Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Jep, näinhän sitä pari päivää sitten tässäkin ketjussa veikkailtiin. Tulee siis olemaan voimassa kesäkuuhun -23 asti eli ei tarvitse Euroopan alueella liiemmin reissata pariin seuraavaan vuoteen. Ottivatkin ihan reippaasti lisäaikaa passille. Hyvä se on varmuuden vuoksi olla käytössä pidempäänkin, tai jos halutaan absoluuttista turvallisuutta, se otetaan käyttöön pysyvästi.

Piikit on tilattu niin nehän työnnetään missä on pulssi. Ei tarvi matkustaa ellei hyppää oravanpyörää mukaan. Lisäaikaa myöskin kiertää perustuslakia

Jep, näinhän sitä pari päivää sitten tässäkin ketjussa veikkailtiin. Tulee siis olemaan voimassa kesäkuuhun -23 asti eli ei tarvitse Euroopan alueella liiemmin reissata pariin seuraavaan vuoteen. Ottivatkin ihan reippaasti lisäaikaa passille. Hyvä se on varmuuden vuoksi olla käytössä pidempäänkin, tai jos halutaan absoluuttista turvallisuutta, se otetaan käyttöön pysyvästi.
Ruotsiin pääsee onneksi. Poisti pohjoismaista tulevilta kaikki vaatimukset

Politiikka on aina tätä koska kansa ei laita hanttiin ja uskoo liian kiltisti kaiken poliittkkojen sanojen olevan totta. Se että näin on johdettu ei tarkoita että aina tultaisiin johtamaan näin. Kansan pitää vaatia muutosta ja valehtelijoiden ja varkaiden päätä tilille.
Kauniita sanoja, tuen näitä mainittuja asioita täysin. Mutta mitä olet asioiden eteen siis jo tehnyt konkreettisesti, kuinka pitkällä vallankumous on? Näin on aina ollut ja näin tulee aina olemaan. Miksikö? Meidän genetiikka, laumaeläin. Tarvitsemme toinen toisiamme. Ja lauma tarvitsee johtajia. Puhumalla paskaa, kertomalla ihmisille mieluisia asioita on tapa päästä valtaan. Jotkut pääsee sinne panemalla perseeseen, jotkut kun antaa panna perseeseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kauniita sanoja, tuen näitä mainittuja asioita täysin. Mutta mitä olet asioiden eteen siis jo tehnyt konkreettisesti, kuinka pitkällä vallankumous on? Näin on aina ollut ja näin tulee aina olemaan. Miksikö? Meidän genetiikka, laumaeläin. Tarvitsemme toinen toisiamme. Ja lauma tarvitsee johtajia. Puhumalla paskaa, kertomalla ihmisille mieluisia asioita on tapa päästä valtaan. Jotkut pääsee sinne panemalla perseeseen, jotkut kun antaa panna perseeseen.
Nimenomaan näin. Kaikki meistä ei ole alistuvia luonteita. Mä olen ollut jokaisessa koronatoimia vastustavassa mielenosoituksessa, olen ollut ottamatta rokotetteita, käyttämättä maskia ja käsidesiä, allekirjoittanut kansalaisaloitteita ja joka paikassa missä on ollut koronakeskukstelua olen osallistunut tuomalla omaa näkökantani esiin. Noi on ihan konkreettisia asioita. Ehkä pieniä mutta kuitenkin tekoja asian eteen. Ja olen valmis menemään myös pitemmälle. Olen valmis luopumaan työstäni, asunnostani ja hengestäni sen eteen etten ota noita piikkejä.

Hyvä homma. Tässä olen kovasti miettinyt muuttoa muuhun maahan. Mieluusti sellaiseen missä noita passeja ei harkita. Voi olla että Afrikan suunnille joutuu poistumaan
Just eilen ihan lomailu mielessä mietiskelin et tarviikohan Afrikan maissa passia tai rokotteita. Toi sansibar houkuttelis

Nuista käppyröistä haluais tietää sen, että vääristääkö testaus nuita.

Tietääkö kukaan testataanko sairaalaan tullessa kaikki? Riippumatta rokotestatuksesta? Vai pelkästään rokottamattomat?

Koska jos vain rokottamattomat testataan, se vääristää tuota tilastoa.

Pojalla (2v) ollut kuumetta tällä viikolla. Aamulla käytettiin lääkärissä ettei ole korvatulehduksia tai muuta, ilmesesti kuitenkin RS virus. Ottivat kotonatestin sen takia koska minulla ei ole piikejä. Jos molemmat vanhemmat olisivat olleet rokotettuja niin testiä ei olisi otettu vaikka lapsi on päiväkodissa 😄

Kyllä vituttaa. Kolme talvea ainakin ilman perinteistä etelänlomaa. Paitsi jos ei kohdemaassa tarvitse passia näyttää? Kanarialla yleensä talviloma tullut vietettyä.

folkhalsomyndigheten sanoo näin että pitäisi. Ruotsi noudattaa kyllä paikallista thl:ää hyvin. Oletan että kohta tulee lisäinfoa.

View: https://twitter.com/BNODesk/status/1489182684987461634?s=20&t=6nex0pB6hpQsHovVUaWJAw

Eikös sielläkin PM vaihtunut joka löi passit tulille. Näinköhän menee että kuuntelisi "THL:llää" jos muualta tulee eri ohjeet. Toivottavasti noudattavat niin voidaan täälläkin ihmetellä miten naapurissa sama tauti luokitellaan eri tavalla.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom