Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
makhak linkkailee tänne päivittäin propaganda sivustojen juttuja. En yhtään ihmettele, että menee jonku systeemin mukaan samaan kastiin kuin mv lehti ym kun sellaista juttua löytyy niin paljon täältä.

Juoksentelet pitkin palstaa meikäläistä panettelemassa ja valehtelemassa, lopeta!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eihän ne valheita ole. Lopetan sitten kun lopetat ryssän propagandan levittämisen.

Valehtelet.

makhak linkkailee tänne päivittäin propaganda sivustojen juttuja. En yhtään ihmettele, että menee jonku systeemin mukaan samaan kastiin kuin mv lehti ym kun sellaista juttua löytyy niin paljon täältä.

Laita yksikin juttu, minkä olen tänne linkannut MV:stä, yksi ainoa riittää.

Olet mallioppilas auktoriteettiuskovaisuuden ja aivopesun tehokkuudesta.

1686725640047
 

View: https://youtu.be/-UJqhG1I7tY?si=KZx7KOFdtPP76lNS


Aiheuttaako treeni tuskaa? Väsyttääkö jatkuvasti? Kärsitkö oudoista hermoston ongelmista? Masentaako?

Nuo saattaa liittyä koronarokotteisiin ja ilmiötä on nyt tässä pikkuhiljaa uskallettu tutkia.


"In this study, individuals who reported PVS after covid-19 vaccination had low health status, high symptom burden, and high psychosocial stress despite trying many treatments. There is a need for continued investigation to understand and treat this condition."

Voisi kuvitella ihmisten, kuinka paljon heitä ikinä onkaan, olevan sen verran kiinnostuneita omasta terveydestään, että vaatisivat selvyyttä ja rahat takaisin.
 
No lopetetaan. Sinähän tämän foorumin linjan määrität. Harmi vaan jos joku nuorempi erehtyy uskomaan tuon yhden vaikuttajan juttuja.
Mä aina ihmetten tätä samaa mihin törmää. Asioista on monesti porukka erimieltä aiheissa. Täysin ok.
Silti AINA se toinen "holier than thou" puoli koittaa estää toisten puhumiset. Leimaamalla täysin tai suoraan puhutaan banneista jne.

Tämä sama toistuu näissä aiheista toiseen... Eihän se jolla on aina tarve vaientaa toinen ole oikeassa vaan pelkää mitä se toinen sanoo asiasta.

1700563000455.png
 
Jostain syystä ihmisillä on nykyään ihan paska huumorintaju. Tämä, mun mielestä helv hauska, lausahdus ei naurattanut ketään mun kolleegoista. 😉
Äläpä muuta sano! Ite olisin varmaan vielä lisännyt että perseen kautta onnistuu parhaiten, ja tiedän kyllä myös miten se olisi mennyt läpi.
 
Back
Ylös Bottom