Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Onko tässä ketjussa ollu yhtäkään oikeasti rokotevastaista? On aika hemmetin iso ero siinä oletko kaikkia rokotteita vastaan vai oletko esim. terve nuori joka toteaa, että eipä taida olla mitään tarvetta koronarokotteelle ja jättää sen ottamatta.

Ok, no hyvä jos mielipiteet koskee vain koronarokotteita. En kyllä silti siinäkään tapauksessa ymmärrä sitä täyttä mutuilua tai mutkien suoraksi vetämistä mitä täällä monet harrastaa ja sitten siihen perään niitä "mitäs minä sanoin"-kommentteja, jos mitään oikeaa faktatietoa ei ole tarjota.

^^Laitetaanpa linkki tuohon Miken juttuun:

Siellä lopussa on aika oleellinen selvennys:
"Artikkelia on korjattu, sillä myös lähteenä käytetty Bloomberg on korjannut uutistaan: EMA viittaa immuunivasteeseen eli immuunireaktioon (engl. immune response), ei immuunipuolustukseen tai -järjestelmään (engl. immune system). Immuunivaste tarkoittaa elimistön tapaa reagoida kohtaamaansa antigeeniin."

Nämä käsitteet ovat aika lahjakkaasti mennyt täällä keskusteluissa sekaisin.
No mä en tiedä, onko sillä niin hirveästi merkitystä, puhutaanko immuunivasteesta vai -reaktiosta. Kyllä mä mielelläni säilytän molemmat terveellä tasolla, enkä ihan turhaan viitsis ottaa riskiä että kumpikaan heikkenee. Varsinkin kun viranomaiset viestii mitä sattuu ja korjailee jälkikäteen. Vai korjaako media heidän puolestaan, ei sitä kukaan tunnu edes tietävän. Me ollaan tässä taas tämän saman asian äärellä, että noi kansankynttilät saa sanoa ihan mitä vaan ja joku sen selittelee sitten jälkikäteen nätisti.

Tässä muuten vähän tuoreempaa tietoa asiasta jenkkilän suunnalta. Ei tuo nyt ihan kauhean hyvältä näytä..

View: https://youtu.be/nX9j4GLQhLo

No mä en tiedä, onko sillä niin hirveästi merkitystä, puhutaanko immuunivasteesta vai -reaktiosta. Kyllä mä mielelläni säilytän molemmat terveellä tasolla, enkä ihan turhaan viitsis ottaa riskiä että kumpikaan heikkenee. Varsinkin kun viranomaiset viestii mitä sattuu ja korjailee jälkikäteen. Vai korjaako media heidän puolestaan, ei sitä kukaan tunnu edes tietävän. Me ollaan tässä taas tämän saman asian äärellä, että noi kansankynttilät saa sanoa ihan mitä vaan ja joku sen selittelee sitten jälkikäteen nätisti.

Tässä muuten vähän tuoreempaa tietoa asiasta jenkkilän suunnalta. Ei tuo nyt ihan kauhean hyvältä näytä..

View: https://youtu.be/nX9j4GLQhLo

Kyllä ne tähän selityksen kaivaa. On kato helpompaa vaan ottaa piikki kun muuten joutuu omia aivoja käyttämään.

Ok, no hyvä jos mielipiteet koskee vain koronarokotteita. En kyllä silti siinäkään tapauksessa ymmärrä sitä täyttä mutuilua tai mutkien suoraksi vetämistä mitä täällä monet harrastaa ja sitten siihen perään niitä "mitäs minä sanoin"-kommentteja, jos mitään oikeaa faktatietoa ei ole tarjota.
Kuka ei ole tarjonnut faktaa?? Laitas nimiä esille jotka kertonu tän viruksen mitättömyydestä,Mrna vaaroista

Joskus myös terve järki on oikeassa versus asiantuntijat

Sitähän minä vain ajoin takaa, että immuunivasteen heikentymistä on tullut jo aiemmin vastaan tavallisten influenssarokotteiden kanssa, kun ollaan tutkittu kuinka usein niitä kannattaa antaa.
Jäi vähän auki, että puhutaanko täällä tuosta edellä mainitusta - vai olisiko tässä mahdollisesti jostain toisesta, laajamittaisemmasta immuunipuolustuksen heikentymistä kyse?

Joo se on nyt päätetty Syksyllä mennää taas ja lujaa

Uusi korona-aalto on tulossa – teholääkärit huomasivat uuden selkeän vakavan taudin riskitekijän​

Uusien tartuntojen aalto on syksyllä tai talvella todennäköinen, kommentoi THL:n ylilääkäri

Piikki rumba jatkuu ja kenties jopa maskipakko, myötähäpeä on valtava kun lampaat taas verhoutuu ties mihin avaruuspukuun ja mistään ei olla opittu 🤣

Onko tässä ketjussa ollu yhtäkään oikeasti rokotevastaista? On aika hemmetin iso ero siinä oletko kaikkia rokotteita vastaan vai oletko esim. terve nuori joka toteaa, että eipä taida olla mitään tarvetta koronarokotteelle ja jättää sen ottamatta.
Juuri näin. Tämä tahtoi vähän unohtua poliitikoilta, asiantuntijoilta ja medialta 2021. Lisäksi syy jättää väliin rokote, lääke tai lääketieteellinen toimenpide voi olla mikä tahansa, koska kaikki kuuluvat itsemäärämisoikeuden piiriin. Käytännössä jokainen määrittelee itse, mitä rokotetta, lääkettä tai lääketieteellistä toimenpidettä tarvitsee tai ei tarvitse ja myös syy voi olla mikä tahansa. Suomessa ei ole mitään pakollisia rokotuksia, lääkityksiä eikä lääketieteellisiä toimenpiteitä, joten niiden väliin jättämisestä ei voi seurata minkäänlaista rangaistusta eikä perusoikeuksien kaventamista, koska mitään rikosta ei ole tapahtunut. Vuoteen 2020 asti tämä onkin ollut kaikille täysin selvä asia ja kaikki ovat sitä takuulla kannattaneet.

Vuonna 2021 60%:lla kansasta unohtui, että sama koskee myös vapaaehtoista kokeellista koronarokotetta. Se ei ole millään tavalla erityisasemassa muihin rokotteisiin, lääkkeisiin tai lääketieteellisiin toimenpiteisiin nähden eikä sen väliin jättäminen ole rikos, joten siitä ei voi seurata myöskään rangaistusta eikä perusoikeuksien kaventamista.

Onko kellään hyvä näkemyksiä siitä, miksi näin yksinkertaiset perusasiat unohtui noinkin isolta osalta kansaa, poliitikoista ja mediasta puhumattakaan 2021?

Viimeksi muokattu:
Jos se on ohi niin miksi puuhastellaan edelleen passeja? En pääse edelleenkään esim. espanjaan ilman qr-koodia. Eli ei todellakaan ole ohi.

Mitä tarkoitat QR koodilla? SpTh?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Juuri näin. Tämä tahtoi vähän unohtua poliitikoilta, asiantuntijoilta ja medialta 2021. Lisäksi syy jättää väliin rokote, lääke tai lääketieteellinen toimenpide voi olla mikä tahansa, koska kaikki kuuluvat itsemäärämisoikeuden piiriin. Käytännössä jokainen määrittelee itse, mitä rokotetta, lääkettä tai lääketieteellistä toimenpidettä tarvitsee tai ei tarvitse ja myös syy voi olla mikä tahansa. Suomessa ei ole mitään pakollisia rokotuksia, lääkityksiä eikä lääketieteellisiä toimenpiteitä, joten niiden väliin jättämisestä ei voi seurata minkäänlaista rangaistusta eikä perusoikeuksien kaventamista, koska mitään rikosta ei ole tapahtunut. Vuoteen 2020 asti tämä onkin ollut kaikille täysin selvä asia ja kaikki ovat sitä takuulla kannattaneet.

Vuonna 2021 60%:lla kansasta unohtui, että sama koskee myös vapaaehtoista kokeellista koronarokotetta. Se ei ole millään tavalla erityisasemassa muihin rokotteisiin, lääkkeisiin tai lääketieteellisiin toimenpiteisiin nähden eikä sen väliin jättäminen ole rikos, joten siitä ei voi seurata myöskään rangaistusta eikä perusoikeuksien kaventamista.

Onko kellään hyvä näkemyksiä siitä, miksi näin yksinkertaiset perusasiat unohtui noinkin isolta osalta kansaa, poliitikoista ja mediasta puhumattakaan 2021?
Yksi tarjottu selitys oli mass formation-teoria, minkä johdosta sitten jengi lakkasi käyttäytymästä rationaalisesti.

Mutta se on tavallaan ihan hyvä kysymys, miten rationaalisesti me nyt muutenkaan käyttäydytään nykyisin. Minusta sosiaalinen media on tässä kyllä yksi isoimmista syypäistä.

Ihmiset kuljetettiin median totaalisen ja yksiäänisen pelottelun säestyksellä askel askeleelta kohti piikkejä. Lockdown (vankilatermi) käynnisti asian tehokkaasti. Siitä sitten kehitettiin maski-identiteetti ja muut oheisjumpat. Missään vaiheessa kansalle ei annettu mahdollisuuttta pysähtyä ja ajatella. Välitavoitteiden kautta siis edettiin kohti päätavoitetta, joka oli ja on mrna-teknologian ja muiden yllärien saaminen jokaiseen käsivarteen. Seuraavaksi piikittäminen koitetaan normalisoida vuosittain tapahtuvaksi, yms. skeidaa. Metodit on siis testattu ja hyviksi havaittu. Eivät luovuta.

Mitä tarkoitat QR koodilla? SpTh?
Screenshot_20220520-071935-949.png

Kyllä se pakottaminen näyttää tulevan jostain ihan toisesta suunnasta. Selailin pari sivua ketjua ja kaikki viestit jotain samanhenkisten twitter-postauksien jakoja tai tarinoita kaverin työkaverin näkökyvyn lähtemisestä kolmannen piikin jälkeen. En ihmettele, että nämä mainitsemasi rokotemyönteiset "pakottajat" ovat olleet hiljaa, kun ei täällä kukaan jaksa tällaisten viestien kirjoittajien kanssa vääntää enää kolmatta vuotta putkeen. Ehkä nämä immuniteettinsa tuhonneet nyt jatkavat elämäänsä normaalisti, kun rajoitukset, maskit ja passit poistettu. Suosittelen kaikille muillekin samaa.
Miksi koronapassia jatkettiin juuri 6/2023 asti? Onko hyviä perusteluja?

Jos oot yhtää kartalla Ruotsissa todella paljon haittoja tullut Mrna ja moderna laitettiin bannii haittojen takia

Tämä esim viime lokakuulta

Sweden extends pause of Moderna's COVID-19 vaccine in young people under 30 due to concerns the shot causes rare heart inflammation​

Kyllä minä tuon tiedän. Ei tuo silti selitä sitä sinun väitettä.

Loppuun saakka nää pakottajat yrittää :D Kyllä se vain immuniteettia droppaa.

Jotku näyttää olevan kuitenkin immuuneja, koska korona ei ole tarttunut vaikka kolme piikkiä otettu ja kolmannestakin jo kauan aikaa. Vaikka samassa perheessä ollut koronaa. Voitko itse rehellisesti sanoa että olet havainnut tuollaista lähipiirissä? Pidän silti suurimmalle osalle täysin turhana piikkinä. Ihan senkin takia että osa nuorista sai melko tympeitä haittavaikutuksia, mutta yhtään nuorta rokottamatonta en tiedä jolla tauti olisi ollut paha. Jokohan Kotipohjan Pekka reenaa normaalisti?

Kovin samanhenkistä keskustelua on myös tuolla Nato-ketjussa. Huomasin myös selkeän korrelaation Nato-vastaisten ja rokotevastaisten osalta, mistäköhän lie johtuu?

Mutta kyllä tällaisena aivottomana NPC-lampaana on varmasti elämä paljon helpompaa, kun ei tarvitse jatkuvasti etsiä Twitteristä jotain nasevia taulukoita tms., joita voi sitten postailla foorumille ja tuntea ylemmyyden tunnetta karjan keskellä sekä ajatella olevansa massasta erottuva vapaustaistelija.

Varmaan nuitakin on niin kuin täällä nähty, mutta miten selität minut koska kannatan NATOa, mutta en ole ottanut piikkejä koska en niitä tarvi? Se on faktaa että niistä voi huonolla tuurilla jotain sivareita tulla. Tilastot tuki sitä ettei minulla piikkiä kannata ottaa ja en ottanut. Tauti oli todella lievä. Ei edes keuhkoissa tuntunut niin kuin yleensä jos sairaana olen ollut ja olo muutenkin hyvä. En kyllä yrittänyt puhua kenellekään että ei piikkiä ottaisi. Minun mielestä jokaisen oma asia ottaako piikkiä tällaisen taudin kohdalla ja tällaisilla "rokotteilla". Typerää tuo piikille painostus mitä aiemmin oli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom