Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Sikainfluessan kanssa se hätäily nähtiin.
Ja tiedät, että tämä kyseinen rokote on samalla tekniikalla valmistettu kuin Pandemrix rokote? Ja tiesit varmasti senkin, että nämä jotka saivat sen narkolepsian roketteesta olisivat saaneet sen myös taudista?

"Se vahvistaa käsitystä, jonka mukaan narkolepsiaa aiheuttaa nimenomaan viruksen ydinproteiini eikä esimerkiksi rokotteen tehosteaine eli adjuvantti.
Kansainvälinen tutkijaryhmä löysi Pandemrix-rokotteesta viruksen aminohappoketjun, jonka rakenne muistuttaa ihmisen oreksiinireseptoria. Focetria-rokotteessa tätä viruksen osaa oli vain mitättömän pieniä jäämiä.
Kahdenkymmenen suomalaisen Pandemrixista narkolepsian saaneen potilaan verinäytteet osoittivat, että heidän immuunijärjestelmänsä vasta-aineet hyökkäsivät viruksen lisäksi oreksiinireseptoriin.

Tutkijat epäilevät, että nämä vasta-aineet kykenevät läpäisemään veri-aivoesteen ja haitata oreksiinin tuotantoa aivoissa.
Tutkijat myös huomauttavat, että narkolepsian kehittymisen riski itse influenssasta voi olla suurempi kuin rokotteesta
."

Ja tiedät, että tämä kyseinen rokote on samalla tekniikalla valmistettu kuin Pandemrix rokote? Ja tiesit varmasti senkin, että nämä jotka saivat sen narkolepsian roketteesta olisivat saaneet sen myös taudista?

"Se vahvistaa käsitystä, jonka mukaan narkolepsiaa aiheuttaa nimenomaan viruksen ydinproteiini eikä esimerkiksi rokotteen tehosteaine eli adjuvantti.
Kansainvälinen tutkijaryhmä löysi Pandemrix-rokotteesta viruksen aminohappoketjun, jonka rakenne muistuttaa ihmisen oreksiinireseptoria. Focetria-rokotteessa tätä viruksen osaa oli vain mitättömän pieniä jäämiä.
Kahdenkymmenen suomalaisen Pandemrixista narkolepsian saaneen potilaan verinäytteet osoittivat, että heidän immuunijärjestelmänsä vasta-aineet hyökkäsivät viruksen lisäksi oreksiinireseptoriin.

Tutkijat epäilevät, että nämä vasta-aineet kykenevät läpäisemään veri-aivoesteen ja haitata oreksiinin tuotantoa aivoissa.
Tutkijat myös huomauttavat, että narkolepsian kehittymisen riski itse influenssasta voi olla suurempi kuin rokotteesta
."
Miksi ottaa riski kun todennäköisesti itse tauti menee nuhana tai normiflunssana ohi?

Niin tai sitten ei mene normiflunssana ohi. Todennäköisyyksillä kummassakin tapauksessa pelaillaan.
Jos näillä prosenteilla mennään niin todennäköisempää taitaa olla jäädä auton alle kuin saada sen kummempaa kuin flunssa.
Nyt olisi ehkä hyvä miettiä keiden instansseissa on pitää tätä hulluutta yllä, siinäkin toki pätee vanha totuus eli seuraa rahaa. Ihan ilman foliota...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Jos näillä prosenteilla mennään niin todennäköisempää taitaa olla jäädä auton alle kuin saada sen kummempaa kuin flunssa.
Nyt olisi ehkä hyvä miettiä keiden instansseissa on pitää tätä hulluutta yllä, siinäkin toki pätee vanha totuus eli seuraa rahaa. Ihan ilman foliota...

Näinhän se varmasti on. Auton alle jäämisenkin todennäkösyyttä voi omilla toimillaan pienentää tai suurentaa aika paljon. Esim ilman heijastinta liikkuminen on aika hyvä tapa tähän aikaan vuodesta nostaa omia prosentteja.

Siihen mennessä kun tuo rokote on normaalien terveiden ihmisten saatavilla, niin on varmasti jo melkonen määrä porukkaa ehditty rokottamaan ja haittojakin tullu esille eri tahtiin, jos niitä on.

Yleisesti ottaen otan niin paljon piikkejä että ei ees maali enää tartu mutta en vaan vittu voi käsittää tätä sekoilua tän koronan ympärillä. Influenssan tasoinen juttu jota on paisuteltu ja vääristelty, asia on päässyt niin isoksi valeeksi ettei siitä vouhottaneet enää pysty kääntämään kelkkaa koska menettäisi kasvonsa.

Siihen mennessä kun tuo rokote on normaalien terveiden ihmisten saatavilla, niin on varmasti jo melkonen määrä porukkaa ehditty rokottamaan ja haittojakin tullu esille eri tahtiin, jos niitä on.
En ole mitenkään rokotevastainen vaan melkein päinvastoin, jutun juju onkin tämä kiire ja kyse on lähinnä nyt kilpajuoksusta kuka pääsee kirjaimellisesti kaapimaan miljardit päältä kun hinnan voi sanella. Ihan siksi kun ihmiset peloteltu aivan turhaan.

En ole mitenkään rokotevastainen vaan melkein päinvastoin, jutun juju onkin tämä kiire ja kyse on lähinnä nyt kilpajuoksusta kuka pääsee kirjaimellisesti kaapimaan miljardit päältä kun hinnan voi sanella. Ihan siksi kun ihmiset peloteltu aivan turhaan.
Mulla on sellanen hatara muistikuva, että tästä olis ollut joku ”herrasmiessopimus”, että tällä rokotteella ei sitä hintaa lähettäs sanelemaan tuolla tavoin, olikohan yleisten tukien takia mitä tän rokotteen kehittämiselle annettiin vai minkä, en muista. Voi toki olla, että muistan aivan väärin.

No eipä siinä kauaa mennyt Bidenin voiton jälkeen, kun koronarokotteessa tehtiin läpimurto 😁

Ainut mistä Bill Gates ei haukkunu Trumpia koronan hoidossa oli panostus rokotteeseen, hyvin nykyinen hallinto ollut noiden kehittämisen takana, lähinnä siis hyvän taloudellisen supportin puolesta. 2 miljardia ovat luvanneet ensimmäisestä erästä maksaa Pfizerille, ilmeisesti jotain maksetaan etukäteenkin, tapahtui jo heinäkuussa:
Paljon ja tasapuolisesti on käsittääkseni tuettu eri firmoja, jotka vaan ovat kehitystyöhön vakavamielisesti lähteneet.
Muutkin firmat tulee kohta samankaltaisten uutisten kanssa.
Itse asiassa tämähän on Trumpin "warp speed program" tarkoitus ollutkin, ei vaan ehtiny uutiset ennen vaaleja, damn:

Sikainfluessan kanssa se hätäily nähtiin.
Mua niin vituttaa se sikainfluenssajuttu ja miten sen kanssa kävi. Ja tämä siksi, että sen takia porukka on nyt koronarokotteen kanssa kusi sukassa. Saa nähdä ottaako tarpeeksi moni sitä, että saadaan edes laumasuoja. Mä en ole normaalisti kaiken maailman "ylimääräisiä" rokotteita ottamassa, mutta nyt mietin pitääkö sitä itse uhrautua. Esimerkiksi influenssarokotteen olen ottanut kaksi kertaa, eli ensimmäisen ja viimeisen kerran.

Miksi ottaa riski kun todennäköisesti itse tauti menee nuhana tai normiflunssana ohi?
Mää välitän siitä että en vie virusta riskiryhmäläiselle, joka voi kuolla siihen tautiin. Jos rokote estää taudin tarttumisen ja viruksen levittämisen niin otan sen.

Jos estää taudin tarttumisen mutta ei oireetonta levittämistä - otan silti.

Mää välitän siitä että en vie virusta riskiryhmäläiselle, joka voi kuolla siihen tautiin. Jos rokote estää taudin tarttumisen ja viruksen levittämisen niin otan sen.

Jos estää taudin tarttumisen mutta ei oireetonta levittämistä - otan silti.
Toi on kyllä ihan hyvä pointti, silloin kun joutuu sellaisten kanssa olemaan tekemisissä.
Tosin nykyisen mantran mukaanhan vastustuskyky saattaa kestää vain muutamia kuukausia joten....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom