Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
20220212_162210.jpg

Tätä mä oon sanonut alusta asti. Että hyvät elämäntavat takaavat hyvän immuunipuolustuksen ja sain jo vahvistuksen kun avokki ei tartuttanut muhun koronaa. Eli oon varmaan "oireeton" immunologian asiantuntija 😋
Mä sanoin ton jo ketjun alkupäässä. Trolliksi haukuttin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miksi tämä olisi huono asia?

@maltsu eiks siellä nyt aina oo ollu myös kansaa koskevat piirrokset? Just selasin Kari Suomalaisen piirustuksia ja ei ne pelkästään päättäjiin rajaudu.
Liha on hyvää ja terveellistä. Saisit sä toki ihan vapaasti ottaa protskusi soijasta ja ötököistä liittovaltion uuden ruokaympyrän mukaisesti.

Tätä mä oon sanonut alusta asti. Että hyvät elämäntavat takaavat hyvän immuunipuolustuksen ja sain jo vahvistuksen kun avokki ei tartuttanut muhun koronaa. Eli oon varmaan "oireeton" immunologian asiantuntija 😋

Niin täälläkin esimerkki ku avokin lapsi ei tartuttanu ketää meistä neljästä muusta. Nuo 2 meidän talouden lasta on myös altistunu 2 kertaa siihen päälle toisessaki perhees eikä ole saanu

Liha on hyvää ja terveellistä. Saisit sä toki ihan vapaasti ottaa protskusi soijasta ja ötököistä liittovaltion uuden ruokaympyrän mukaisesti.

Odotinkin jotain tieteenvastaista ja mustavalkoista kommenttia. Tällaset jutut vaan vahvistaa mun käsitystä: haluutte olla oppositiossa (en tarkoita eduskuntakäsitteenä tätä sit) tavalla tai toisella.

Suositut

Back
Ylös Bottom