Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No onneks en ole lääkäri. Ois vituttanut käydä vuosikausia kouluja kun kerta hommat hoituu maalaisjärjellä.
Todellakin. Monenkohan kuoleman olisit aiheuttanut kun olisit suositellut piikkejä.
 
Ei oo ollenkaan fiksu olo. Mutta kerropa mulle mitä te täällä enää itkette? Ne jotka halus otti tappavan annoksen kokeellista geeni-injektiota, ne jotka eivät halunneet, eivät ottaneet. Kukaan ei käytä enää maskejakaan. Eikö tää koronahörhöily ala olla niinku menneen talven lumia?
Väärin. Katos paljon mulla on tänne postauksia viime kuukausina.

Onhan se menneen talven lumia, mutta sekoilua ei saa unohtaa. Sitä mä lähinnä aloin ihmettelemään, jotta minkä takia sä tänne tulit pölläyttämään?
 
Väärin. Katos paljon mulla on tänne postauksia viime kuukausina.

Onhan se menneen talven lumia, mutta sekoilua ei saa unohtaa. Sitä mä lähinnä aloin ihmettelemään, jotta minkä takia sä tänne tulit pölläyttämään?
Myrkkypiikin aiheuttama tilapäinen mielenhäiriö varmaan. En voi mitään sille mutta foliohattuhörhöily jostain syystä vaan triggeröi. Mutta eiköhän tää nyt ollut tässä.

Hyvää kevättä kaikille itsenäisille ajattelijoille :)
 
En voi mitään sille mutta foliohattuhörhöily jostain syystä vaan triggeröi.
Kaikki piikkeihin, maskeihin ja pandemiatoimenpiteisin kohdistunut kritiikksi osoittautui todeksi. Pandemiaa ei ollut. Piikit olivat kokeellisia. Ne eivät toimineet. Ne eivät ole turvallisia. Maskeista ei ollut hyötyä. Niistä oli haittaa. Velkaa otettiin ja verorahojamme lahjoitettiin toinen toistaan eriskummallisempiin tarkoituksiin.
 
Myrkkypiikin aiheuttama tilapäinen mielenhäiriö varmaan. En voi mitään sille mutta foliohattuhörhöily jostain syystä vaan triggeröi. Mutta eiköhän tää nyt ollut tässä.

Hyvää kevättä kaikille itsenäisille ajattelijoille :)
Hörhöimmät foliohattuilut voi toki jättää ihan omaan arvoonsa, mutta oli niissä jossain jutuissa perääkin.
 
Pysy aiheessa nyt vaan.

Tässä nyt alkuun

Miten meni ?🤣

Sinähän postasit kolme vuotta pelkkää paskaa. Heikommin se sulla meni. Koko ajan linkkasit sivuja jotka jouduttiin sen takia laittaan banniin täällä kun se paskan määrä oli niin älytöntä. Väitit että ihmisiin piikitetään siruja ja väitit myös että kaikki kuolee kun ottavat piikit. Jos tässä joku ollut pahasti väärässä niin se olet sinä. Aivan naurettavaa huutelua tyypiltä jolla meni kaikki pahemmin metsään.

Pari päivää sitte naureskelit että syövät lisääntyneet ja sinun mielestä se on tietysti piikkien syytä. Sinun suosikki mikasa90 ennusti jo pandemian aikana että syövät tulevat lisääntymään ja kuolemiin tulee piikki. Tosipuheessa ei tarvi olla mikään ennustaja että asian tiesi. Ihmiset oli peloteltu niin että eivät uskaltaneet mennä lääkäriin tai käydä syöpäseulonnoissa, mihinhän se voisi johtaa..?

Laita nyt jotain todella painaa faktaa että ihmiset kuolee niihin piikkeihin? Töissä ja lähipiirissä suurin osa rokotettuja vaan ei niitä vaivaa mikään. Eikö ne ottaneetkaan piikkejä ja valehdellut minulle??
 
Viimeksi muokattu:
Sinähän postasit kolme vuotta pelkkää paskaa. Heikommin se sulla meni. Koko ajan linkkasit sivuja jotka jouduttiin sen takia laittaan banniin täällä kun se paskan määrä oli niin älytöntä. Väitit että ihmisiin piikitetään siruja ja väitit myös että kaikki kuolee kun ottavat piikit. Jos tässä joku ollut pahasti väärässä niin se olet sinä. Aivan naurettavaa huutelua tyypiltä jolla meni kaikki pahemmin metsään.

Pari päivää sitte naureskelit että syövät lisääntyneet ja sinun mielestä se on tietysti piikkien syytä. Sinun suosikki mikasa90 ennusti jo pandemian aikana että syövät tulevat lisääntymään ja kuolemiin tulee piikki. Tosipuheessa ei tarvi olla mikään ennustaja että asian tiesi. Ihmiset oli peloteltu niin että eivät uskaltaneet mennä lääkäriin tai käydä syöpäseulonnoissa, mihinhän se voisi johtaa..?

Laita nyt jotain todella painaa faktaa että ihmiset kuolee niihin piikkeihin? Töissä ja lähipiirissä suurin osa rokotettuja vaan ei niitä vaivaa mikään. Eikö ne ottaneetkaan piikkejä ja valehdellut minulle??
Ai mitä paskaa, missä olin korren suhteen väärässä??

Näytä toteen tämä mun "väittämä" kaikki kuolee juttu en kyllä muista sellaista sanoneeni!? Siruhomma linkkasin sivun jossa joku urpo oli sellasen menny ottamaan, ja taisin heittää koska toi siru täällä (kysymys ei ole fakta tai minun väittämä!)

Cooypaste nyt ei tienny mistää mitää etkä myös sinäkään! ( Eli kun copypaste 24/7 tykittää ukraina/korre ketjuun kaikkea,hän myös samalla väittää itse sanoneen nii sinun mukaan?)

En tiennytkään että se on jo oma "väittämä" kun linkkaa jutun.


Eiköhän tähän ketjuun ole ties kuinka monta kertaa laitettu kaikenlaista missä "foliot" oli oikeassa vaikka pidettiin hulluina.

Syövät/kuolemat lisäätyi valtavasti kun Mrna otettii käyttöön !

Ottaako se noin koville kun oltiin oikeassa 🤣
 
Viimeksi muokattu:
Ai mitä paskaa, missä olin korren suhteen väärässä??

Näytä toteen tämä mun "väittämä" kaikki kuolee juttu en kyllä muista sellaista sanoneeni!? Siruhomma linkkasin sivun jossa joku urpo oli sellasen menny ottamaan, ja taisin heittää koska toi siru täällä (kysymys ei ole fakta tai minun väittämä!)

Cooypaste nyt ei tienny mistää mitää etkä myös sinäkään! ( Eli kun copypaste 24/7 tykittää ukraina/korre ketjuun kaikkea,hän myös samalla väittää itse sanoneen nii sinun mukaan?)

En tiennytkään että se on jo oma "väittämä" kun linkkaa jutun.


Eiköhän tähän ketjuun ole ties kuinka monta kertaa laitettu kaikenlaista missä "foliot" oli oikeassa vaikka pidettiin hulluina.

Syövät/kuolemat lisäätyi valtavasti kun Mrna otettii käyttöön !

Ottaako se noin koville kun oltiin oikeassa 🤣
Lisäys nii et pääse siitäkin vääntämään esim jokin linkki ei ole minun väittämä!
 
Viimeksi muokattu:
Klassikko yli neljänkymmenenvuoden takaa..



343646607_1398208111018581_972343788066634961_n.jpg
 
mikasa90 ennusti jo pandemian aikana että syövät tulevat lisääntymään ja kuolemiin tulee piikki. Tosipuheessa ei tarvi olla mikään ennustaja että asian tiesi. Ihmiset oli peloteltu niin että eivät uskaltaneet mennä lääkäriin tai käydä syöpäseulonnoissa, mihinhän se voisi johtaa..?

Laita nyt jotain todella painaa faktaa että ihmiset kuolee niihin piikkeihin? Töissä ja lähipiirissä suurin osa rokotettuja vaan ei niitä vaivaa mikään. Eikö ne ottaneetkaan piikkejä ja valehdellut minulle??

Ottamatta kantaa teidän kahden väliseen väittelyyn, väitätkö, että kaikki (etenkin lääketieteen ammattilaiset) tiesivät, että syövät lisääntyy ja tulee kuolemiin piikki (no pun...) ja silti koronan varjolla annettiin vaan mennä?

Missä uutisoitiin, että syövät tulee lisääntymään jne? Laita vaikka muutama linkki, eikä mitään tän hetkisiä missä kerrotaan näiden lisääntyneen vaan, että on selvästi ollut tiedossa tuo väittämäsi asia vaikka jo -21

Mikasa ennusteli kymmeniä asoita päivässä, linkkasi parhaimpina päivinä tusinan kauhuskenaario tutkimuksia.
Yhtenä mieleen jääneenä esimerkkinä satavarma räjähdysmäinen kasvu MIS-C tapauksista lapsilla ilman piikkejä. Tätähän ei tietysti tapahtunut, mutta se oli sellainen parin päivän paniikki herralla ja aivan totaalisena faktana esitettiin ja dumattiin ettei välitetä lapsista, kun ei vakuuttanut itseä se huuto.

Mitä tulee noihin kuolemiin, niin itsekään en ketään kuollutta tiedä, mutta muutamia aika paskoja tapahtumia ollut tuntemillani ihmisillä ollut. Takykardian tiedän yhdelle tulleen, yksi nuorempi tuttu palautuu tällä hetkellä aivoinfarktista. Hyvien ystävien kautta kuullut yhden äkillisen nuoren kuoleman ja kolmekymppisen perheen isän saaneen sydärin mökillään lasten kanssa ollessaan laiturilla.
Tottakai on täysin mahdollista, että kaikki on vaan ajallisesti sattumaa.

Tuli muuten kysyttyä sydänsairaalan hoitsulta mielipidettä piikkeihin siinä jossain, kun niitä oli jonkun aikaa jaettu. Otti vähän kierroksia ja tietysti sanoi, että pelkkiä salaliittoja kaikki "epäilevät puheet" piikeistä.
Nyt sitten näin samaa ihmistä oliskohan ollut viime syksynä ja totesi huomanneen potilaiden määrän kasvun. Täysin anekdoottista ja tietenkin voi olla, että jengi juo alkoholia enemmän, liikkuu vähemmän, stressaa enemmän jne...

Mites muuten noi urheilijat joita on tippunut nyt parin vuoden aikana? Linkkasin eilen tuon videon jossa oli noita tapauksia. Sieltä vaan katselee nimiä ja lyö googleen jos epäilyttää onko täysin paskapuhetta.
Ja onhan näitä suomessakin, Esim. Santeri Virtanen: "Sen hetkisten suositusten mukaisesti minulle annettiin kolmas koronarokote. Jo samana iltana tunsin, että nyt jokin on päin hemmettiä"

Tulipas pitkä viesti...
 
Mites muuten noi urheilijat joita on tippunut nyt parin vuoden aikana? Linkkasin eilen tuon videon jossa oli noita tapauksia. Sieltä vaan katselee nimiä ja lyö googleen jos epäilyttää onko täysin paskapuhetta.
Itse asiassa urheilijoiden äkkikuolemat on jo debunkattu sillä että ennen koronarokotuksia urheilijoiden kuolemista ei koskaan uutisoitu vaan niistä alettiin uutisoimaan vasta koronarokotusten jälkeen. Ihan uskottava selitys, näin se uutisointikin kehittyy ajan saatossa.
 
Ainiin joo kun NPC:t kuten tää Brian ohjelmoitu niin, että kaikki ajatteluun kykenevät on nyt ryssiä. Tässä ajassa.
Taisi olla jo koronassakin tätä ohjelmointia.

Surulliset menot kyllä nykyajassa, kun miettii millaisia nukkeja näistä on tullut.
 
Ai mitä paskaa, missä olin korren suhteen väärässä??

Näytä toteen tämä mun "väittämä" kaikki kuolee juttu en kyllä muista sellaista sanoneeni!? Siruhomma linkkasin sivun jossa joku urpo oli sellasen menny ottamaan, ja taisin heittää koska toi siru täällä (kysymys ei ole fakta tai minun väittämä!)

Cooypaste nyt ei tienny mistää mitää etkä myös sinäkään! ( Eli kun copypaste 24/7 tykittää ukraina/korre ketjuun kaikkea,hän myös samalla väittää itse sanoneen nii sinun mukaan?)

En tiennytkään että se on jo oma "väittämä" kun linkkaa jutun.


Eiköhän tähän ketjuun ole ties kuinka monta kertaa laitettu kaikenlaista missä "foliot" oli oikeassa vaikka pidettiin hulluina.

Syövät/kuolemat lisäätyi valtavasti kun Mrna otettii käyttöön !

Ottaako se noin koville kun oltiin oikeassa 🤣

Sinä et yleensä ole missään oikeassa. Jos jotain asiaan ei tiedä, niin aina voi sinulta kysyä ja oikea vastaus on päinvastainen mitä sä sanot.

Syöpäkuolemien pitikin nousta korona ajan jälkeen. Se ei ole mikään uutinen kun oli jo kaikkien tiedossa. Varmasti myös muut kuolemat piikkaa hetkellisesti, johtuen hieman vastaavista syistä. Vai mitä odotit tapahtuvat kun hoitoja perutaan ja siirretään myöhemmäksi, syöpäseulonnoissa ei käyty ja korren pelossa ei uskallettu mennä sairaalaan ellei oltu puolikuolleita?

Laita nyt jotain faktaa että ne johtuu piikeistä eikä näistä kaikkein todennäköisimmistä syistä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom