Oireet.. Päänsärky, nokka vuotaa vähä ja kurkku karheena mut ei kipeä. En voi miettii millanen ois ollu rokotteiden kanssa
View: https://m.youtube.com/watch?v=7dkXz4UqLpQ&feature=youtu.be
ps. Vitsi, vitsi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oireet.. Päänsärky, nokka vuotaa vähä ja kurkku karheena mut ei kipeä. En voi miettii millanen ois ollu rokotteiden kanssa
Poika vai tyttö?Samma här. Tuliaisia kertausharjoituksista. 2 pvää kerkesin siitä lystistä "nauttimaan"
![]()
Voihan se tietysti olla niinkin, lähinnä mä vaan ihmettelin sitä mistä revit sen faktan(?) että olikin cross over study? Eikä siinä jos se sellainen oli, ei mulla ole tässä mitään hävittävää tai voitettavaa ja väärässäkin voin olla.Ole hyvä vain. En vain jaksa loputtomasti vääntää jotain linkkejä vastaan.
Vai menikö se sittenkin niinpäin, että tartuntojen määrän jäädessä odotettua vähäisemmäksi sekä haittavaikutusten jäädessä olemattomaksi katsottiin hyödyllisemmäksi jatkaa testejä eteenpäin isommalla määrällä rokotettuja?
Esitettyjen lukujen varjossa olisi ollut helvetillisen idioottimaista jatkaa tutkimusta eteenpäin reagoimatta tilanteeseen.
Jos sä mieluummin näet tässä puhtaasti hämäräpitoisempia vaikuttimia taustalla, niin siihen ei selvästikään millään järjellisin perustein pysty vaikuttamaan.
Kuumetta (38,6) kurkkua ja keuhkoja kuumottelee ja päätä juilasee kun yskii. 2 jabia takana. Eli en voi miettii mitä ois ilman rokotteita. Normiflunssassa yleensä nenä vuotaa ja kuumetta ~37.5 mutta ei juurikaan muuta. Toivottavasti kuume veis tän paskan nopeasti veke. Yleensä tuo normiflunssa miedossa lämmössä saattanut itselläni kestää jopa parikin vkoa. Se on harvinaisen vittumaista kun vähän jaksaa mutta ei ei tarpeeks ja tätä jatkuu pitkään.
Jep, olemme yksilöitä. Itseä ei haittaa kyllä yhtään että tuli parit jabit otettua.Mulla flunssat on tälläsiä samanlaisia mut poikkeuksena lämpö kävi yhtenä päivänä 37 ja hävis ku kusi lumeen
Onneksi en ottanut rokotteita. Treenaamaan pääs jo. Olis kiva tietää rokotepakottajien selitykset, mitä mä olisin hyötynyt rokotteista? En vitun mitään.
Rokotteilla olisin varmaan vieläkin sängynpohjalla. Hieman naurattaa lainemiesten puolesta kun nää pallerot ottaa 3 piikkiä ja rokottamaton selviää 4 päivässä taudista.Oisit voinu päästä treenaamaan päivän nopeemmin. Tai vois olla et rokotteiden takia et ois treenikunnossa vieläkään![]()
Jaa, no kyllä noi itsellä toimi.Ja kotitestit tosiaa näytti negaa. Ei mitää luottoa noihi et ainekaa ajoissa tulis ne 2 viivaa näkyviin
Varasin ajan kolmanteen piikkii ku se toimii paremmin ku eka tai toka. Kiitos ku avasit silmäni
Ilo on minun puolellani! Veriyskä on nykyään nouseva muoti-ilmiö. Etenkin nuorten keskuudessa. Jos haluat olla kurkoista kurkoin ja saada vastakkaisen sukupuolen hellyttäviä katseita osaksesi, on ehdottoman tärkeää, että liityt voittajien puolelle ja otat jokaisen rokotteen!
Liity jo tänään! Saat kaupan päälle R-kioskista kuuman juoman.
Soitin myös phks et varaa mulle piuhapaikan, koska ollaan veitsen terällä
FDA:lla on olemassa reunaehtonsa (esim. täällä https://www.fda.gov/media/71349/download) kliinisiin testeihin ja testausryhmien käsittelyyn ja jos Pfizer pelaa näiden sääntöjen puitteissa, mun mielestä on turha väittää skandaalia syntyneen.Voihan se tietysti olla niinkin, lähinnä mä vaan ihmettelin sitä mistä revit sen faktan(?) että olikin cross over study? Eikä siinä jos se sellainen oli, ei mulla ole tässä mitään hävittävää tai voitettavaa ja väärässäkin voin olla.
Mä nyt vain puhuin tuosta yksittäisestä tutkimuksesta ja siinä nähdystä ongelmasta. Campbell näyttää puhuvan eri asiasta, eikä mulla ole mitään rahkeita tai tarvetta väittää vastaan.Haittavaikutusten määrä nimenomaan ei jäänyt ihan niin pieneksi kuin sinäkin selvästi uskottelet itsellesi ja tämä selviää niistä dokumenteista tai sitten katsot tuon parinkymmenen minuutin Cambellin tai jonkun toisen lääkärin koosteen niistä via tube. Juuri tätä esim. Cambell ihmettelee, että miksi nämä haittavaikutukset jäi pimentoon ja kerrottiin vaan olen niin pirun turvallinen ja tehokas.
Tässähän kyseisessä tapauksessa näin ei tehty, vaan vasta ensimmäisen testivaiheen jälkeen rokotettiin osa placebo-ryhmäläisistä. Totta kai se on tehon mittaamisesta pois, mutta kyseinenhän tutkimus ei yrittänyt ottaa kantaa kuolleisuuteen tai tarttuvuuden ehkäisyyn.Mitenkäs sitten tollainen neljä vuotiseksi suunniteltu tutkimus cross overina tutkitaan jos työnnetään jo käytännössä heti kärkeen kaikille se piikki? Miten niitä haittavaikutuksia tai rokotteen tehoa tartunnan estämiseksi (jota ensin uskoteltiin meille) voidaan verrata, kun ei ole verrokkiryhmää?
Se oli kyllä tarpeeton heitto puoleltani. Olen vain tainnut astua siihen ansaan, että olen erehtynyt kommentoimaan jotain sellaista mikä omasta mielestäni on pielessä ja nyt minun odotetaan kommentoimaan kaikkea mikä on muiden mielestä pielessä.Kiitos vielä tuosta loppuheitosta, vain pro piikki porukalla onkin ne "järki perusteet" painanut vaaka-kupissa. Se on nähty kyllä, yksi huutaa, että tulee saatanasti MIS-C tapauksia, toinen vetää samaa graafia riskeistä, alkupäässä huudettiin kuinka salien peileistä se tauti irtoaa jne jne, lista olis aika pitkä... mutta järkiperusteita ollut kyllä kaikki 100%
Mut jatketaan joskus toiste taas, jos enää kohta covid ketään edes kiinnostaa
Tuleekohan tähänkin immuniteetti jos on kerran sairastanut? Kaverin puolesta kyselen.Oisko siinä sitten seuraava. Niin tai näin, nyt voisin ainakin omalla kohdallani sanoa, että sairastumisen todennäköisyys olisi pyöreä nolla.
![]()
Klamydia leviää nyt vauhdilla Suomessa – 8 yleisintä merkkiä sukupuolitaudista
Klamydia leviää Suomessa nyt rivakammin kuin koskaan. Tauti on usein oireeton, mutta tarttuu oireettomanakin.www.iltalehti.fi
Viikonloppuna tuli oltua yökerhossa ja joku neito oli sielläkin maskin kanssa. Halu päästä bailaamaan oli raju, mutta samalla vähän jänskätti.Tuli eilen käväistyä kiekkopelissä ja tämän kokemuksen perusteella koronasta jaksetaan edelleen olla huolissaan - yli kolmasosalla yleisöstä oli maski päässä![]()
Ei tuu, mut se tarttuu salin peileistä kun salilla huudetaan niin kovaa. Kaikki salilla huutajat pitäis laittaa maksaan oma terveydenhuoltonsa.Tuleekohan tähänkin immuniteetti jos on kerran sairastanut? Kaverin puolesta kyselen.