Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai se on vain hyvin yksilöllisistä miten sen kokee. Mulle on muutama vuosi sitten tehty tuollainen testi jotain varten, mitä en nyt muista ja nyt syksyllä tehtiin koronatesti. Niin vittumainen tunne, että ei tule toista mieleen. Todella, todella epämiellyttävää.Ei tää ole edes paha, kolme kertaa kyseinen testi tehty ja joka kerta huomaa jokaisen testin tekijän sen tekevän pikkaisen eritavalla. Liioiteltu paljon tota tilannetta, että olisi jotenkin todella inhottavaa. Ehkä jos sen tekisi normi jamppa ilman minkäänlaista perehdyttämistä niin sitten.
Ollaan raittiissa ulkoilmassa?Mitä tehdään puolustusvoimissa kun ei tule isoja altistuksia eikä tartuntaryppäitä?
Ihmiset painelee menemään mistään mitään välittämättä koska on naamari, se tekee autuaaksi ja on sellainen "kannan vastuuta" mitali naamassa että unohtuu että oikeasti jos haluaisi estää leviämästä niin pysyisi kotona.Olisi kyllä parhautta, jos nämä rajoituksia vaativat ja ihannoivat yksilöt tosiaan rajoittaisivat itsensä sinne kuplaansa. Jos muut sitten haluavat jatkaa elämäänsä, niin he voivat niin halutessaan tehdä.
Jos sun mielikuva on toi armeijasta niin onneksi olkoonOllaan raittiissa ulkoilmassa?
Kanttiinin munkkijonossa on turvavälit?Jos sun mielikuva on toi armeijasta niin onneksi olkoon
Tuvat, ruokailut, siirtymä, oppitunnit jne. ja jokapaikassa ollaan isolla porukalla ja aika paljon sisälläkin.Kanttiinin munkkijonossa on turvavälit?
Mitä tehdään puolustusvoimissa kun ei tule isoja altistuksia eikä tartuntaryppäitä?
Keväällä ainakin ruokailua siirrettiin ulkoilmaan. Osa leirillä, osa kassulla ulkona ja osa ruokalassa. En tiedä mikä nyt tilanne, mutta uskoisin, että sama. Hyvää harjoitusta.Jos sun mielikuva on toi armeijasta niin onneksi olkoon
Ollaan raittiissa ulkoilmassa?
Jaa, en muista koska olisin ollut niin paljon kipeänä kuin siellä. Omituistahan siinä on se, että sitä ennen ja sen jälkeen olen sairastanut vuodessa korkeintaan yhden hyvin lievän flunssan. Joskus on mennyt parikin vuotta ilman, mutta siellä olin varmaan noin 50 % ajasta vempassa. Jatkuvaa räkätautia ja kuumeilua.Pv:ssä on ihan historiallisesti osattu estää tartuntatauteja koska siellä ne leviäisi tosi nopeasti.
Jaa, en muista koska olisin ollut niin paljon kipeänä kuin siellä. Omituistahan siinä on se, että sitä ennen ja sen jälkeen olen sairastanut vuodessa korkeintaan yhden hyvin lievän flunssan. Joskus on mennyt parikin vuotta ilman, mutta siellä olin varmaan noin 50 % ajasta vempassa. Jatkuvaa räkätautia ja kuumeilua.
Minun aikaan ekalla kerralla oli vielä ne huopapeitteet niin pölysi pirusti, puolet porukasta valitti että tuntuu kuin olisi nuha kokoajan niin oisko ollut limakalvot ärtyneet ja siksi pöpöt iskenyt helpommin?Jaa, en muista koska olisin ollut niin paljon kipeänä kuin siellä. Omituistahan siinä on se, että sitä ennen ja sen jälkeen olen sairastanut vuodessa korkeintaan yhden hyvin lievän flunssan. Joskus on mennyt parikin vuotta ilman, mutta siellä olin varmaan noin 50 % ajasta vempassa. Jatkuvaa räkätautia ja kuumeilua.
Homeessa varmaan kasarmi ollut.Jaa, en muista koska olisin ollut niin paljon kipeänä kuin siellä. Omituistahan siinä on se, että sitä ennen ja sen jälkeen olen sairastanut vuodessa korkeintaan yhden hyvin lievän flunssan. Joskus on mennyt parikin vuotta ilman, mutta siellä olin varmaan noin 50 % ajasta vempassa. Jatkuvaa räkätautia ja kuumeilua.
Tämä on kaikista arvauksista luultavasti lähimpänä totuutta. Tosin luulisi, että useampikin olisi silloin oireillut pahemmin.Homeessa varmaan kasarmi ollut.
Aika moni noista on tai on ollut homeessa.Homeessa varmaan kasarmi ollut.
Kaikki ei oireile homeista. Riippuu niin monesta asiasta. Aiemmista altistuksista homeille, kemikaaleille. Tupakointi yms.Tämä on kaikista arvauksista luultavasti lähimpänä totuutta. Tosin luulisi, että useampikin olisi silloin oireillut pahemmin.