Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Mä toivon, että et ole tosissasi. Annat henkesi, ettei tarttis ottaa rokotetta? Periaatteet on hienoa asia, mutta kovapäisyys ja uhmakkuus johtaa lähestulkoon aina lopulta tappioon. Mä annan ja otan hengen ainoastaan lähimmäisteni puolesta. Miten yksi rokotesetti saa sut asettamaan esim. sun läheiset samalle viivalle rokotteen kanssa? Rokotteen välttely on sulle yhtä tärkeä kuin läheiset ja heidän henki? En tiedä tiedä sainko tuon selitettyä loogisesti.
Sä vähättelet ihmisoikeuksia ja päätäntävaltaa itsestä minkä puolesta moni kuolisi ja syystäkin.

Sä olet perinteinen "töh täh et ota rokotetta ja vaan kuolet ennenmin???"
Sä vammainen et käsitä että tuo päätös menee paljon syvemmälle. Siinä on mukana kaikki asiat mitkä tekevät meistä suomalaisia sekä vapaita miehiä ja naisia.

Sinä koitat vain luoda narratiivia taas "vaan yhdestä rokotesetistä".
Yhtäkään vitun rokotesettiä ei ota henkilö jos ei sitä ota. Onko tässä jotain epäselvää?

Sä vähättelet ihmisoikeuksia ja päätäntävaltaa itsestä minkä puolesta moni kuolisi ja syystäkin.

Sä olet perinteinen "töh täh et ota rokotetta ja vaan kuolet ennenmin???"
Sä vammainen et käsitä että tuo päätös menee paljon syvemmälle. Siinä on mukana kaikki asiat mitkä tekevät meistä suomalaisia sekä vapaita miehiä ja naisia.

Sinä koitat vain luoda narratiivia taas "vaan yhdestä rokotesetistä".
Yhtäkään vitun rokotesettiä ei ota henkilö jos ei sitä ota. Onko tässä jotain epäselvää?
Nyt on Roopeli aika höllätä tota paatosta, kuten mäkin sen tein. Mitäpä ihmettä ihminen ihmisoikeuksillaan tekee, jos on valmis menettämään henkensä ennemmin kuin ottaa jonkun rokotteen?
Ja sanon vielä tämän: Tiedän, että moni teistä tuntee tuota uhmakkuutta, etenkin näin netin anonyymitetiin suojissa, saman mielisten tukiessa uhmaa. "Kuolen mieluummin!" Moniko teistä on ollut siinä tilanteessa koskaan, että ollaan oltu tietoisesti ottamassa henkeä toiselta, tai ehkä mahdollisesti menettämässä omaa? Ei yksikään.

EDIT. Okei, ahdistunut Roopeli sitten editoi vastaustaan vielä. Oo kiitollinen siitä, että voit ton nimimerkkis takaa huudella poika :)
Luoja mulle tulee aiempi elämä mieleen aina, kun joku pikku poika leikkii isoa miestä. Keinot on koulia teitä aina. On edelleen. Oo varovainen sanojesi kanssa, tuolla käytöksellä sun suuvärkki ja perävärkki tsekataan aika nopeasti.

Mä toivon, että et ole tosissasi. Annat henkesi, ettei tarttis ottaa rokotetta? Periaatteet on hienoa asia, mutta kovapäisyys ja uhmakkuus johtaa lähestulkoon aina lopulta tappioon. Mä annan ja otan hengen ainoastaan lähimmäisteni puolesta. Miten yksi rokotesetti saa sut asettamaan esim. sun läheiset samalle viivalle rokotteen kanssa? Rokotteen välttely on sulle yhtä tärkeä kuin läheiset ja heidän henki? En tiedä tiedä sainko tuon selitettyä loogisesti.
Mä nään tän enemmän että kuolisin aatteen puolesta. Puolustan vapaata Suomea en sellaista Suomea missä ihmisiä kohdellaan kun karjaa. Sä annat henkesi lähimmäisten puolesta niin sehän on ihan samanlainen syy kuin passia vastaan taistelu. Piikkiä en sinällään vastusta mutta pakkopiikkiä ja passia kyllä loppuun asti. Ja mä nimenomaan näen sen niin että suojelen läheisiäni juuri taistelemalla passia ja pakkopiikkejä vastaan. Ihan samanlailla kun meidän vaarit talvisodassa taisteli meidän vapauden puolesta.

Nyt on Roopeli aika höllätä tota paatosta, kuten mäkin sen tein. Mitäpä ihmettä ihminen ihmisoikeuksillaan tekee, jos on valmis menettämään henkensä ennemmin kuin ottaa jonkun rokotteen?
Ja sanon vielä tämän: Tiedän, että moni teistä tuntee tuota uhmakkuutta, etenkin näin netin anonyymitetiin suojissa, saman mielisten tukiessa uhmaa. "Kuolen mieluummin!" Moniko teistä on ollut siinä tilanteessa koskaan, että ollaan oltu tietoisesti ottamassa henkeä toiselta, tai ehkä mahdollisesti menettämässä omaa? Ei yksikään.
Nyt sä heijastat tän itseesi. Se että sä olet palliton lammas ei tarkoita että kaikki on. Se että sulla ei elämässä ole ollut vakavia tilanteita ei tarkoita että kaikilla ei olisi ollut. Kuten mainittu olen matkustanut Afrikassa yhteensä pari vuotta. Siellä on ollut aika moniakin vaarallisia tilanteita.

EDIT. Okei, ahdistunut Roopeli sitten editoi vastaustaan vielä. Oo kiitollinen siitä, että voit ton nimimerkkis takaa huudella poika :)
Luoja mulle tulee aiempi elämä mieleen aina, kun joku pikku poika leikkii isoa miestä. Keinot on koulia teitä aina. On edelleen. Oo varovainen sanojesi kanssa, tuolla käytöksellä sun suuvärkki ja perävärkki tsekataan aika nopeasti.
Olitko aiemmassa elämässäsi homo?

Mitä vittua mä muka editoin?

Palaan asiaan kauppareissun jälkeen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt sä heijastat tän itseesi. Se että sä olet palliton lammas ei tarkoita että kaikki on. Se että sulla ei elämässä ole ollut vakavia tilanteita ei tarkoita että kaikilla ei olisi ollut. Kuten mainittu olen matkustanut Afrikassa yhteensä pari vuotta. Siellä on ollut aika moniakin vaarallisia tilanteita.
Ei Luoja sentään. Luetun ymmärtäminen ja sisäistäminen on vaikeaa. Teillä on todella surullinen elämä. Mutta jatkataa sillä vaan.

Ei Luoja sentään. Luetun ymmärtäminen ja sisäistäminen on vaikeaa. Teillä on todella surullinen elämä. Mutta jatkataa sillä vaan.
Ai katsos sä oot joku psykologi myös. Äijä ei tiedä mitään mun elämästä ja siellä sä itket. Toi on ollut ihan havaittava haittavaikutus noissa rokotteissa että ajatustoiminta hidastuu hälyttävästi

Ite voisin ottaa koronarokotteet jos sille olisi tieteelliset perusteet ja faktat tilastoineen osoittamaan, että kannattaa ottaa. Tällä hetkellä ei ole.

Ja tietty ekana pitäis olla ihan oikeesti vaarallinen tauti, eikä tämmöstä mikä on tappanu kahdessa vuodessa 2000 vanhusta ja niistäkin epäselvää mihin kuoli kun tilastoitu vaan koronapositiivinen koronaan kuolleena.

Olitko aiemmassa elämässäsi homo?
Värähtikö siellä siis jotain Möyskyn pöksyssä? Mutta valitettavasti joudun vastaamaan sulle ei. Mutta ei se mitään, oot vaan rohkeesti oma iloinen (gay) itsesi!

Mutta pojat pojat, vaikka tää on todella huvittavaa keskustelua, kun te oikeesti taidatte olla tosissanne, niin jätän teidän keskenänne tekemään... No, mitä te ikinä teettekään keskenänne. Relatkaa jannut, on viikonloppu!

Ite voisin ottaa koronarokotteet jos sille olisi tieteelliset perusteet ja faktat tilastoineen osoittamaan, että kannattaa ottaa. Tällä hetkellä ei ole.

Ja tietty ekana pitäis olla ihan oikeesti vaarallinen tauti, eikä tämmöstä mikä on tappanu kahdessa vuodessa 2000 vanhusta ja niistäkin epäselvää mihin kuoli kun tilastoitu vaan koronapositiivinen koronaan kuolleena.
Sama juttu itsellä... sit kun näyttäisi että enään ei kannata riskeerata oman immuniteetin kustannuksella niin piikkiä tai tabua huiviin. Ei tässä olla rokotevastaisia vaan KORONArokotevastaisia. Mutta pitää olla hyvä näyttö ja pidempi aikainen..

Värähtikö siellä siis jotain Möyskyn pöksyssä? Mutta valitettavasti joudun vastaamaan sulle ei. Mutta ei se mitään, oot vaan rohkeesti oma iloinen (gay) itsesi!

Mutta pojat pojat, vaikka tää on todella huvittavaa keskustelua, kun te oikeesti taidatte olla tosissanne, niin jätän teidän keskenänne tekemään... No, mitä te ikinä teettekään keskenänne. Relatkaa jannut, on viikonloppu!
Joo, juokse lammas takaisin karsinaan.

Ajattelepa jos kaikki ihmiset omaisivat hyvän moraalitajun, periaatteet ja tarvittaessa uhmakkuuden väärin tekeviä vallanpitäjiä kohtaan. Yksi tämmöinen periaate voisi olla vaikka "väkivaltaa tulee käyttää ainoastaan välittömässä itsepuolustustilanteessa" (tämä sisältää myös sen, että on moraalitonta tappaa ja vammauttaa suuremman hyvän eteen - niin kuin nyt tehdään rokotteilla). Kuvittele jos kaikilla ihmisillä olisi tuollainen periaate. Maailmassa ei olisi ollut esimerkiksi yhtä ainuttakaan sotaa koska hyökkäävän osapuolen kansalaiset olisivat kieltäytyneet sotimasta. Ei olisi koskaan ollut ensimmäistä maailmansotaa, toista maailmansotaa, Vietnamin sotaa jne. Mutta valitettavasti maailma on täynnä kaltaisiasi "mä vaan teen mitä käsketään ja koska mä vaan teen mitä käsketään, niin en ole ikinä vastuussa omista teoistani" -ihmisiä.

Nyt me eletään niitä aikoja kun kaikilla ihmisillä pitäisi olla vahvat moraaliperiaatteet. Jos sinun mielestäsi on väärin pakkorokotuksilla tai rokotteisiin painostamalla vammauttaa ja tapattaa ihmisiä, vaikka se tehdäänkin suuremman hyvän eteen, niin on sinun velvollisuutesi taistella tätä järjestelmää vastaan. Saat kyllä ottaa niin monta rokotetta kuin haluat mutta sinun tehtäväsi on tuomita rokotepassi ja pakkorokotukset. Sano se ääneen. Älä ikinä käytä koronapassia. Jos käytät tai olet hiljaa tästä, niin sinä olet osa ongelmaa. Olet tällöin pelkuri ja täysi paskahousu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom