Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Täs hyvä rupes olee jo meininkiä !!!! HAKKAA PÄÄLLE !

View: https://www.youtube.com/watch?v=xVz00GNagyQ

Seisoisivat poliitikot diktatuuriunelmiensa takana ja menisivät tuonne painimaan poliisien sijaan. Montakohan rokotekierrosta tarvitaan että poliisit hoksaa mikä kusetus on menneillään, 10?, 20? Ehkä heidät on kuitenkin koulittu yhtä tottelevaisiksi kuin yli 95% kansasta ja tätä jatkuu ikuisesti.
Noilla mielenosoituksilla pitäisi olla vain yksi selkeä tavoite, koronarajoitusten poistaminen, niin saataisiin osallistujamäärät räjähdysmäiseen bull-markettiin.

1644163944381.png

Ennen ei lähetä ku vaatimuksiin on suostuttu, paitsi sunnuntaina, ja sit tullaan takas Jos ehditään ja jaksetaan. Tälläisillä "johtajilla" ja aloittajilla tää viedään maaliin. (Jos ehditään ja jaksetaan) Paljonkohan on huomenna jengiä mestoilla?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Tämä juurikin! Kun totuus paljastuu ja ihminen tajuaa tulleensa vedätetyksi kahden vuoden ajan niin nyt nähdään seuraava ihmiskoe, kun todellisuus uppoaa aivopesun uhrien tajuntaan. Yksi tapa reagoida on näköjään hyökkäys jonkun 3. osapuolen tms. kimppuun. Sehän nähdään tässäkin ketjussa. Tulee olemaan mielenkiintoista seurata millaisia reaktioita pahiten aivopestyissä ihmisissä tämä uusi tilanne aiheuttaa.

Tämä juurikin! Kun totuus paljastuu ja ihminen tajuaa tulleensa vedätetyksi kahden vuoden ajan niin nyt nähdään seuraava ihmiskoe, kun todellisuus uppoaa aivopesun uhrien tajuntaan. Yksi tapa reagoida on näköjään hyökkäys jonkun 3. osapuolen tms. kimppuun. Sehän nähdään tässäkin ketjussa. Tulee olemaan mielenkiintoista seurata millaisia reaktioita pahiten aivopestyissä ihmisissä tämä uusi tilanne aiheuttaa.
Saas nähdä miten esim oma työyhteisö tässä alkaa reagoimaan, kun olen varovaisesti laitellut nyt näitä perinteisistä valtamedioista löytyviä juttuja, joista foliot on jo kauan kertoneet. Toistaiseksi on ollut vaan hiljaisuutta aiemmin esiintyneen antivaxeri/salaliittoteoria default vastausten sijaan. Taitaa tehdä kipeää.

Saas nähdä miten esim oma työyhteisö tässä alkaa reagoimaan, kun olen varovaisesti laitellut nyt näitä perinteisistä valtamedioista löytyviä juttuja, joista foliot on jo kauan kertoneet. Toistaiseksi on ollut vaan hiljaisuutta aiemmin esiintyneen antivaxeri/salaliittoteoria default vastausten sijaan. Taitaa tehdä kipeää.
Olen kans omat totuuspommit heittänyt jo viime syksynä ja viimeksi viikko sitten. Näytti tekevän jo kipeää silloin :D
Osa porukasta kirosi jo menoa samaan tahtiin kuin itse, kun tuli puheeksi että kohta hoitajatkin lentää pihalle töistään mitä moni ei edes tiennyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom