Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Ruotsi poisti koronan yleisvaarallisten tartuntatautien listalta. Samaan aikaan suomessa puuhastellaan jonkinlaista passia työpaikoille. 🤬
Pakkohan se on, että päästään rankaisemaan niitä viimeisiä piikittömiä. Kalvava epäilys omasta päätöksestä hellittää vasta, kun kaikki on tasa-arvoisesti myrkytetty. Hyi helvetti tätä kansaa.

Ruotsi poisti koronan yleisvaarallisten tartuntatautien listalta. Samaan aikaan suomessa puuhastellaan jonkinlaista passia työpaikoille. 🤬
Siinähän puuhailevat.
Itsellä loppuu siihen työnteko jos näin puuhaavat. Haistatan vittua ovella kun aika monta saa kantaa minut ulos.
Mulle käy se sitten ihan hyvin. En mä tuossa vaiheessa enää kuule tuntuvani tähän yhteiskuntaan millään muotoa ja toimin sen jälkeen sitä vastaan hyväksikäyttäen sitä kaikinkeinoin.
Olisi tullut halvemmaksi jättää minut vain rauhaan monen muun kanssa.

Siinähän puuhailevat.
Itsellä loppuu siihen työnteko jos näin puuhaavat. Haistatan vittua ovella kun aika monta saa kantaa minut ulos.
Mulle käy se sitten ihan hyvin. En mä tuossa vaiheessa enää kuule tuntuvani tähän yhteiskuntaan millään muotoa ja toimin sen jälkeen sitä vastaan hyväksikäyttäen sitä kaikinkeinoin.
Olisi tullut halvemmaksi jättää minut vain rauhaan monen muun kanssa.
Ei me potkuja saada. Olen itse valtiolla töissä ja mut todennäköisesti vain siirretään johonkin omaan koppiin "turvaan" missä en tee mitään. Tuohan se juurikin on parasta systeemin hyväksikäyttöä kun nostaa palkkaa tekemättä mitään.

Toki pitäisi kaikille valjeta että tuo on vain yksi tapa rangaista ja vaikeuttaa piikittömien elämää. Moni rokottamaton on onnistunut salaamaan oman piikkistatuksena niin nythän se ainakin paljastuu kaikille työpaikoilla kun meihin kohdistetaan työnantajasta riippuen joitain toimenpiteitä. Yksi keino voi olla että meidät pakotetaan käyttämään maskia kun muut saa siitä vapautuksen.

Onneksi omalla työpaikalla on sen verran monta foliohattua niin ei tarvitse yksin hävetä 😁

Peltonen otti lääkettä ja sai pahan taudin. Kuinka vähällä olisikaan päässyt jos ei olis ottanut🤷‍♂️

”Oli aika ärhäkkä [korona] täytyy sanoa, mutta onneksi nyt näyttää paremmalta. Kyllä se kovaa iski. En halua edes ajatella, millainen se olisi ollut ilman rokotuksia.”

Onhan tämä kummallista kun kehutaan tuotetta, joka ei ole ollenkaan luvatun kaltainen.
Ei helvetti nää koronakiimaiset on kujalla. Olisko niin, että pikku-peltonen olis päässyt vähemmällä jos ei olis kussut immuniteettiaan.

Ei vittu. Nelospiikkiä tupaan vittu märkänä, kun sai kaupan päälle vähän testejä tautiin johon haki piikkiä.

hulluthoronat.webp

Tulipa tuossa mieleen, että onneksi tämän Omicronin kanssa ei käynyt niin pahasti kun joulun aikoihin ainakin iltapäivälehdissä ja Ylellä spekuloitiin. Muistan kun olin mökillä niin mediassa maalailtiin skenaariota, jossa Omicronin levitessä oli syytä varautua jopa sähkön- ja vedenjakelun keskeytymiseen, koska koko henkilökunta näillä sektoreilla olisi saattanut olla karanteenissa, sairaalassa, teholla tai kuollut. Tämä oli siis kolme-vitun-kuukautta sitten.

No, joka tapauksessa ensi kerralla olen varautunut paremmin vs 2020/2021, jos hallituksen seuraava hyökkäys vielä tulee. Uusi talo on kohta valmis ja muutatin alkuperäisissä suunnitelmissa olleen autotallin punttisaliksi. Laitteet pitää vaan tilata. Omaisuusjärjestelyjä olen jo tehnyt robustimmaksi mahdollisia hyökkäyksiä vastaan. Etätyösopimus tehty työnantajan kanssa. Seuraavalla kerralla minua on todella paljon vaikeampi pakottaa tekemään yhtään mitään. Enää ei yllätetä housut kintuissa niin kuin viimeksi. Vieläkin nostattaa kierroksia oikein kunnolla kun muistelee tuota viime vuoden Q3/Q4 perseilyä.

Viimeksi muokattu:
Siis mitä vittua. Eikö ole ihan varma kuitenkaan?

"Järvisestä vaikuttaa siltä, että rokotus estää vaikeaa tautia. "

Miten noi edes kehtaa hokea tätä "voi, ehkä, jospa vittu ehkä" tason paskaa edelleen.
Kätevää miten voi mitä vain päästää suustaan jos lisää siihen samaan lauseeseen "ehkä" "voi"

Voi taivas tippua huomenna niskaan T: iltapaska

"Järvisestä vaikuttaa..". Paskan marjat, Järvinen tietää varmasti, mitä on tullut tehtyä.

Tennis World Rocked as FIFTEEN "Fully Vaccinated" Players Unable to Finish Miami Open

Mitään rokotustietoja työnantaja ei voi kyllä millään vaatia jos 4 piikkiä vain luultavasti suojaa vakavalta taudilta.
Jep ja toisaalta tälläkään ei ole mitään väliä, kun tauti on vakavuudessaan työikäisille lähinnä läppä. Toi työelämän koronapassi ei vaan voi mennä läpi, ei millään.

Onneksi omalla työpaikalla on sen verran monta foliohattua niin ei tarvitse yksin hävetä 😁
Lucky bastardo, meillä työpaikalla olen ainut foliohattu niin saa yksin keikkua häpepaalussa, oppiipahan sietämään häpeää. Kaikki muut on ihan täydessä psykoosissa, ei voi kun hämmästellä vierestä aivopesun tehokkuutta. Todella kiinnostaisi tietää miltä tuntuisi olla massapsykoosissa. Joka päivä joutuisi vaihtamaan faktat uusiin ja uskoisi ihan täysin Vantaan trollitehtaan tasoisia juttuja että esim. rokottamisella päästään eroon tuosta taudista, koronapassilla on olemassa jotkin terveysperusteet ja hoitajien elinkeinon estäminen on oikeutettua jne.

Jep ja toisaalta tälläkään ei ole mitään väliä, kun tauti on vakavuudessaan työikäisille lähinnä läppä. Toi työelämän koronapassi ei vaan voi mennä läpi, ei millään.
Screenshot 2022-04-05 at 10.48.13.webp

Itseä ei silleen periaatteessa kiinnostele tämä muuten kuin periaatteen puolesta, mutta tuohon taudin vakavuuteen jos vielä lisätään tämä THL:n raportoima kuolemien ilmaantuvuus rokotussuojan mukaan niin voihan veljet. Alle 50- vuotiailla se tosiaan menee niin että täydellä rokotussuojalla ei ole juuri mitään merkitystä kuoleman absoluuttiseen todennäköisyyteen.

Kaikki rajoitukset, pakot, tiedonantovelvollisuudet yms pitää ulottaa vain ikäihmisiin, jos heihinkään.

Back
Ylös Bottom