Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Muuten en ota kantaa, mutta tossa tiedotustilanteessa sanottiin että tällä hetkellä noin 30% on sivulöydöksinä, eli edelleen noista kaiketi 2/3 nimenomaan koronan vuoksi hoidossa. Teholla arvatenkin vielä suurempi osuus.

Jossain just oli et 50% oli sivulöydös

Hämmästyttävällä ymmärtäväisyydellä jengi näyttää suhtautuvan siihen sivujuonteeseen, että rokotteita tilataan tarkoituksella liikaa, jotta niitä voidaan lahjoittaa köyhemmille maille.
Aiemmin kyllä kerrottiin ettei näitä piikkejä oikein voi helposti lahjoittaa ympäri maailmaa koska ovat niin hankalia säilyttää. Jos säilyisivät jääkaapissa niin silloin olisi helppoa.

Iski se korona nyt tännekin sitten kun puolet työpaikastakin kipeänä.
Sunnuntaina alkoi kuumeilu, jota kesti 3 päivää ja joka korkeimmillaan ollut 39. Panadolilla sain laskettua sitä. 3 yöhön en nukkunut silmällistäkään. Leposykkeet korkealla lähes koko ajan. Enää ei onneksi kuumetta ole. Perusterve olen ja 35-vuotias.

Muuten olisi ihan hyvä olo ollut koko ajan mutta aika vittumainen tuo jatkuva korkeahko syke. Onkos muilla ollut tätä? Lääkärin mukaan ihan perusoire tässä taudissa toki.

No, toivotaan että tämä tästä eikä kuume tulisi enää takaisin. Tsemppiä myös muille sairastaville.

Iski se korona nyt tännekin sitten kun puolet työpaikastakin kipeänä.
Sunnuntaina alkoi kuumeilu, jota kesti 3 päivää ja joka korkeimmillaan ollut 39. Panadolilla sain laskettua sitä. 3 yöhön en nukkunut silmällistäkään. Leposykkeet korkealla lähes koko ajan. Enää ei onneksi kuumetta ole. Perusterve olen ja 35-vuotias.

Muuten olisi ihan hyvä olo ollut koko ajan mutta aika vittumainen tuo jatkuva korkeahko syke. Onkos muilla ollut tätä? Lääkärin mukaan ihan perusoire tässä taudissa toki.

No, toivotaan että tämä tästä eikä kuume tulisi enää takaisin. Tsemppiä myös muille sairastaville.

Monta myrkkypiikkiä alla ?

Heh, kirjoitin tästä yhden viestin aamulla mutta deletoin sen, koska siitä olisi voinut joku tulkita henkilöllisyyksiä ja firmoja. Mutta laitetaan nyt ympäripyöreämmin, että sain tiedon luotettavasta lähteestä, että juuri tuota tässä ajetaan takaa eli työnantajalle haetaan oikeutta saada tietoonsa työntekijän rokotestatus ja sen perusteella voidaan osoittaa "terveysturvallinen työtehtävä." Olisi siis myös oikeus muuttaa työntekijän työtehtäviä työnantajan päätöksellä.
Oisko siinä yritysveron laskulle paikka.

Terveysturvallinen työpaikka saa pudottaa x määrän veroprossaa..

Heh, kirjoitin tästä yhden viestin aamulla mutta deletoin sen, koska siitä olisi voinut joku tulkita henkilöllisyyksiä ja firmoja. Mutta laitetaan nyt ympäripyöreämmin, että sain tiedon luotettavasta lähteestä, että juuri tuota tässä ajetaan takaa eli työnantajalle haetaan oikeutta saada tietoonsa työntekijän rokotestatus ja sen perusteella voidaan osoittaa "terveysturvallinen työtehtävä." Olisi siis myös oikeus muuttaa työntekijän työtehtäviä työnantajan päätöksellä.
Mikä toki voi sitten vaikuttaa palkkaukseen jne.
niinsanottu savustus asema

Ne koittaa siirtää kiristämistä firmoille ja hallitus sitten katselee sivusta "viattomana"

Kansa tahtoo tätä T: marin ja muut liskot

Ok nyt jysähti. Likka toi koulusta ja hänellä oireilu alkoi la. Minulla taas ke. Kaksi myrkkypiikkiä alla. En ole jaksanut mitata kuumetta, koska ei tunnu olevan niin merkittävästi. Testissä kävin ja btw oli todella vähän porukkaa jonossa. Pötkötellään tässä nyt sitten karanteeni ja tauti pois. Muut vielä oireettomia 2/5.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Päivitystä, 2 vuotta eikä edelleenkään koronaa. Ei piikkejä, ei maskeja, ei käsidesiä. Sikäli olen immuuni, että olen salilla käynyt koko tämän ajan ja Pakkotoistolla nimenomaan sanottiin, että salilta tarttuu peileistä kun ihmiset räkii. Sitten se peileistä hyppää minuun, mutta ei ole vielä hypännyt enkä ole peilejä mitenkään varonut. Ja mainitaan vielä, että en muista koska olisin saliurani aikana peiliä koskettanut salilla kun mitään tarvetta sitä ei ole koskettaa.

Päivitystä, 2 vuotta eikä edelleenkään koronaa. Ei piikkejä, ei maskeja, ei käsidesiä. Sikäli olen immuuni, että olen salilla käynyt koko tämän ajan ja Pakkotoistolla nimenomaan sanottiin, että salilta tarttuu peileistä kun ihmiset räkii. Sitten se peileistä hyppää minuun, mutta ei ole vielä hypännyt enkä ole peilejä mitenkään varonut. Ja mainitaan vielä, että en muista koska olisin saliurani aikana peiliä koskettanut salilla kun mitään tarvetta sitä ei ole koskettaa.
Sama tarina täällä. Päälle olen käynyt vielä brassijujutsu treeneissä. Ja avokilla oli toi korona ja en vaan saa tota tautia millään

Meidänkin talouteen putkahti korre vierailulle toissa viikolla.
2:ssa viikossa läpi koko 6 henkinen perhe.
Teinien kohdalla 3-4 päivää lievää nuhaa ja päänsärkyä ja sillä siisti. (2 kpl tuplapiikitettyjä, 1 kpl 1xpiikitetty + Delta ja yksi 0-piikkiä)
Mulla alkoi mielettömällä 3 päivän kurkkukivulla, vei puhekyvyn täysin, sitten 38-39 astetta kuumetta + päänsärkyä ja yskää 3 päivää ja sitten ohi.
Jännää oli että oireet alkoi ihan parissa tunnissa ja samaten loppuivat melkein kun seinään. Vaimolla taudinkulku sama pl kurkkukipu oli lievempi. Vanhemmat molemmat tuplapiikitettyjä, toiset piikit heinäkuulta...

(edit)
Sivukuriositeettina voisin mainita että kotitestit näyttivät kaikilla negaa.

Lähes sama täällä. Tosin sen joku 2 viikkoa olin psykoosiissa ja käytin paniikissa maskia. Sillo ihan alkuaikoina. Sit rupesin vähän tutkimaan tarkemmin tätä. Maskit lens sen siliän tien roskiin ja jatkoin normaalia elämää...

Sama tarina täällä. Päälle olen käynyt vielä brassijujutsu treeneissä. Ja avokilla oli toi korona ja en vaan saa tota tautia millään
Ei nyt ole tarkoitus säikäyttää mutta näin nettidiagnoosina, oireiden perusteella sinulla on oireeton long-covid joka on se kaikista pahin. Mutta ei kannata huolestua, pari boosteria hihaan auttaa siihen!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom