Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324

Hieno mies ja asiantuntija.
1753783443947.webp

"Asiat riistäytyivät käsistä pandemian aikana, ja liittovaltion työntekijöitä irtisanottiin, rangaistiin tai sivuutettiin pelkästään henkilökohtaisen lääketieteellisen päätöksen tekemisen vuoksi. Niin ei olisi koskaan pitänyt tapahtua, OPM:n johtaja Scott Kupor sanoi lausunnossaan."

Voisko aiheen covid fanit tulla kommentoimaan mitä nyt tapahtuu? Olisko anteeksipyynnöt jo paikallaan täällä(kin?

"Koronatartunta ei ollut kenellekään vastanneista ensimmäinen, mutta viimeisin tauti on ollut kaikille tähänastisista pahin."

"Koronarokotuksia on nyt kerääntynyt jo kuusi kappaletta, jonka takia viimeisin tartunta tuli yllätyksenä."

"Hän kertoo, että hänellä on kolme koronarokotetta ja useampi influenssarokote, mutta tauti oireilee nyt väkevämmin kuin aikaisempina kertoina."

Haha :D

"Koronatartunta ei ollut kenellekään vastanneista ensimmäinen, mutta viimeisin tauti on ollut kaikille tähänastisista pahin."

"Koronarokotuksia on nyt kerääntynyt jo kuusi kappaletta, jonka takia viimeisin tartunta tuli yllätyksenä."

"Hän kertoo, että hänellä on kolme koronarokotetta ja useampi influenssarokote, mutta tauti oireilee nyt väkevämmin kuin aikaisempina kertoina."

Ihmiset on kyllä uskomattoman tyhmiä.

Ihmistä on helpompi kusettaa, kuin saada se uskomaan, että sitä on kusetettu.
Tiedän monta henkilöä jotka edelleen pitää täytenä totena sitä, että piikki pelasti kaziljoonan ihmisen hengen. Täysin turhaa edes yrittää keskustella asiasta, kun alkaa denialisti ym. nimikkeet lentelemään.

Ihmistä on helpompi kusettaa, kuin saada se uskomaan, että sitä on kusetettu.
Tiedän monta henkilöä jotka edelleen pitää täytenä totena sitä, että piikki pelasti kaziljoonan ihmisen hengen. Täysin turhaa edes yrittää keskustella asiasta, kun alkaa denialisti ym. nimikkeet lentelemään.
Piikit pelasti itseasiassa helvetisti ihmisiä, koska kun niistä alkoi totuus tulemaan, niin jengi jätti ottamatta. Kuinkahan paljon olis ruumiita jos kaikki olis rokotettu.

Varmaa edelleen kova usko rokotteeseen😁
You can't fix stupid

Itselläkin oli 2 viikkoa sitten joku räkätauti, ei kyllä ollut kuumetta ja kesti muutaman päivän . Mutta en siitä soitellut lehteen. Taas yllätti kuinka paljon limaa voi ihmisestä tulla :D.

Outo ilmiö viime vuosina ollut se, että ihmiset haluavat tietää minkä niminen lentsu heillä on ja se pitää selvittää testillä. Minä en ole eläissäni tiennyt yhdenkään lentsun nimeä, joka minulla on ollut eikä ole edes kiinnostanut tietää. Mitä sillä tiedolla oikein edes tekee. Riittävä tarkkuus on aina ollut ”joku lentsu”

Outo ilmiö viime vuosina ollut se, että ihmiset haluavat tietää minkä niminen lentsu heillä on ja se pitää selvittää testillä. Minä en ole eläissäni tiennyt yhdenkään lentsun nimeä, joka minulla on ollut eikä ole edes kiinnostanut tietää. Mitä sillä tiedolla oikein edes tekee. Riittävä tarkkuus on aina ollut ”joku lentsu”

Itse olen teininä ollut ainoan kerran testissä kun oli ollut viikon kuumetta 38-39 ja oli influenssa mutta senkin nimi oli vain A-influenssa

Back
Ylös Bottom