viisastele siinä.Tollasen ilmaiseminen nyt ei onnistu kysymällä jotain juomavedestä.Melko akkamainen tapa ilmasta itteensä.Voi huh. Vai että skandaalia.
Koitin ilmaista asiaa niin, että lisätään aineksia, mutta sen verran vähän että ei ole haitaksi.
Sama kuin hammastahnan fluori. Liikaa kuolemaksi, vähän hyödyksi. Vai oletko näitä fluorittomalla tahnalla pesijöitä?
Eli ei tarkottaa joo?Eipäs nyt aleta sukupuolitella.
Ei voi mitenkään liittyä rokotukseen...Portuguese health worker, 41, dies two days after getting Pfizer jab
Sonia Acevedo, 41, suffered a 'sudden death' on New Year's Day just 48 hours after receiving the jab. An autopsy is expected to take place later today or tomorrow.www.dailymail.co.uk
Yksittäis tapaus.
Ettei vaan kävis samalla lailla kuin usan sotilaille ensimmäisessä persianlahden sodassa.Eipä niistäkään oo hirveesti ääntä pidetty.Maailmassa rokotetaan helvetisti, niin sattumiakin tulee, mutta silti ihmettelen miten terveet ihmiset on niin tyhmiä että ottavat tuntemattoman rokotteen tautiin joka aiheuttaa muutaman päivän nuhan. Aivopesu toimii liian tehokkaasti.
Olen ihan helvetin iloinen että noi panikoijat ottaa, päästään joskus tästä normaaliin elämään kun heidät on siunattu.Maailmassa rokotetaan helvetisti, niin sattumiakin tulee, mutta silti ihmettelen miten terveet ihmiset on niin tyhmiä että ottavat tuntemattoman rokotteen tautiin joka aiheuttaa muutaman päivän nuhan. Aivopesu toimii liian tehokkaasti.
Käytätkö mitä laboratoriota kaikkien roippeiden tutkimiseen etukäteen millä ittees lääkitset? Vai eikö se niissä haittaakkaan vaikka vähän punottelee ja pitää lekurissa käydä näyttämässä.Ennen kun otat sen niin käy läpi mitä se sisältää?