Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vielä jaksaa zerottajat vaatia toimia ja piikkejä:
katso liitettä 250708
"Tällaiset päätökset eivät eivät ole vain lääketieteellisiä, vaan vaativat vaaleilla ansaittua poliittista mandaattia."
No siinähän se oleellinen eli poliittinen tauti.
Myöskin yrjöttävä yritys vedota auktoriteettiin. "Tutkijatohtori", "apulaisprofessori", "professori". Eräs A. Stupidokin oli (on vieläkin?) "professori". Kellään allekirjoittajista taasen ei ole minkäänlaista lääketieteen tutkintoa, mutta eihän sillä tietenkään ole merkitystä zeroleirissä. He tietävät paremmin, niin kuin uskonnoissa on tapana.
 
^Kyllä mä sanoisin, että jotain perää tuossa treenaamisen vähenemisessä(+ lisääntynyt etätyöskentely) sydäreihin on, sillä onhan siellä melkoinen aikapommi tikittänyt jo pidemmän aikaa:
Chart_Obesity2022-768x415.png


Vähän hassua vaan antaa ymmärtää, että koko ongelma olisi syntynyt vasta covidin aikana.
 
^Kyllä mä sanoisin, että jotain perää tuossa treenaamisen vähenemisessä(+ lisääntynyt etätyöskentely) sydäreihin on, sillä onhan siellä melkoinen aikapommi tikittänyt jo pidemmän aikaa:
katso liitettä 250713

Vähän hassua vaan antaa ymmärtää, että koko ongelma olisi syntynyt vasta covidin aikana.
Covid fanbasekin heräs

Jännä miten noita sydäreitä ON NIMENOMAAN OLLUT NIILLÄ JOTKA URHEILEE
 
Covid fanbasekin heräs

Jännä miten noita sydäreitä ON NIMENOMAAN OLLUT NIILLÄ JOTKA URHEILEE
MISTÄ TIEDÄT - VAI PÄÄTYYKÖ VAIN URHEILIJOIDEN SYDÄRIT OTSIKOIHIN, KUN NE TAPAHTUVAT YLEISÖN EDESSÄ? Eihän ketään kiinnosta, jos joku saa omassa pikku neukkukuutiossaan sydärin ja kuukahtaa - paitsi vasta sitten, kun naapurit valittavat hajusta.
 
MISTÄ TIEDÄT - VAI PÄÄTYYKÖ VAIN URHEILIJOIDEN SYDÄRIT OTSIKOIHIN, KUN NE TAPAHTUVAT YLEISÖN EDESSÄ? Eihän ketään kiinnosta, jos joku saa omassa pikku neukkukuutiossaan sydärin ja kuukahtaa - paitsi vasta sitten, kun naapurit valittavat hajusta.
Et säkään tiedä, mutta tuosta on kerrottu että näitä "sattumia" on runsaasti. Eli voit pyyhkiä ne covid fanbase shillaukset heti pois, että kyse olisi vaan koska porukka paskemmassa kunnossa. Tässä on nyt tekijä X lisätty selvästi.
 
Et säkään tiedä, mutta tuosta on kerrottu että näitä "sattumia" on runsaasti. Eli voit pyyhkiä ne covid fanbase shillaukset heti pois, että kyse olisi vaan koska porukka paskemmassa kunnossa. Tässä on nyt tekijä X lisätty selvästi.
En tiedäkään, kunhan vain mietin "ääneen". Tää keskustelu on alusta asti ollut sillä tavalla vammaista, että aluksi kaikki epäilyttävät kuolemat olivat ilman muuta covidin syytä ja nyt myöhemmin kun porukkaa kuolee, niin se on tietenkin covid-rokotteen syytä. Ihan samanlaista järjetöntä vaahtoamista alusta loppuun.
 
En tiedäkään, kunhan vain mietin "ääneen". Tää keskustelu on alusta asti ollut sillä tavalla vammaista, että aluksi kaikki epäilyttävät kuolemat olivat ilman muuta covidin syytä ja nyt myöhemmin kun porukkaa kuolee, niin se on tietenkin covid-rokotteen syytä. Ihan samanlaista järjetöntä vaahtoamista alusta loppuun.
No on noita yllätykseen kuolleita nuoria vaan tullut enemmän liittyen piikityksiin joten todellakin näistä puhutaan ääneen. Ei kaikki ole mutta osa selvästi on.
 
Rajoitukset ja ihmisten pelottelu ruton omaisella taudilla ei ainakaan kannustanut ihmisiä liikkumaan.
Plus Pakkotoistolla sanottiin, että ihmiset räkii salin peiliin ja sitten sieltä se korona hyppää kaikkiin. Samoin bodarit huutaa niin kovaa salilla että se tarttuu kaikkiin, niin kovaa huutavat, että terve ihminen tartuttaa olemattoman koronan toiseen ihmiseen, joka menee ja nuolee peiiä jonne bodari huusi BOOM kun poseerasi. Samoin treenaajien immuniteetti oli huono kun treenataan niin kovaa. Tämä kaikki täältä kun koronan rinkirunkkaus oli parhaimmillaan. Samat tyypit pitää nyt turpansa kiinni hyvin visusti.

Mä olen treenannut koko koronan ajan normaalisti ja sain sen jostain 5 päiväksi 37,5 kuumetta. Sen jälkeen en olekaan ollut kipee, mutta mulla onkin kauheen huono immuniteetti Pakkotoiston koronapakottajien mukaan. Kyllä vituttais jos olis hakannut rokotteita ja ollut treenaamatta maski naamalla himassa. Vittu että vituttais olla hukannut elämästään pari vuotta nuhan takia. Edelleen näkee jotain täysin mielisairaita ihmisiä jotka ovat autossa yksin maski naamallaan.
 
En tiedäkään, kunhan vain mietin "ääneen". Tää keskustelu on alusta asti ollut sillä tavalla vammaista, että aluksi kaikki epäilyttävät kuolemat olivat ilman muuta covidin syytä ja nyt myöhemmin kun porukkaa kuolee, niin se on tietenkin covid-rokotteen syytä. Ihan samanlaista järjetöntä vaahtoamista alusta loppuun.
Aina parin kuukauden välein saa jankata tätä samaa, mutta:

Eipä täällä nyt montaa hahmoa ole ketkä laittaa jok'ikistä kuolemaa piikin syyksi. Ennemminkin täällä on (mielestäni aiheellisesti) spekuloitu sillä, montako kuolemaa nuo "turvalliset ja tehokkaat" piikit ovat aiheuttaneet.

Oliko sinulla jokin arvio, kun ilmeisesti olet sitä mieltä että nuo urheilijoiden kuolemat ei suinkaan kaikki ole piikkien syytä? Minunkin mielestäni siinä voi olla taustalla vaikka mitä muuta, mutta pahaa pelkään että mrna-rokotteet ovat syypäitä osaan noista. Mikä olisi sääli, koska niitä nimenomaan markkinoitiin turvallisina.

Ja kiinnostaako sinua lainkaan selvittää, mikä noiden osuus todella on?
 
Aina parin kuukauden välein saa jankata tätä samaa, mutta:

Eipä täällä nyt montaa hahmoa ole ketkä laittaa jok'ikistä kuolemaa piikin syyksi.
Mulla ainakin muistui mieleen tämä hiljattainen kainalopallon pelaajan tuupertuminen, joka tähänkin ketjuun linkitettiin. Kukaan ei kuollut, mutta joillakin oli "murhaaja" silti jo etukäteen tiedossa. Vaikka kaikki ei tällaisiin haksahdakaan, niin silti naurattaa tällainen hätäisyys tehdä johtopäätöksiä.
Ja oleellinen osa sitä mainitsemaasi spekulointia on myöskin kyseenalaistaminen, ellei tarkoitus ole vain aivottomasti hössöttää menemään zerottajien tapaan.
 
Mulla ainakin muistui mieleen tämä hiljattainen kainalopallon pelaajan tuupertuminen, joka tähänkin ketjuun linkitettiin. Kukaan ei kuollut, mutta joillakin oli "murhaaja" silti jo etukäteen tiedossa. Vaikka kaikki ei tällaisiin haksahdakaan, niin silti naurattaa tällainen hätäisyys tehdä johtopäätöksiä.
Ja oleellinen osa sitä mainitsemaasi spekulointia on myöskin kyseenalaistaminen, ellei tarkoitus ole vain aivottomasti hössöttää menemään zerottajien tapaan.
Tässä spekuloidaan ja avataan tätä kusetusta edelleen. Nyt tää vertaa zerottajiin kun asioista puhutaan ääneen.
Vastineeksi olisi kiva jos julkisesti ja virallisesti tehtäisiin kunnon tutkimuksia, missä mukana covid rokottamattomat jne. mutta näitä ei haluta tehdä jostain syystä mikä taas kertoo asioista.
 
Mulla ainakin muistui mieleen tämä hiljattainen kainalopallon pelaajan tuupertuminen, joka tähänkin ketjuun linkitettiin. Kukaan ei kuollut, mutta joillakin oli "murhaaja" silti jo etukäteen tiedossa. Vaikka kaikki ei tällaisiin haksahdakaan, niin silti naurattaa tällainen hätäisyys tehdä johtopäätöksiä.
Ja oleellinen osa sitä mainitsemaasi spekulointia on myöskin kyseenalaistaminen, ellei tarkoitus ole vain aivottomasti hössöttää menemään zerottajien tapaan.
Kyllä kyllä, ja ihan aiheesta tuota voi spekuloida. Mutta sä et pysty nyt ottamaan kantaa näihin, vai?

”Oliko sinulla jokin arvio, kun ilmeisesti olet sitä mieltä että nuo urheilijoiden kuolemat ei suinkaan kaikki ole piikkien syytä?

Ja kiinnostaako sinua lainkaan selvittää, mikä noiden osuus todella on?”

On ihan ok sanoa, jos asia ei kiinnosta niin sitten tiedän jättää kommenttisi huomiotta jatkossa.
 
Kyllä kyllä, ja ihan aiheesta tuota voi spekuloida. Mutta sä et pysty nyt ottamaan kantaa näihin, vai?
Spekuloida voi toki, mutta onko se kovin mielekästä enää lähtiessään lapasesta? Itse ainakin joudan odotella viime vuoden kuolintilastoja ja katsoa, löytyisikö sieltä mitään vahvistusta näille arvailuille.
”Oliko sinulla jokin arvio, kun ilmeisesti olet sitä mieltä että nuo urheilijoiden kuolemat ei suinkaan kaikki ole piikkien syytä?

Ja kiinnostaako sinua lainkaan selvittää, mikä noiden osuus todella on?”
Kyllä kiinnostaa, mutta ei hetken mielijohteesta jaettujen videoiden tai iltapäivälehtien juttujen linkittäminen mitään varsinaista selvitystyötä ole.
 
Spekuloida voi toki, mutta onko se kovin mielekästä enää lähtiessään lapasesta? Itse ainakin joudan odotella viime vuoden kuolintilastoja ja katsoa, löytyisikö sieltä mitään vahvistusta näille arvailuille.

Kyllä kiinnostaa, mutta ei hetken mielijohteesta jaettujen videoiden tai iltapäivälehtien juttujen linkittäminen mitään varsinaista selvitystyötä ole.
Sähän olit kujalla koko koronan alusta alkaen . Et siis vieläkää usko että korona lussu/propagandaa (poliittinen) ja ongelma Mrna.

Pokkaa on väittää ainakin viimeiseen asti
 
Sähän olit kujalla koko koronan alusta alkaen . Et siis vieläkää usko että korona lussu/propagandaa (poliittinen) ja ongelma Mrna.

Pokkaa on väittää ainakin viimeiseen asti
No jos nyt vaikka ensialkuun kertoisit mitä olen väittänyt, josta pitäisin kiinni loppuun asti? Alusta asti olen lähinnä keskittynyt kommentoimaan, mitä kaikkea älytöntä tämän touhun ympärillä on sanottu tai tehty.
Vaikka en täällä sitä ole sanonutkaan, niin odotin tämän olevan taas vain yksi "lintuinfluenssa", joka unohtuu parissa kuukaudessa ja siinä olin pahasti väärässä. Siinä en mielestäni ole edelleenkään väärässä, että kaikenlaisten flunssakausien aikana on edelleen vaikea saada asioitua julkisen terveydenhuollon parissa, koska sairaaloiden venymiskyky tuntuu olevan täysin olematon ja aina kaikki ei-kiireellinen hoitotarve lykätään hamaan tulevaisuuteen.
 
No jos nyt vaikka ensialkuun kertoisit mitä olen väittänyt, josta pitäisin kiinni loppuun asti? Alusta asti olen lähinnä keskittynyt kommentoimaan, mitä kaikkea älytöntä tämän touhun ympärillä on sanottu tai tehty.
Vaikka en täällä sitä ole sanonutkaan, niin odotin tämän olevan taas vain yksi "lintuinfluenssa", joka unohtuu parissa kuukaudessa ja siinä olin pahasti väärässä. Siinä en mielestäni ole edelleenkään väärässä, että kaikenlaisten flunssakausien aikana on edelleen vaikea saada asioitua julkisen terveydenhuollon parissa, koska sairaaloiden venymiskyky tuntuu olevan täysin olematon ja aina kaikki ei-kiireellinen hoitotarve lykätään hamaan tulevaisuuteen.


Huono on näköjää muisti monee kertaa sum kans väännettiin tästä aiheesta
 
Spekuloida voi toki, mutta onko se kovin mielekästä enää lähtiessään lapasesta? Itse ainakin joudan odotella viime vuoden kuolintilastoja ja katsoa, löytyisikö sieltä mitään vahvistusta näille arvailuille.

Kyllä kiinnostaa, mutta ei hetken mielijohteesta jaettujen videoiden tai iltapäivälehtien juttujen linkittäminen mitään varsinaista selvitystyötä ole.
No netissä saa tottua siihen että jengillä lähtee lapasesta, eihän siitä tartte välittää tai kommentoida jos tuntuu yliampuvalta.. Tai saahan sitä kiertää kaikki mahdolliset palstat ja somet huutamassa tuuleen, jos siltä tuntuu toki.

Ja selvitystyöstä - sehän tässä just vähän on että kukaan virallinen taho ei tunnu olevan kiinnostunut tutkimaan tai selvittämään noita todellisia lukumääriä, mitä ihmiset on saaneet vakavia haittavaikutuksia, tai jopa kuolleet. Se ei tule tapahtumaan ainakaan sillä että tuomitaan kaikki mahdolliset "iltapäivälehtien jutut tai videot" perättömiksi. Ite ainakin jaan niitä juttuja tänne, ainakin sellaisia mitä koen asiallisiksi. Tässä vaiheessa tuntuu, että se on aika pieni juttu mitä voi tehdä sen eteen että nämä asiat saataisiin aidosti selvitetyksi. En ole aktiivinen missään somessa joten teen sen täällä.

Ja aiheeseen liittyen..



View: https://youtu.be/NZhzWzoPB3M


"76-year-old man with Parkinson’s disease Died three weeks after third COVID-19 vaccination .. Family of the deceased requested an autopsy, due to ambiguous clinical signs before death.. The findings corroborate previous reports of encephalitis and myocarditis caused by gene-based COVID-19 vaccines."

Vähän tiivistettynä, sydän- ja aivotulehdukseen liittyvät kuolemat rokotetuissa on hankalia tutkittavia, kun ei tiedetä onko vaivat aiheutuneet covid-19 taudista vai rokotteesta. Tässä ruumiinavauksen yhteydessä tehdyssä tutkimuksessa todettiin, että kuoleman oli aiheuttanut rokotteen synnyttämä piikkiproteiini.

No, tuossa nyt on yksi iäkäs kuollut, joka ilmeisesti menehtyi rokotteeseen. Ja Suomessakin on tänä vuonna ollut ylikuolleisuutta erityisesti ikäihmisissä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom