Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Kannattaa kattoo vähä millasii puheluihi vastaa... Nyt alkaa kunnon lobbaus... Kaikki pitää saada myrkytettyä !!

Pitää vastata. Ois kiva kuulla perustelut miksi kävisin hakemassa piikit.

Ainut peruste taitaa olla että saa ehkä lievempänä taudin, mut onko siitäkään oikeasti todisteita? Ja miks mun pitäis saada perus lenssu vielä lievempänä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vaimolle tuli piikkimainostekstiviesti (brought to you by pfizer) juuri sopivasti kun korona päällä.

*Edit, aika jännä että rokottamattomista mustat listat olemassa. Mihinkähän kaikkeen näitä tietoja tullaan käyttämään? *folio*
Mistä STM tms. kaivaisi nuo piikitystiedot? Eihän se pääse ihmisten terveystietoihin käsiksi vai onko joku muu rekisteri?

Minun tietojani ei pitäisi päästä näkemään vaikka pääsisivätkin sinne käsiksi, koska olen estänyt OmaKannasta kaikkien lääkärikäyntieni läpinäkyvyyden.

Viimeksi muokattu:
Mistä STM tms. kaivaisi nuo piikitystiedot? Eihän se pääse ihmisten terveystietoihin käsiksi vai onko joku muu rekisteri?

Minun tietojani ei pitäisi päästä näkemään vaikka pääsisivätkin sinne käsiksi, koska olen estänyt OmaKannasta kaikkien lääkärikäyntieni läpinäkyvyyden.
Varmaan jotenkin filtteröimällä koko väestöstä rokotusikäiset, ja siitä vielä pois piikitetyt omakannan kautta. Kyllä ne keinot keksii, jos tosissaan tuohon ryhtyvät.

Hesan mielenosoituksessa on ollut muitakin kuin ääriryhmiä.
FE329674-804C-44B4-8F9D-7FF5DC40F4D5.jpeg

Pitää vastata. Ois kiva kuulla perustelut miksi kävisin hakemassa piikit.
Ensin pitää kysyä onko henkilö määrätty soitto tehtävään vai ilmoittautunut vapaaehtoiseksi. En halua avautua kenellekään joka vain tekee työtään. Mutta jos toisessa päässä on joku rokoteuskovainen viisastelija niin sitten lähtee.

Toisaalta en kyllä usko että ne soittamaan lähtee. Jotain paperista propagandaa saattaa kyllä tulla postissa.

Zone-sarja -42%

1643776755008.jpeg

En osaa arvioida miten Juha on suoriutunut, mutta Juha taitaa tietää että nyt on hyvä hetki hypätä laidan yli, kun hallituksen koronalaivassa on jo sen verran iso reikä kyljessä että pohjaan menee. Kohta tulee aika jolloin pitää vastata niihin vaikeisiin kysymyksiin, kuten: Miten meni noin niinku omasta mielestäsi? Varmaan moni ajattelee ettei tämä jälkipyykki oikein kiinnostaisi. Saa nähdä kuinka moni muu lähtee ihan vapaaehtoisesti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Paitsi että PCR-testillä haetaan aina tiettyä virusta, ja testin ollessa positiivinen on kyse nimen omaan ao. viruksesta. Ja toisin päin: esim rotavirustartunta ei aiheuta positiivista tulosta kun testataan covid-19:ää.
Tämähän se on mikä pilaa folioiden koko touhun. Mielestäni on ihan hauska puntaroida asioita, kun pysytään totuudessa. En jaksa kuunnella yhtään, jos vastapuoli alkaa mm. öyhöttämään kuinka PCR-testi paskaa jms. Oon työpaikalla sanonut ”foliolle”, että koko asia ei kiinnosta minua ollenkaan.

Tämähän se on mikä pilaa folioiden koko touhun. Mielestäni on ihan hauska puntaroida asioita, kun pysytään totuudessa. En jaksa kuunnella yhtään, jos vastapuoli alkaa mm. öyhöttämään kuinka PCR-testi paskaa jms. Oon työpaikalla sanonut ”foliolle”, että koko asia ei kiinnosta minua ollenkaan.
Niinpä, mutta yritäpä saada tuo viesti perille poliitikoille, virkamiehille ja medialle, joiden koko plandemianarratiivi perustuu valheeseen.

Niin.. Niin kauan ku mua ei esim päästetä yökerhoon vetää soppaa ilman passia millä ei ole minkäänlaista virkaa niin ei ole normaalia
Jos vaikka ihmiset saisivat jatkaa päivätöitään... Oikeasti pitää saada joku laki vastaavaa hulluutta vastaan jo meille tehty.

Jenkkityylinen 2.lisäys olisi paikallaan

Frendi hoitsuna ja hänelle oltiin sanottu, et tällä viikolla saa tehdä tuplavuoroa jos haluaa. Kiirettä vissiin pitää ja tuskin jää vain tähän viikkoon.

Päivän Lasse 🤪

Hoitajien koronarokotevelvoite pitäisi saada pysyväksi, sanoo HUSin johtaja Lasse Lehtonen​

Selvä provocatour tässä vaiheessa. Viimiset pfizer rahat taskuun ja samoille rannoille missä Ritaojakin hengailee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom