Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
P-L vänkää vastaan.

P-L on lausunnoissaan johdonmukainen:

Tilastoivatko muut EU-maat koronakuolemat samalla tavoin kuin Suomi, eli ovatko eri maiden koronakuolinluvut toisiinsa nähden vertailukelpoisia?

– Toki maiden tilastointitavoissa on eroja.


1669611964438.jpeg
 
Eikös nämä ollut vain merkkejä siitä, että rokote toimii. :)
No todellakin, ei kipuu ei hyötyy. Rokotejonos eka rokotejonos vika.

Samaan tapaan kuin minä sain kuulla olevani tussuperse pelkuri kun epäröin (enkä ottanut) covid-rokotetta, niin kaipa nuokin ukkelit on vain tussuperse valkoisia miehiä, jotka pelkäävät pientä flimmeriä. Mitä vittuu, mitä ne pelkää.
 
Onko täällä ollut paljon keskustelua Kiinan koronatoimien vastaisista mielenosoituksista? Mitähän siellä tapahtuu lähiaikoina, antaako hallinto myöten ja alkaa höllentämään koronatoimia, vai vedetäänkö entistä hullummaks ja kaikki mielenosoittajat vankilaan..?
 
Onko täällä ollut paljon keskustelua Kiinan koronatoimien vastaisista mielenosoituksista? Mitähän siellä tapahtuu lähiaikoina, antaako hallinto myöten ja alkaa höllentämään koronatoimia, vai vedetäänkö entistä hullummaks ja kaikki mielenosoittajat vankilaan..?
Kaipa ne antaa jengin tuuletella niitä valkoisia lappujaan niin kauan jos eivät riko paikkoja ja tule kolistelemaan liian näkyville paikoille. Jos homma menee liian rumaksi niin veikkaan että pamputus alkaa.

Se mitä itse toivoisin tapahtuvaksi, olisi että puhemies heivattaisiin niskaperseotteella Siperiaan - not gonna happen..
 
Kaipa ne antaa jengin tuuletella niitä valkoisia lappujaan niin kauan jos eivät riko paikkoja ja tule kolistelemaan liian näkyville paikoille. Jos homma menee liian rumaksi niin veikkaan että pamputus alkaa.
Jotenkin paljon helpompi kuvitella kiinalaiset poliisit pamputtamassa kuin mielenosoittajat rikkomassa paikkoja, veikkaan siis itse että pamputus alkaa hetkenä minä hyvänä. Ja sille tielle kun kerran lähdetään niin sittenhän ei varsinkaan enää peräännytä vaikka järki sotisikin vastaan, samaan tyyliin kuin Putinska Ukrainassa. Tavallaan vallankumousta toivois, mutta en tiedä kaipaisko tähän maailmantilanteeseen enää sellaista lisämaustetta.
 
Jotenkin paljon helpompi kuvitella kiinalaiset poliisit pamputtamassa kuin mielenosoittajat rikkomassa paikkoja, veikkaan siis itse että pamputus alkaa hetkenä minä hyvänä. Ja sille tielle kun kerran lähdetään niin sittenhän ei varsinkaan enää peräännytä vaikka järki sotisikin vastaan, samaan tyyliin kuin Putinska Ukrainassa. Tavallaan vallankumousta toivois, mutta en tiedä kaipaisko tähän maailmantilanteeseen enää sellaista lisämaustetta.
Et varmaan haluaisi, koska se tarkoittaisi että kommarit olisi taas montunreunalla.
 
Ei oo kukaan hetkeen enää puhunut apinarokosta - eikös sen simulaation mukaan koko maapallon pitäisi olla jo karanteenissa, vai miten se nyt menikään?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom