Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onneks ei ole omat KUNTIT vielä armeijaikäsiä, mulla olis kyllä ihan vitun iso ongelma jos heidät siellä pakkopiikitettäisiin - varmaan vieläpä jonkun "lääkintäaliupseerin" toimesta suoraan sydämeen.
Nyt luojan kiitos kuntit saavat itse jo päättää 4. piikin osalta. Mimmeillä tilanne on synkempi tai miksi lie heitä ei mainita ollenkaan.

Uudella linjaukselle halutaan Kiurun mukaan varmistaa, että mahdollisimman moni koronarokotteen haluava myös saa rokotteen.


”Mutta emme voi pakottaa kuntia tiettyyn yhteiseen muottiin.”
 
Jos nyt kiinalaisten zerokuri pettää ja tauti saa pyyhkäistä väestön läpi, niin kuinkahan asia selitellään, jos siitä ei seuraa terveyskatastrofia? Tämähän on koko läntisen establismentin pahin painajainen. Naiivi väestö selvis görrestä ilman mRNA ihmelääkettä?!
 
Voisko joku tehä semmosen yksinkertaisen lemmings-tyylisen pelin puhelimeen missä ois tarkoituksena ohjata lampaat rokotettavaksi. Pelaisin mieluusti päivän tylsinä hetkinä. 😁

Edit. Ketä huijaan pelaisin ihan vitusti. 😂
 
Voisko joku tehä semmosen yksinkertaisen lemmings-tyylisen pelin puhelimeen missä ois tarkoituksena ohjata lampaat rokotettavaksi. Pelaisin mieluusti päivän tylsinä hetkinä. 😁

Edit. Ketä huijaan pelaisin ihan vitusti. 😂
Toi onnistuis helposti kun olis se peruspeli mihin modelit muuttais lampaiks ja sitten se luola tai ovi mihin ne piti johtaa olis joku VAX STOP merkki vaan päällä.
 
Jartsakin tekee pesäeroa zeroleiriin:
1669719411617.png
 
Pientä takapotkua koronarajoituksista mutta nehän oli tosiaan aivan välttämättömiä ja myös erittäin tehokkaita keinoja koronan torjunnassa, hehe.


Hän arvioi, että muutoksen taustalla vaikuttaa todennäköisesti koronapandemia ja ihmisten muuttunut käyttäytyminen. Korona-aika ihmiset eivät matkustaneet, jolloin rajojen sisäpuolelle ei rantautunut viruksia samalla tavalla. Lapset ovat myös olleet enemmän kodin suojissa koronarajoitusten vuoksi.
 
Olen ollut aistivinani, että ihmiset jotka jättäneet kahteen piikkiin luulevat olevansa jotenkin paremmassa turvassa edelleen. Eivät pysty myöntämään olevansa samalla viivalla rokottamattomien kanssa.
Onhan ne kun tajusivat lopettaa ajoissa. Ainakin jos tilastoja katselee, niin kolmannen haku oli se ratkaiseva virhe. Taitaa kaikki näistä nykyään vähän väliä sairastelijoista olla juuri näitä kolmen piikin hakijoita.
 
Olen ollut aistivinani, että ihmiset jotka jättäneet kahteen piikkiin luulevat olevansa jotenkin paremmassa turvassa edelleen. Eivät pysty myöntämään olevansa samalla viivalla rokottamattomien kanssa.
No jaa ovatkohan edes. Siihen malliin ovat kipeänä kokoajan, että näkisi olevani eellä.
 
Voisko joku tehä semmosen yksinkertaisen lemmings-tyylisen pelin puhelimeen missä ois tarkoituksena ohjata lampaat rokotettavaksi. Pelaisin mieluusti päivän tylsinä hetkinä. 😁

Edit. Ketä huijaan pelaisin ihan vitusti. 😂
Hah, tässähän ois hyvä syy opetella Swiftiä. Ja hajota Xcodeen.
 
Eikö tuo Sarasvuo juuri viime vuonna mollannut rokottamattomat alimpaan helvettiin?

Todellakin. Laitto myös kuvia someen kun oli käyny nappaan piikin ja puhu siitä nimellä ”vapausseerumi”.
 
Olin tuossa juuri salilla ja lämmitellessä vilahti töllöttimessä Ylen uutisotsikko sekunnin ajan ja olin aivan varma, että luin väärin, mutta päätin tsekata. Katsokaapa tätä. En muista nähneeni mitään näin sakeaa sen jälkeen, kun vuodenvaihteessa valtamedia ajoi alas pelko/vihapropagandakampanjansa.

Mitä helvetin foliohattu-salaliittoteorioita Yle julkaisee veronmaksajien rahoilla? Yle päätti siis julkaista jonkun tiedevastaisen professorin mielipiteen, jonka mukaan korona on kansanterveydellinen uhka ja sitä voidaan taistella koronarokotteilla. Kyllä, luitte oikein, koronarokotteilla :ROFLMAO:

Kyllä P-L tietää

View: https://mobile.twitter.com/lasleh/status/1597597066636787712
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom