Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
WEF ajaa jo nyt hienosti meidän tavan ihmisten asiaa, upeaa päästä osallistumaan (jossain vaiheessa) johonkin näin hienoon ja ylevään. Muistetaan vielä, että WEF on innokkaimmin ajamassa (ensin) EU:ssa käteisen rahan poistamista käytöstä, kuka sitä nyt käteisellä mitään tekee, kun meille tarjotaan näin hieno vaihtoehto. Meitä odottaa hieno (hiilidioksiiditon) tulevaisuus! Odotan jo malttamattomana!On kyllä kätevä tuo henkilökohtainen QR-koodi. Sitähän voi suoraan soveltaa koronan lisäksi vaikka mihin muihinkin tärkeiden tavotteiden saavuttamiseen ikään kuin kannustimena, nyt kun on ilmastohätätilat sun muut päällä. Tosi kätevä systeemi. Vaikea nähdä mitään riskiä kenellekään tuon käytön laajentamisessa jos ei ole mitään salattavaa. Sehän on vain paistorasvaa.
Kannattaahan tuota järjestelmää hyödyntää muuallakin nyt kun se kerran on olemassa, ettei mene hukkaan.
https://greatgameindia.com/no-clinical-trials-covid-vaccines/The “Future Framework” would take the “flu strain selection process” that fails every year and apply it to future (reformulated) Covid-19 shots. Federal bureaucrats, many of whom have financial conflicts of interest, would choose which SARS-CoV-2 variants to include in a yearly (or twice-yearly) Covid-19 shot. In the process, all future Covid-19 shots will be deemed automatically “safe and effective” without further clinical trials.
Antais nyt vaan sitä rokotetta kaikille halukkaille. Kunhan kukaan ei pakota sitä meille muille millään lailla.Tapio tahtoo lissee jabeja.
![]()
Tapio Sadeojan kolumni: Tuhansia kuollut koronaan Suomessa? Kaikki harhaa vaan on
4 832 kuollut koronaan. Juhannukseen mennessä tilastoihin ehtineenä, kirjoittaa Tapio Sadeoja.www.is.fi
Kyllähän näitä rokoteriippuvaisia on paljon. Addiktio kai sekin sitten.Antais nyt vaan sitä rokotetta kaikille halukkaille. Kunhan kukaan ei pakota sitä meille muille millään lailla.
Tapio saattaisi toisaalta kysyä myös, onko ehkä jotain syytä olla rokottamatta ihan mielivaltaisesti. Mikä voisi olla sellainen syy, paitsi se että rokotteista voi olla jotain haittaa? Mitähän se THL voisi tietää terveiden ihmisten rokottamisesta, mitä me muut ei..?
Mä luulen että näillä rokoteriippuvaisilla on joku piilevä ongelma ja tällaiset vastaavat sekoilut antaa näille tärkeyden tuntoa somessa jne. Olen kuullu jopa heittoa kuinka kätevää kun maski peittää silmänaluset tai jotain niin hyvä :DKyllähän näitä rokoteriippuvaisia on paljon. Addiktio kai sekin sitten.
Iltapäivälehtien kolumnit korreen liittyen ovat kyllä olleet kahden vuoden aikana sitä sakeinta paskaa. Tämä moniin muihin verrattuna jopa ihan asiallinen. Pitääpä kaivaa joku klassikko kolumni parin vuoden ajalta. Onneksi internet ei unohda.
Joo kuullut myös kuinka kätevää on, kun ei tarvii meikata kun silmät :DMä luulen että näillä rokoteriippuvaisilla on joku piilevä ongelma ja tällaiset vastaavat sekoilut antaa näille tärkeyden tuntoa somessa jne. Olen kuullu jopa heittoa kuinka kätevää kun maski peittää silmänaluset tai jotain niin hyvä :D
Jos hän ei ollut hakenut vielä viidettä.Bussipysäkki Jokelassa, Tuusulassa, keskellä ei mitään. Ketään ei näy missään, jossei ohiajavan autoja lasketa. Ukkeli seisoo polttavassa helteessä naamari päässä. Nyt ei ihan voi ymmärtää.
Jos hän ei ollut hakenut vielä viidettä.
View: https://twitter.com/nuusa_/status/1542045627839823873?t=GvndH2Qe8P2pRaI7d1-w3g&s=19
Jos hän ei ollut hakenut vielä viidettä.
View: https://twitter.com/nuusa_/status/1542045627839823873?t=GvndH2Qe8P2pRaI7d1-w3g&s=19
Heh, P-L vois kilauttaa itse pääpirulle ja kysyä kuinka tuote toimii.Faucilla ei omat lääkkeet oikein toimi. Ensin tuplamaskit ja nelospiikit. Görre iski ja sitten kun erehtyi ottamaan paxlovidia varmuudeksi niin tuli uudelleen kipeeks:
![]()
Anthony Fauci Suffers Paxlovid Rebound in Second Virus Humiliation This Month
America's foremost Corona astrologer is now on his "second course of treatment"www.eugyppius.com
Eikös juuri siinä ennen sotaa ollut myös valtavia mielenosoituksia rekkoineen päivineen ympäri maailmaa. Porukka oli aivan kypsynyt kaikkeen paskaan ja siinä kohtaa näytti, että ois jotain valoa tunnelin päässä.Ei yhtää haiskahda... Tilanne pahempi ku ikinä. Ylikuolleiluus isompi ku vuosikausiin. Jengii tippuu ku heinää.
Ei enää uutisoida lähes ollenkaan. Saatu käännettyy lampaiden mielenkiinto ihan toisaalle. Ukrainan sota.
Just näppärästi alko Ukrainanan sota samaan aikaan ku ylikuolleisuus lähti jyrkkään nousuun.
Ei näin ultimaattista perseilyä voi vain lakaista maton alle.Kuinka kauan te rahka-aivot jaksatte jauhaa tätä samaa? Pari kolme vuotta vielä?![]()