Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Loistavaa nyt Mike tyrmää jo Long covidinkin! Taidat olla tohtorismiehiä kun olet noin edellä aikaasi ja kumoat jo laajoja tutkimusotantoja ihan lonkalta!

Tässä näitä runkkareita 3 vuoden takaa. Imbesilli lammas uskoi kaiken koska tohtorismiehet. :D LOL
 
Mutta tämähän on suorastaan hupaisaa. Osa porukasta joka kritisoi pelon lietsomista, lietsoo nyt itse rokotevastaista pelkoa. Olin jopa näkevinäni, että eräs ketjun ansioituneimmista pelonlietsojista sanoi mua tissiposkeksi, vaikka siis minähän en ole meistä se joka pelkää yhtä rokotusta puntti tutisten.
Mites nyt suu pannaan? Pelottaako jo vähän mitä tuli otettua? Teit ihan itse itsestäsi riskiryhmää ottamalla tutun ja turvallisen, joka tappaa tehokkaammin mitä nuha.
 
voi kanan aivastus .webp
 
Onko tuo lintupiikki myös mRNA-sontaa? Jos on niin eiköhän kohta tautitapaukset lähde nousuun kunhan saavat tarpeeksi roboxeja piikitettyä.
Ilmeisesti ei ole mRNA kamaa

THL sivuilta:
Zoonotic Influenza Vaccine Seqirus-rokote on saanut myyntiluvanEU:ssa huhtikuussa 2024. Rokoteon uusi, mutta perustuu aiemminkäytössä olleeseen lintuinfluenssarokotteeseen. Rokotevalmistaja onmukauttanut aiempaa myyntiluvallista lintuinfluenssarokotetta siten,että se vastaisi paremmin 2023Euroopassa esiintynyttä viruslinjaa.Rokotteen antigeeni eli vaikuttavaaine on päivitetty, mutta rokotevastaa muilta osin, kuten apu- jatehosteaineiltaan, aiemmin käytössäollutta rokotetta
 
Back
Ylös Bottom