Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vielä jaksaa zerottajat vaatia toimia ja piikkejä:
katso liitettä 250708
No siinähän se oleellinen eli poliittinen tauti."Tällaiset päätökset eivät eivät olevainlääketieteellisiä, vaan vaativat vaaleilla ansaittua poliittista mandaattia."
Covid fanbasekin heräs^Kyllä mä sanoisin, että jotain perää tuossa treenaamisen vähenemisessä(+ lisääntynyt etätyöskentely) sydäreihin on, sillä onhan siellä melkoinen aikapommi tikittänyt jo pidemmän aikaa:
katso liitettä 250713
Vähän hassua vaan antaa ymmärtää, että koko ongelma olisi syntynyt vasta covidin aikana.
MISTÄ TIEDÄT - VAI PÄÄTYYKÖ VAIN URHEILIJOIDEN SYDÄRIT OTSIKOIHIN, KUN NE TAPAHTUVAT YLEISÖN EDESSÄ? Eihän ketään kiinnosta, jos joku saa omassa pikku neukkukuutiossaan sydärin ja kuukahtaa - paitsi vasta sitten, kun naapurit valittavat hajusta.Covid fanbasekin heräs
Jännä miten noita sydäreitä ON NIMENOMAAN OLLUT NIILLÄ JOTKA URHEILEE
Et säkään tiedä, mutta tuosta on kerrottu että näitä "sattumia" on runsaasti. Eli voit pyyhkiä ne covid fanbase shillaukset heti pois, että kyse olisi vaan koska porukka paskemmassa kunnossa. Tässä on nyt tekijä X lisätty selvästi.MISTÄ TIEDÄT - VAI PÄÄTYYKÖ VAIN URHEILIJOIDEN SYDÄRIT OTSIKOIHIN, KUN NE TAPAHTUVAT YLEISÖN EDESSÄ? Eihän ketään kiinnosta, jos joku saa omassa pikku neukkukuutiossaan sydärin ja kuukahtaa - paitsi vasta sitten, kun naapurit valittavat hajusta.
En tiedäkään, kunhan vain mietin "ääneen". Tää keskustelu on alusta asti ollut sillä tavalla vammaista, että aluksi kaikki epäilyttävät kuolemat olivat ilman muuta covidin syytä ja nyt myöhemmin kun porukkaa kuolee, niin se on tietenkin covid-rokotteen syytä. Ihan samanlaista järjetöntä vaahtoamista alusta loppuun.Et säkään tiedä, mutta tuosta on kerrottu että näitä "sattumia" on runsaasti. Eli voit pyyhkiä ne covid fanbase shillaukset heti pois, että kyse olisi vaan koska porukka paskemmassa kunnossa. Tässä on nyt tekijä X lisätty selvästi.
No on noita yllätykseen kuolleita nuoria vaan tullut enemmän liittyen piikityksiin joten todellakin näistä puhutaan ääneen. Ei kaikki ole mutta osa selvästi on.En tiedäkään, kunhan vain mietin "ääneen". Tää keskustelu on alusta asti ollut sillä tavalla vammaista, että aluksi kaikki epäilyttävät kuolemat olivat ilman muuta covidin syytä ja nyt myöhemmin kun porukkaa kuolee, niin se on tietenkin covid-rokotteen syytä. Ihan samanlaista järjetöntä vaahtoamista alusta loppuun.
Plus Pakkotoistolla sanottiin, että ihmiset räkii salin peiliin ja sitten sieltä se korona hyppää kaikkiin. Samoin bodarit huutaa niin kovaa salilla että se tarttuu kaikkiin, niin kovaa huutavat, että terve ihminen tartuttaa olemattoman koronan toiseen ihmiseen, joka menee ja nuolee peiiä jonne bodari huusi BOOM kun poseerasi. Samoin treenaajien immuniteetti oli huono kun treenataan niin kovaa. Tämä kaikki täältä kun koronan rinkirunkkaus oli parhaimmillaan. Samat tyypit pitää nyt turpansa kiinni hyvin visusti.Rajoitukset ja ihmisten pelottelu ruton omaisella taudilla ei ainakaan kannustanut ihmisiä liikkumaan.
Aina parin kuukauden välein saa jankata tätä samaa, mutta:En tiedäkään, kunhan vain mietin "ääneen". Tää keskustelu on alusta asti ollut sillä tavalla vammaista, että aluksi kaikki epäilyttävät kuolemat olivat ilman muuta covidin syytä ja nyt myöhemmin kun porukkaa kuolee, niin se on tietenkin covid-rokotteen syytä. Ihan samanlaista järjetöntä vaahtoamista alusta loppuun.
Mulla ainakin muistui mieleen tämä hiljattainen kainalopallon pelaajan tuupertuminen, joka tähänkin ketjuun linkitettiin. Kukaan ei kuollut, mutta joillakin oli "murhaaja" silti jo etukäteen tiedossa. Vaikka kaikki ei tällaisiin haksahdakaan, niin silti naurattaa tällainen hätäisyys tehdä johtopäätöksiä.Aina parin kuukauden välein saa jankata tätä samaa, mutta:
Eipä täällä nyt montaa hahmoa ole ketkä laittaa jok'ikistä kuolemaa piikin syyksi.
Tässä spekuloidaan ja avataan tätä kusetusta edelleen. Nyt tää vertaa zerottajiin kun asioista puhutaan ääneen.Mulla ainakin muistui mieleen tämä hiljattainen kainalopallon pelaajan tuupertuminen, joka tähänkin ketjuun linkitettiin. Kukaan ei kuollut, mutta joillakin oli "murhaaja" silti jo etukäteen tiedossa. Vaikka kaikki ei tällaisiin haksahdakaan, niin silti naurattaa tällainen hätäisyys tehdä johtopäätöksiä.
Ja oleellinen osa sitä mainitsemaasi spekulointia on myöskin kyseenalaistaminen, ellei tarkoitus ole vain aivottomasti hössöttää menemään zerottajien tapaan.
Kyllä kyllä, ja ihan aiheesta tuota voi spekuloida. Mutta sä et pysty nyt ottamaan kantaa näihin, vai?Mulla ainakin muistui mieleen tämä hiljattainen kainalopallon pelaajan tuupertuminen, joka tähänkin ketjuun linkitettiin. Kukaan ei kuollut, mutta joillakin oli "murhaaja" silti jo etukäteen tiedossa. Vaikka kaikki ei tällaisiin haksahdakaan, niin silti naurattaa tällainen hätäisyys tehdä johtopäätöksiä.
Ja oleellinen osa sitä mainitsemaasi spekulointia on myöskin kyseenalaistaminen, ellei tarkoitus ole vain aivottomasti hössöttää menemään zerottajien tapaan.
Spekuloida voi toki, mutta onko se kovin mielekästä enää lähtiessään lapasesta? Itse ainakin joudan odotella viime vuoden kuolintilastoja ja katsoa, löytyisikö sieltä mitään vahvistusta näille arvailuille.Kyllä kyllä, ja ihan aiheesta tuota voi spekuloida. Mutta sä et pysty nyt ottamaan kantaa näihin, vai?
Kyllä kiinnostaa, mutta ei hetken mielijohteesta jaettujen videoiden tai iltapäivälehtien juttujen linkittäminen mitään varsinaista selvitystyötä ole.”Oliko sinulla jokin arvio, kun ilmeisesti olet sitä mieltä että nuo urheilijoiden kuolemat ei suinkaan kaikki ole piikkien syytä?
Ja kiinnostaako sinua lainkaan selvittää, mikä noiden osuus todella on?”
Sähän olit kujalla koko koronan alusta alkaen . Et siis vieläkää usko että korona lussu/propagandaa (poliittinen) ja ongelma Mrna.Spekuloida voi toki, mutta onko se kovin mielekästä enää lähtiessään lapasesta? Itse ainakin joudan odotella viime vuoden kuolintilastoja ja katsoa, löytyisikö sieltä mitään vahvistusta näille arvailuille.
Kyllä kiinnostaa, mutta ei hetken mielijohteesta jaettujen videoiden tai iltapäivälehtien juttujen linkittäminen mitään varsinaista selvitystyötä ole.
No jos nyt vaikka ensialkuun kertoisit mitä olen väittänyt, josta pitäisin kiinni loppuun asti? Alusta asti olen lähinnä keskittynyt kommentoimaan, mitä kaikkea älytöntä tämän touhun ympärillä on sanottu tai tehty.Sähän olit kujalla koko koronan alusta alkaen . Et siis vieläkää usko että korona lussu/propagandaa (poliittinen) ja ongelma Mrna.
Pokkaa on väittää ainakin viimeiseen asti
No jos nyt vaikka ensialkuun kertoisit mitä olen väittänyt, josta pitäisin kiinni loppuun asti? Alusta asti olen lähinnä keskittynyt kommentoimaan, mitä kaikkea älytöntä tämän touhun ympärillä on sanottu tai tehty.
Vaikka en täällä sitä ole sanonutkaan, niin odotin tämän olevan taas vain yksi "lintuinfluenssa", joka unohtuu parissa kuukaudessa ja siinä olin pahasti väärässä. Siinä en mielestäni ole edelleenkään väärässä, että kaikenlaisten flunssakausien aikana on edelleen vaikea saada asioitua julkisen terveydenhuollon parissa, koska sairaaloiden venymiskyky tuntuu olevan täysin olematon ja aina kaikki ei-kiireellinen hoitotarve lykätään hamaan tulevaisuuteen.
No netissä saa tottua siihen että jengillä lähtee lapasesta, eihän siitä tartte välittää tai kommentoida jos tuntuu yliampuvalta.. Tai saahan sitä kiertää kaikki mahdolliset palstat ja somet huutamassa tuuleen, jos siltä tuntuu toki.Spekuloida voi toki, mutta onko se kovin mielekästä enää lähtiessään lapasesta? Itse ainakin joudan odotella viime vuoden kuolintilastoja ja katsoa, löytyisikö sieltä mitään vahvistusta näille arvailuille.
Kyllä kiinnostaa, mutta ei hetken mielijohteesta jaettujen videoiden tai iltapäivälehtien juttujen linkittäminen mitään varsinaista selvitystyötä ole.