Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä haluaisin joltain vastauksen, millä helvetin tavalla koronarokote ja Venäjä liittyy mitenkään toisiinsa? Ihmiset on vitun mielisairaita.
Ne koittaa lytätä ja hiljentää koronakriittisinä ihmisiä kuten meitä.

Eli yhdistää jonkun sen hetken inhokin meihin = ihmiset laajemmin ei kuuntele meitä, koska saatamme olla ryssäbotteja

Halpamaista manipulointia mutta niin tuttua kuten tiedämme.
 
"science changed"

Vittu. Oiskohan aika herätä vähän muustakin. Liian helpolla pääsee moni noista, jotka oli viemässä porukkaa leireille koska "current science"
No joo, mutta mielestäni aika järkeviä toi Piers tossa pääosin juttelee. Ja Konstantin on helvetin hyvä haastattelija, tuo loistavia pointteja mitkä Piers kyllää ottaa kuin mies.

Toi argumentti: "jos tämä olisi ollut paljon tappavampi virus, ja JOS olisi toimiva rokote, niin miten nämä rokotekriitikot olisi sitten toimineet.." on kyllä varsin mielenkiintoinen. Mun mielipide on, että tämän viimeisen parin vuoden farssin jälkeen ihmiset luultavasti vastustaisivat paljon vahvemmin, VAIKKA se tilanne olisi juurikin noin. Eli tässä on nyt tavallaan kustu tieteen tontille halventamalla tieteellistä prosessia asiantuntijoiden, päättäjien ja median toimesta.
 
No joo, mutta mielestäni aika järkeviä toi Piers tossa pääosin juttelee. Ja Konstantin on helvetin hyvä haastattelija, tuo loistavia pointteja mitkä Piers kyllää ottaa kuin mies.

Toi argumentti: "jos tämä olisi ollut paljon tappavampi virus, ja JOS olisi toimiva rokote, niin miten nämä rokotekriitikot olisi sitten toimineet.." on kyllä varsin mielenkiintoinen. Mun mielipide on, että tämän viimeisen parin vuoden farssin jälkeen ihmiset luultavasti vastustaisivat paljon vahvemmin, VAIKKA se tilanne olisi juurikin noin. Eli tässä on nyt tavallaan kustu tieteen tontille halventamalla tieteellistä prosessia asiantuntijoiden, päättäjien ja median toimesta.
No juu parempi tuokin. Ehkä itse olen niin raivoissani edelleen siitä kuinka halpaa ihmiset oli kun media ja päättäjät jauhoi vain paskaa korvaan.

Noh oletan että hänkin otti nyt opiksi ja vastaavassa tilanteessa osaa ajatella myös itse.
 
Mä haluaisin joltain vastauksen, millä helvetin tavalla koronarokote ja Venäjä liittyy mitenkään toisiinsa? Ihmiset on vitun mielisairaita.
Psykologista sotaa toisinajattelijoita vastaan.

Aina on oltava barbaari rajalla ettei ihmiset tajua tajua vihollisen olevan jo sisällä.

Ennen oli kaikki kommunisteja tai natseja. Kaikki jotka vastusti vietnamin sotaa oli kommunisteja ja kaikki, jotka vastusti irakin valtausta oli terroristeja. Siis jenkeissä.

Kaikki jotka vastusti maahanmuuttoa oli rasisteja. Kaikki jotka vastusti venäläisten maakauppoja oli russofoobikkoja, kunnes eivät enää olleetkaan ja nyt koko jutusta ei saa puhua. Persutkaan ei ole enää rasisteja, vaan hallituspuolue. Tikulla silmään vanhojen kaivelijalle.

Covid propagandassa ensin vastustajat oli persuja ja sitten ne muuttui ryssiksi kuin salaman iskusta 24.2. Tästä on hauskoja esimerkkejä maksetuilta trolleilta.

Välillä ne oli kulkutautimyönteisiä ja mitä niitä muita keksittyjä leimakirveitä oli. Persut oli kusetuksessa mukana sataprosenttisesti ja siivosi puolueesta kaikki vastustajat ulos, niin niitä ei voinut leimata enää.

Jollakin konsultilla ollut hauskaa.

Venäjähän on myös täysillä mukana tässä, mutta tätä ei saa tietenkään kukaan tietää. Kuten myös Kiina tietysti. Pakkorokotukset tai työt loppui, digitaalinen rokotepassi. Ihan samat toimet kuin Suomessa.

Tuossa on hyvin vahvalla sarkasmilla selitetty tapahtumat. Kannattaa selailla myös muuten tuota erinomaista blogia. Hyvää juttua miten sekä valtamedia sekä alt-mediat on maksettua roskaa ja totuus löytyy väliltä.


Joku voisi kysyä miksi putte ei paljastanut kusetusta, vaan oli siinä mukana?:unsure:

 
Pääministeri | Sanna Marinille myönnetään New Yorkin yliopiston kunniatohtorin arvonimi
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009470977.html

Yliopisto sanoo perusteluissaan muun muassa, että Marin on noussut uuden sukupolven eurooppalaisten johtajien etujoukkoon. Hänen sanotaan olleen suorapuheinen Nato-jäsenyyden puolestapuhuja ja Venäjän hyökkäyksen vastustaja. Häntä kehutaan myös tehokkaasta johtajuudesta koronapandemian aikana.
 

Niin mikä tiede muuttui? Ei ollut mitään tiedettä, joka olisi todistanut jabien estävän tartunnan. Sitähän ei ehditty edes pfizerin toimesta tutkia, kun piti edetä "at the speed of science". Päättäjille ympäri maailman piti vaan saada myytyä nopeasti tuote ja kusetushan upposi.
Mun korviin toi kuulostaa tasan kiertelyltä, kun ei voida myöntää, että oli täyttä kusetusta.

Ja jos tädillä olisi munat niin se olisi setä. Vittuako Pierce selittää "jos olisi ollut sitä sun tätä..". Kun ei ollut niin ei ollut. Turha siinä yrittää myydä mielikuvaa, jossa turhat jabit olisikin ollut tarpeen kaikille.
 
Hänen sanotaan olleen suorapuheinen Nato-jäsenyyden puolestapuhuja ja Venäjän hyökkäyksen vastustaja. Häntä kehutaan myös tehokkaasta johtajuudesta koronapandemian aikana.
-> Sanna on suorapuheinen ja rohkea kun on natoon liittymisen kannalla sen jälkeen kun kaikki muutkin on sitä mieltä. Sdp taisi vielä pimittää kantaansa viimeiseen asti. Tammikuussa '22 Sanna oli vielä sitä mieltä, että ei tässä mihinkään natoon olla menossa hänen aikanaan.
-> Vastusta Venäjän hyökkäystä niinkuin noin 99,999% normaaleista ihmisistä vastustaa, mutta Sannasta se tekee suorapuheisen ja rohkean.
-> Tehokas koronapandemian johtajuus = Väistele vastuita/vaikeita kysymyksiä ja siirrä vastuut muille.

Joo kyllä mun mielestä ansaitsee oikeen kunniatohtorin arvonimen. On ollut kyllä niin poikkeuksellisen upeaa työtä ja ei tuohon kukaan muu olisi pystynyt. Onkohan vielä Klasu setä antanut oikeen suosituksen upeasta työskentelystä nuorena huippujohtajana. :david:
 
Nyt ei tainnut meidän firman HSE:n 4. paskapiikin promo oikein onnistua tai jostain ihmeen syystä homma otetaan uusiksi uusilla päivämäärillä. Saattaa olla, että henkilöstöltä meni ensimmäinen uutinen intrassa ohitse vaikka se oli etusivulla pari viikkoa isoimpana uutisena.

Mutta vielä sakenee. Näihin woke- ym. juttuihin on nyt lisätty kohta, jossa sanotaan, että asialliseen käytökseen ei kuulu kollegoiden terveydentilalla spekulointi, esim. rokotusstatus. Vai niin, että nyt se ei sitten kuulu. 2021-2022 oli hieman eri ääni kellossa. Silloin spekulointi oli suositeltavaa.
Farssi jatkuu. Olin pääkonttorilla pari päivää ja huomasin välittömästi sinne tullessani, että käsidesipisteet olivat tehneet paluun auloihin, neukkareihin ym. Lisäksi niissä oli ohjelappu, joka kehotti desinfioimaan kädet ko. tilaan tullessa. Aulaan oli myös palanneet ohjeistuslaput turvaväleistä ja naamareista, joita kukaan ei kuitenkaan käyttänyt. Kysymys kuuluukin, että miksi näin ja miksi nyt, koska mitään muutosta ei ole tapahtunut "tautitilanteessa". Vastaan omaan kysymykseeni. Kyseessä on HSE:n psykologinen temppu, jolla henkilöstöä muistutetaan, että "pandemia ei ole ohitse" ja yritetään manipuloida sitä hakemaan lisää paskapiikkejä aiemmassa postissani mainitun uuden paskapiikityspäivän puitteissa. Siis poliitikkojen suosittelema 4. paskapiikki.

Sitten kysymys, johon en osaa vastata: Mistä käskyt tulevat tällaiseen toimintaan? Ei ainakaan maajohdolta vaan paljon ylempää.
 
Zerottelu, varsinkin lasten, tekee gutaa


Tutkijoiden mukaan tyypin 1 diabeteksen ilmaantuvuuden nousu koronapandemian alkuaikana ei todennäköisesti johdu koronaviruksen suorasta vaikutuksesta, vaan saattaa liittyä pandemia-ajan yhteiskunnan sulkutilaan ja siitä johtuvaan sosiaaliseen eristäytymiseen.

– Niin sanotun biodiversiteettihypoteesin mukaan varhaislapsuuden mikrobialtistus ja infektiot voivat osin suojata autoimmuunisairauksilta. Kontaktien väheneminen yhteiskunnan sulkeutuessa vähensi merkittävästi lasten sairastamia akuutteja infektioita, mikä on saattanut suurentaa riskiä sairastua diabetekseen, Knip selittää.
 
Artikkelin tapaus edustaa ääriesimerkkiä, mutta jotain tämän kaltaista on zerotus-sairaus.
2E92462E-0DEF-4A69-84FC-A3436E00C862.jpeg
1FFE1487-B1F2-4CF9-9C22-41A50F7A4BF3.jpeg
A07C2519-0F0F-488B-B5E5-50154E535AE0.jpeg
 
Sitten kysymys, johon en osaa vastata: Mistä käskyt tulevat tällaiseen toimintaan? Ei ainakaan maajohdolta vaan paljon ylempää.
Mä voin koittaa: työnantajasi on luultavasti aika vahvasti ESG-leirissä(?). Kun siellä ollaan, ilmastoasiat, inkluusio ja mm. covidismi siirretään koko laivan peräsimestä komentosillalle ja ruoriin laitetaan se hemmo, hemmiina tai mitä siltä väliltä löytyy, joka ostaa kaiken tämän mukisematta. Joko uskoo siihen täysin tai ottaa rahat eikä välitä.

Mä olen vuosikaudet ihmetellyt, mistä tää ESG on tullut ja miksi, ja viimeinkin tuli vastaan hyvä kuvaus tässä keskustelussa:


View: https://youtu.be/JX9B5tnj-xI?t=610


Laitoin aloitusajan relevanttiin kohtaan, mutta ehdottomasti koko keskustelu on timanttinen jos vain englannin kieli taipuu.
 
Mä voin koittaa: työnantajasi on luultavasti aika vahvasti ESG-leirissä(?). Kun siellä ollaan, ilmastoasiat, inkluusio ja mm. covidismi siirretään koko laivan peräsimestä komentosillalle ja ruoriin laitetaan se hemmo, hemmiina tai mitä siltä väliltä löytyy, joka ostaa kaiken tämän mukisematta. Joko uskoo siihen täysin tai ottaa rahat eikä välitä.

Mä olen vuosikaudet ihmetellyt, mistä tää ESG on tullut ja miksi, ja viimeinkin tuli vastaan hyvä kuvaus tässä keskustelussa:


View: https://youtu.be/JX9B5tnj-xI?t=610


Laitoin aloitusajan relevanttiin kohtaan, mutta ehdottomasti koko keskustelu on timanttinen jos vain englannin kieli taipuu.

Se kiinnostaisi mihin oikein voisi rahat laittaa ettei tukisi tätä paskaa? Musta tuntuu että tuota ei voi hallinnoida mitenkään ja kaikki voidaan muuttaa ajan kanssa.
 
Se kiinnostaisi mihin oikein voisi rahat laittaa ettei tukisi tätä paskaa? Musta tuntuu että tuota ei voi hallinnoida mitenkään ja kaikki voidaan muuttaa ajan kanssa.
Taitaa vaihtoehdot olla vähissä. Vähän sama kuin koittaisi Suomessa asuvana välttää maksamasta arvonlisäveroa..

Täytys muuttaa jonnekin missä tuo G-osio ESG:stä (governance) on tuntematon sana, eli kehitysmaahan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom