Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Tuohon kun suhteutetaan tartunta määrät niin voitais tutkia sitä onko se lievä vai ei.

Mitä vitun merkitystä on tuollaisella taulukolla? Ei siitä ainakaan näe onko se lievä vai ei. Tuosta näkee, että koronavirusta on liikkeellä ihan hemmetisti joka paikassa.

Oikeasti vituttaa tuo sun tapa esittää asiat. Paljon tulee asiaakin, mutta välissä aina pistää vituttaan tää tapa miten pitää näitä taulukoita tänne pukata.
Mutta eihän se lapsiin tartu lähellekkään samalla tavalla kuin aikuisiin.

NO nyt meikäläisellä pitäs olla vähintään kohtuullinen suoja. Ei tarvii miettii tartuntaa useaan kuukauteen. Jospa joku pitempikestonen rokotekkin löydettäis tänä vuonna vielä.

View: https://twitter.com/apsmunro/status/1491719630607552514?s=20&t=uf8DAyM491uxI31laKFVpg

Äijä on kyllä todella sokea. Sulla oli toi tauti ja rokotteet. Mulla ei ole rokotteita eikä ole ollut tautiakaan. Eli mä oon ihan superhyvin suojattu. Ei tarvii miettiä tartuntaa ikinä eikä tarvii odottaa mitään rokotteita

Kaverilla murtui varvas salilla kun tippui paino siihen. Ensimmäinen asia mitä ensiavussa kysyttiin oli "Onko ottanut rokotuksia?" Vastaus oli, että "Ei ole." Tämän jälkeen suoraan testiin. Jos olisi rokotteet ei olisi testattu. Tuo tapaus tuskin näkyy nuissa tilastoissa, mutta tuo tapa ainakin vääristää tilastoja.

Mutta eihän se lapsiin tartu lähellekkään samalla tavalla kuin aikuisiin.
Ensimmäinen versio ei ainakaan tarttunut, mutta käsittänyt, että omicron ei paljoa ikää katso. Voin olla väärässä, en ole jaksanut enää seurata nuita tutkimuksia.

EDIT: Ainakin tarhassa alle 3v ollut tartuntoja. Tänään viimeksi tuli viesti, että koronaa paljon liikkeellä, että jos mahdollista niin hoitaa lasta kotona.

Kaverilla murtui varvas salilla kun tippui paino siihen. Ensimmäinen asia mitä ensiavussa kysyttiin oli "Onko ottanut rokotuksia?" Vastaus oli, että "Ei ole." Tämän jälkeen suoraan testiin. Jos olisi rokotteet ei olisi testattu. Tuo tapaus tuskin näkyy nuissa tilastoissa, mutta tuo tapa ainakin vääristää tilastoja.

Sekin, että rokote kysymyksen sijaan olisi odottanut että varvas oltaisiin heti tutkittu. Onneksi olen säästynyt sairaala käynneiltä. Toivottavasti seuraava kerta on vasta kun nuo testaukset on heitetty hevon helvettiin.

Ensimmäinen versio ei ainakaan tarttunut, mutta käsittänyt, että omicron ei paljoa ikää katso. Voin olla väärässä, en ole jaksanut enää seurata nuita tutkimuksia.

EDIT: Ainakin tarhassa alle 3v ollut tartuntoja. Tänään viimeksi tuli viesti, että koronaa paljon liikkeellä, että jos mahdollista niin hoitaa lasta kotona.
Eikö sulla herää kysymystä että kun aiemmatkaan versiot ei ole lapsiin osunu vaarallisesti eikä tarttunu, niin yhtäkkiä vielä lievempi aiheuttais enempi oireita. Tossa nyt ei minun mielestäni ainakaan ole mitään järkeä.

edit. ja lisäks muita vastaanottokäyntejä sekä sairaalakäyntejä on vähennetty koronan vuoks.

Eikö sulla herää kysymystä että kun aiemmatkaan versiot ei ole lapsiin osunu vaarallisesti eikä tarttunu, niin yhtäkkiä vielä lievempi aiheuttais enempi oireita. Tossa nyt ei minun mielestäni ainakaan ole mitään järkeä.

edit. ja lisäks muita vastaanottokäyntejä sekä sairaalakäyntejä on vähennetty koronan vuoks.

Tuohon oon ite saanut vastausta, että se on vaarallinen koska se on paljon tarttuvampi. Kun yritän sanoa, että omicron on kaikkein vaarattomin muoto noista, niin puhe menee kuuroille korville.

Olen ihan eri mieltä yksilönvapaudesta. Nimen omaan valtion pitää katsoa yksilöiden perään, koska yksilönvastuu ei onnistu. Esim luetaan kaikkea paskaa netistä ja vietetään tuntikausia Facebookissa. Fyysinen ja henkinen terveys reistaa. Kiinassa esim nuorten pelaamista on aloitettu rajaamaan ja mielestäni ihan ok laki. Ja kyllä mua vituttaa, etten saa esim polttaa kannabista lauantai saunan päälle. Mutta kai sitten on kokonaisuuden kannalta parempi?

Sä mainitsit nyt muutaman hyvän esimerkin monien huonojen joukosta.

Tässä on nyt kaksi puolta; jos jonkun kutsumus on olla urapoliitikko, niin siitä vaan - homma on mulle täysin ok.
Äänestäisinkö itse tällaista ehdokasta - en.
Jännästi kirjotettu.On ok mutta et itse äänestäisi.Mitä jos se olis sun mielestyä tosi hyvä ehdokas? :D

Tää oli vähän huumorilla,kaikki ne on hyviä ennen kuin ne valitaan,sen jälkeen ne joko suostuu kontrolli mekanismien ohjaamiksi tai lentää paskamyrskyn mukana ulos.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse uskon että tuo olisi tässä vaiheessa loogisin ratkaisu, ellei nurkan takaa tule jotain super virusta, joka tappaa talossa ja puutarhassa.

Painotetaan järkevää varovaisuutta, mutta avataan kaikki paikat.
Joo siis mä en sano ettäkö olis väärin avata paikkoja, mutta ei logiikan häivääkään.

edit. siis KUN kattoo isoa kuvaa.(paikkojen avaamiseen viittaan)

Joo, muistan olleeni suunnilleen yhtä kauhussani edellistä jäykkäkouristusbuusteria haettaessa. Pitäisi vissiin sekin rokote käydä uusimassa, kun eihän sitä koskaan tiedä..

Mä en ollut ollenkaan ja otin sen. Sitä ei markkinoida uutisissa ja sen kieltäytyjiä ei haukuta ja demonisoida uutisissa.Tässä on nyt menossa jotain muuta.

Näyttäs että näillä 12-18v lapsilla rokote ei ole vaikuttanut ainakaan mitään positiivista. Tuttavien rokotetut penskat antaa posi kotitestiä harvasepäivä. Nuha sekä piikillä että ilman piikkiä.

Aikuisissa piikillisiä lakoaa kans lähes päivittäin. Oireet ei ole ainakaan sen lievemmät kuin rokottamattomilla. Ihan eeppinen feilure koko piikki. Huomaa myös sellaista kusetetun hämmästystä piikitetyistä tutuista pikku hiljaa. Vähemmän tulee sitä hörhö korttia enää vastaan itselle.

Näyttäs että näillä 12-18v lapsilla rokote ei ole vaikuttanut ainakaan mitään positiivista. Tuttavien rokotetut penskat antaa posi kotitestiä harvasepäivä. Nuha sekä piikillä että ilman piikkiä.

Aikuisissa piikillisiä lakoaa kans lähes päivittäin. Oireet ei ole ainakaan sen lievemmät kuin rokottamattomilla. Ihan eeppinen feilure koko piikki. Huomaa myös sellaista kusetetun hämmästystä piikitetyistä tutuista pikku hiljaa. Vähemmän tulee sitä hörhö korttia enää vastaan itselle.
Joo ei varmaa kauheen montaa sairaala/ tehohoitoa estetty.

Riskiryhmäläisten ois ihan hyvä tuo ottaa.

2024

04753167-C665-4BD0-A2E6-9B9D198AB4E8.jpeg

Suositut

Back
Ylös Bottom