Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on hyvä selvittää tässä vaiheessa ku piikkiä jo pakotettu kaikille.
Tätä mä oon sanonut alusta asti. Että hyvät elämäntavat takaavat hyvän immuunipuolustuksen ja sain jo vahvistuksen kun avokki ei tartuttanut muhun koronaa. Eli oon varmaan "oireeton" immunologian asiantuntija
Mulle Zero cola 0.33.Jos (iso jos) tämä joskus loppuu, tarjoan bissen jossain rantsussa piikittömille. Veikkaan, ettei ottajia ole ruuhkaksi.
Mä sanoin ton jo ketjun alkupäässä. Trolliksi haukuttin.Tätä mä oon sanonut alusta asti. Että hyvät elämäntavat takaavat hyvän immuunipuolustuksen ja sain jo vahvistuksen kun avokki ei tartuttanut muhun koronaa. Eli oon varmaan "oireeton" immunologian asiantuntija
Rauman Cumulus ~v.2007. Tilaa pizza ja juomaksi Cokis Zero. Tulee iso pizza ja 0.33 lasipullo Zeroa. Vieläkin otsasuoni rupiaa pullottamaan kun muistelee sitä tilannetta.Mulle Zero cola 0.33.
Liha on hyvää ja terveellistä. Saisit sä toki ihan vapaasti ottaa protskusi soijasta ja ötököistä liittovaltion uuden ruokaympyrän mukaisesti.Miksi tämä olisi huono asia?
@maltsu eiks siellä nyt aina oo ollu myös kansaa koskevat piirrokset? Just selasin Kari Suomalaisen piirustuksia ja ei ne pelkästään päättäjiin rajaudu.
Mä sanoin ton jo ketjun alkupäässä. Trolliksi haukuttin.
Trolliksi täällä on myös haukuttu kun korona oli savuverhona elvytyspaketille ja tehdä eu:sta liittovaltio ja siten great resetMä sanoin ton jo ketjun alkupäässä. Trolliksi haukuttin.
Tätä mä oon sanonut alusta asti. Että hyvät elämäntavat takaavat hyvän immuunipuolustuksen ja sain jo vahvistuksen kun avokki ei tartuttanut muhun koronaa. Eli oon varmaan "oireeton" immunologian asiantuntija
Pätee edelleen: Mikä on fiktion ja faktan ero? 6-12 kuukautta!Se on hyvä selvittää tässä vaiheessa ku piikkiä jo pakotettu kaikille.
Tämä luontainen immuniteettikin leimattiin foliohattujen salaliitoksi aikaisemmin valtamediassa.
Liha on hyvää ja terveellistä. Saisit sä toki ihan vapaasti ottaa protskusi soijasta ja ötököistä liittovaltion uuden ruokaympyrän mukaisesti.
Heti kun is ja hs muuttaa kantaa niin sit muuttaa nää eräät sankarit myösEnnustan, että pian tietyt käyttäjät katoavat tästä ketjusta kokonaan, ja sitten joskus tulevaisuudessa hokevat, että *ainahan mä olin tätä mieltä!*
Heti kun is ja hs muuttaa kantaa niin sit muuttaa nää eräät sankarit myös