Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep. Toisaalta itse laittaisin ne rahat ja muutkin "turhat" säästöön nyt. Ajat huononee entisestään talouden myötä. Alkaa meinaan rytisemään.Taitaa jäädä etelänmatkat vain muistoihin entisestä elämästä.![]()
Ite tässä katellu kesälle jotain reissua, mut en sit tiiä uskaltaako mitään varailla. Ei välttämättä edes sairastettu tauti paljoa paina vaakakupissa kesällä.Taitaa jäädä etelänmatkat vain muistoihin entisestä elämästä.![]()
Mulla on 25% käteisenä ja 75% osakkeissa. Vähän alkanu jo keventelemään osakepainoa.Jep. Toisaalta itse laittaisin ne rahat ja muutkin "turhat" säästöön nyt. Ajat huononee entisestään talouden myötä. Alkaa meinaan rytisemään.
Joo hyvä juttu. Käteistä on hyvä olla vaikka inflaatio jne. mutta sitä on silti hyvä olla... Monella ei ole paljoakaan ja se aiheuttaa ongelmia (kiinteän pakkorealisointia). Itsellä on n.50% käteisenä. Pääpaino varmistaa asuminen kodissa ja perustarpeet arjessa jos vaikka duunit ja muut kokee muutoksia tai sairastuu tai mitä vain meidän petturit keksii vielä päälle.Mulla on 25% käteisenä ja 75% osakkeissa. Vähän alkanu jo keventelemään osakepainoa.
Joo ei tässä hätää. Salkun tyhjentämisellä saisi jo lopun asuntolainan maksettua, mutta vituttaisihan se pohjilla myydä jos pörssi romahtaa. Kinkkisiä juttuja.Joo hyvä juttu. Käteistä on hyvä olla vaikka inflaatio jne. mutta sitä on silti hyvä olla... Monella ei ole paljoakaan ja se aiheuttaa ongelmia (kiinteän pakkorealisointia). Itsellä on n.50% käteisenä. Pääpaino varmistaa asuminen kodissa ja perustarpeet jos vaikka duunit ja muut kokee muutoksia tai mitä vain meidän petturit keksii vielä.
Kokonaiskustannus taitaa olla nyt 40 miljardia, joka on laitettu haisemaan kahden vuoden aikana. 40 miljardia suoraan miniän perseeseen. Täysin turhaan.Koronaan hassattiin jumalattomasti rahaa ja kuten nähty, kaikki meni täysin hukkaan. Uskomatonta, että yli miljardi euroa käytettiin testaamiseen joka piti pelkoa yllä ja se siinä ainoa tavoite olikin. Miljardi, ei vittu. Ja missä ollaan, iso osa kansaa rokotettu ku reikäjuusto ja koronatilanne pahin koskaan.
Eikä kukaan joudu vastuuseen, paitsi rokottamattomat joita rangaistaan edelleen.Kokonaiskustannus taitaa olla nyt 40 miljardia, joka on laitettu haisemaan kahden vuoden aikana. 40 miljardia suoraan miniän perseeseen. Täysin turhaan.
Näin olen asian itselleni myös selittänyt, se oli mukavaa niin kauan kun sitä kesti. Ainakin kesäkuun loppuun 2023 tämä tulee olemaan tilanne ja siinä ajassa ehtii tapahtua paljon eikä todennäköisesti parempaan suuntaan.Taitaa jäädä etelänmatkat vain muistoihin entisestä elämästä.![]()
Mikä pahinta tuokin luku on alakanttiinKoronaan hassattiin jumalattomasti rahaa ja kuten nähty, kaikki meni täysin hukkaan. Uskomatonta, että yli miljardi euroa käytettiin testaamiseen joka piti pelkoa yllä ja se siinä ainoa tavoite olikin. Miljardi, ei vittu. Ja missä ollaan, iso osa kansaa rokotettu ku reikäjuusto ja koronatilanne pahin koskaan.
Taisi olla yli miljardi jo vuosi sitten. Nyt mennään varmaankin jo kolmannella miljardilla ja edelleen testataan. Kukaan ei vaan tiedä miksi testataan mutta pääasia, että testataan.Mikä pahinta tuokin luku on alakanttiin
Paras kun ei edes tiedä oikeita asioiden hintoja
Mitä kuullut niin todella huono meno monessa hoitopaikkaa. Jatkuvia puutteita, henkilöstö väsynyt ja suorastaan meno kuin hitlerin bunkkerissa vuonna 1945Koskahan se terveydenhuolto romahtaa, sitä tässä ootellut jo pari vuotta.
Viime lokakuussahan se oli lähellä romahtaa. Silloin oli tämän verran ihmisiä sairaalassa. Media ja asiantuntijat huusi päivittäin, että terveydenhuollon kantokyky on aivan veitsenterällä.Koskahan se terveydenhuolto romahtaa, sitä tässä ootellut jo pari vuotta.
Onkohan tarkoituskin romahduttaa julkinen terveydenhuolto nyt?