Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Ei tää ole edes paha, kolme kertaa kyseinen testi tehty ja joka kerta huomaa jokaisen testin tekijän sen tekevän pikkaisen eritavalla. Liioiteltu paljon tota tilannetta, että olisi jotenkin todella inhottavaa. Ehkä jos sen tekisi normi jamppa ilman minkäänlaista perehdyttämistä niin sitten.
Kai se on vain hyvin yksilöllisistä miten sen kokee. Mulle on muutama vuosi sitten tehty tuollainen testi jotain varten, mitä en nyt muista ja nyt syksyllä tehtiin koronatesti. Niin vittumainen tunne, että ei tule toista mieleen. Todella, todella epämiellyttävää.

Olisi kyllä parhautta, jos nämä rajoituksia vaativat ja ihannoivat yksilöt tosiaan rajoittaisivat itsensä sinne kuplaansa. Jos muut sitten haluavat jatkaa elämäänsä, niin he voivat niin halutessaan tehdä.
Ihmiset painelee menemään mistään mitään välittämättä koska on naamari, se tekee autuaaksi ja on sellainen "kannan vastuuta" mitali naamassa että unohtuu että oikeasti jos haluaisi estää leviämästä niin pysyisi kotona.

Kanttiinin munkkijonossa on turvavälit?
Tuvat, ruokailut, siirtymä, oppitunnit jne. ja jokapaikassa ollaan isolla porukalla ja aika paljon sisälläkin.
Ei armeija ole mitään kesäleiriä missä kirmaillaan niityillä ja metsissä.
E: Ja kun ollaan kirmailemassa siellä metsässä niin yhteen telttaan ängetään melkein parikymmenttä jantteria :)

Viimeksi muokattu:
Mitä tehdään puolustusvoimissa kun ei tule isoja altistuksia eikä tartuntaryppäitä?

Noudatetaan linkin mukaista protokollaa.

Ei sielläkään maski ns. pelasta, eli pidetään jos altistusaika pitkä ja etäisyyden pito hankalaa.

Eli jos näkee jonkun ihmisen kaupungilla, kaupassa tms. ilman maskia, niin ei se liene vastuuto idiootti. Noudattaa vain maskisuositusta. Osa menee sitten 24/7 maski päässä ja syyllistää muita, kuinka ei ota asiaa tosissaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Pv:ssä on ihan historiallisesti osattu estää tartuntatauteja koska siellä ne leviäisi tosi nopeasti.
Jaa, en muista koska olisin ollut niin paljon kipeänä kuin siellä. Omituistahan siinä on se, että sitä ennen ja sen jälkeen olen sairastanut vuodessa korkeintaan yhden hyvin lievän flunssan. Joskus on mennyt parikin vuotta ilman, mutta siellä olin varmaan noin 50 % ajasta vempassa. Jatkuvaa räkätautia ja kuumeilua.

Jaa, en muista koska olisin ollut niin paljon kipeänä kuin siellä. Omituistahan siinä on se, että sitä ennen ja sen jälkeen olen sairastanut vuodessa korkeintaan yhden hyvin lievän flunssan. Joskus on mennyt parikin vuotta ilman, mutta siellä olin varmaan noin 50 % ajasta vempassa. Jatkuvaa räkätautia ja kuumeilua.

Tuskinpa sulle uus virustartunta siellä tuli joka toinen viikko, et muuten vaan tykänny ja kroppa laitto hanttiin.

Minun aikaan ekalla kerralla oli vielä ne huopapeitteet niin pölysi pirusti, puolet porukasta valitti että tuntuu kuin olisi nuha kokoajan niin oisko ollut limakalvot ärtyneet ja siksi pöpöt iskenyt helpommin?
On ihan puhdasta arvailua vaan.

Homeessa varmaan kasarmi ollut.

Hyvää kommenttia etäkouluasiaan:
249796D0-3854-4026-963B-09F1987B2980.jpeg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom